Hoe verliep het boekproces bij Glamping4all?

Marjan Olthoff

Prima plek alleen slechte uitrusting van keuken(1 pan, 1 kromme koekenpan). Te weinig toiletpapier, te weinig vuilniszakken. Dus eerst boodschappen doen! Onvoldoende als je net 4 personen bent.... Prima plek alleen slechte uitrusting van keuken(1 pan, 1 kromme koekenpan). Te weinig toiletpapier, te weinig vuilniszakken. Dus eerst boodschappen doen! Onvoldoende als je net 4 personen bent. Klamboe is perfect!!

Reactie Glamping4all:

Fijn dat jullie genoten hebben van de klamboe. En dank voor de overige info, we nemen contact op met de camping ivm de inventaris; toiletpapier en vuilniszak zijn bedoeld als welkomstvoorraad, het... Fijn dat jullie genoten hebben van de klamboe. En dank voor de overige info, we nemen contact op met de camping ivm de inventaris; toiletpapier en vuilniszak zijn bedoeld als welkomstvoorraad, het is niet standaard inbegrepen.

Maarten Halsema

Goed geholpen en goed verzorgde tenten.

Hans Doeve

Een paar fikse irritators:

• Weinig klantgerichte/-vriendelijke Franse receptionist (de Nederlandse dame was dat wel)/
• De plek naast onze tent waar onze auto had moeten staan was...
Een paar fikse irritators:

• De plek naast onze tent waar onze auto had moeten staan was bezaaid met honden en katten drollen en dat kon je ook goed ruiken. De Franse receptionist beloofde de drollen te verwijderen maar dat is niet gebeurd.
• Je kiest zorgvuldig een camping met zwembad uit maar het zwembad bleef de hele week gesloten.
• De tenten zij niet echt schoon. Veel stof (op de vele horizontale richels/latten, op de koelkast rondom de magnetron) en olie/vet op plekken waar je dat zeker aan het begin aan van het seizoen niet verwacht (fluitketel, pollepel houder, koelkast, magnetron).
• Niet goed functionerend, incompleet en uiteindelijk defect en vervangen Senseo-apparaat.
• Geen brood service.
• Zeer beperkte nog opstartende bar/restaurant.
• De verwerking van de betaling liep niet goed (tweede betaling werd gemist), de reserverings-/betalingsbevestiging werd daarop niet goed hersteld. Het probleem (en ik) werden niet serieus genomen.

Of ik Glamping4All zou aanbevelen weet ik niet.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback, we hebben hier meteen actie op genomen naar de camping toe. Fijn dat we hiermee de service kunnen verbeteren, dit is ook nodig gezien de opmerkingen. We streven juist een hoog... Dank voor de feedback, we hebben hier meteen actie op genomen naar de camping toe. Fijn dat we hiermee de service kunnen verbeteren, dit is ook nodig gezien de opmerkingen. We streven juist een hoog service en gemaksniveau na! Gelukkig gaf u ook aan dat de vakantie verder prima verlopen is. Wie weet tot ziens.

Julia

Lage und Unterkunft waren super. Sehr freundliches Personal! Empfehlenswert!

Annemarie

Super meegedacht, fijne informatie vooraf. Lodgetent was boven verwachting. Onwijs fijne vakantie gehad!

Judith van Nulck

Snelle bevestiging en antwoorden via mail.

Wilfred van der Velde

Douchebak was bij aankomst verstopt en heel vies, matras bed ligt door, geen broodmes aanwezig, op de receptie wordt zeer gebrekkig Engels gesproken.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback, we hebben jullie bevindingen opgenomen met de camping. Jammer dat de start van de vakantie niet goed was, gelukkig zijn de gebreken wel meteen verholpen na jullie melding.