Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
Voldeed je Glamping accommodatie aan je verwachtingen?

Ruedisueli

Op zich niet veel met Glamping4all te maken gehad. Enkel online geboekt en verder enkel mailverkeer met bevestigingen, etc. Geen bijzonderheden, dus goed geregeld

Joske

Zoals altijd weer zeer nette en comfortabele accommodatie, op een mooie camping met fantastische ligging

C Peeten

We hebben echt genoten en een hele goede service mogen ontvangen. Ik heb toch regelmatig even een mail gestuurd ivm de onzekerheid omtrent Corona maar ben telkens super goed en snel geholpen. We... We hebben echt genoten en een hele goede service mogen ontvangen. Ik heb toch regelmatig even een mail gestuurd ivm de onzekerheid omtrent Corona maar ben telkens super goed en snel geholpen. We boeken zeker weer bij glamping4all!

Petra

Positieve ervaring, reageren snel op e-mailtjes en klantvriendelijk

Marc

Locatie en camping geweldig, tent wat onrustig door de wind waardoor we het gevoel hadden op een boot te zitten. De te openen delen kon je niet vastzetten waardoor de “flappen” in de wind wapperden... Locatie en camping geweldig, tent wat onrustig door de wind waardoor we het gevoel hadden op een boot te zitten. De te openen delen kon je niet vastzetten waardoor de “flappen” in de wind wapperden ook ‘s nachts wat samen met het kraken van het hout je wakker kon houden

Knop

Ervaring met Glamping4all was goed alleen op de camping wat minpunten door veel lawaai. Verder miste we fijne stoelen om op te zitten. 2 weken op een picknick bank is niet heel fijn.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Het hoogseizoen op een grote camping kan inderdaad rumoerig zijn. Het is beter om dan voor een kleinere bestemming te kiezen. We vinden het ook jammer dat op een enkele... Dank voor de feedback. Het hoogseizoen op een grote camping kan inderdaad rumoerig zijn. Het is beter om dan voor een kleinere bestemming te kiezen. We vinden het ook jammer dat op een enkele bestemming geen lounge stoelen zijn. We zullen het nog eens bij de camping aangeven. Op onze website is per bestemming expliciet genoemd wat aanwezig is, zodat er ter plekke geen verrassingen zijn.

Marco

Perfect verblijf en alles was vooraf helder en duidelijk geregeld

Didier

Mooie, maar iets te rustige camping voor ons(en de kids) .. tent was super in orde, mooie ruime plaats...??

Jo

Correcte service, prima tent. Uiteraard zijn er steeds verbeteringspunten mogelijk maar die doen niets af aan het feit dat we een heerlijke vakantie konden beleven in deze prima tent met sanitair en... Correcte service, prima tent. Uiteraard zijn er steeds verbeteringspunten mogelijk maar die doen niets af aan het feit dat we een heerlijke vakantie konden beleven in deze prima tent met sanitair en airco. Verbeterpuntjes zouden dan zijn: iets meer glazen, een klein beetje meer inkleding/afwerking buiten (betere/mooiere verlichting, een hangmat zou leuk zijn, een gasbbq zou leuk zijn...) Maar verder alleen goede punten!!!