Voldeed de gekozen locatie aan je verwachtingen?
Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?

E. de Vries

Tijdens deze rare tijden qua corona waren de medewerkers van Glamping4all heel begripvol en behulpzaam om tot de dag van vertrek onze onzekerheden weg te nemen. We hebben een heerlijke vakantie... Tijdens deze rare tijden qua corona waren de medewerkers van Glamping4all heel begripvol en behulpzaam om tot de dag van vertrek onze onzekerheden weg te nemen. We hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan graag volgend jaar weer neer een Glamping4all locatie.

Mariska

De tent was echt super, alleen was onze slaap gedeelte naast het terras van onze achter buren en dat was hinderlijk. Zou de tenten anders neerzetten.

Lara van der Jagt

Fijne vakantie. Voor herhaling vatbaar. Volgende keer wel bij een camping dat op loopafstand is van een dorpje, zodat je niet voor alles de auto hoeft te gebruiken.

M van de wege

De tent was ronduit slecht schoongemaakt en dat kost dat ruim €60,- De douche was echt nog heel smerig. Tent staat heel dicht bij het zwembad, dat is een voordeel met kinderen. Helaas een karaoke... De tent was ronduit slecht schoongemaakt en dat kost dat ruim €60,- De douche was echt nog heel smerig. Tent staat heel dicht bij het zwembad, dat is een voordeel met kinderen. Helaas een karaoke avond tot na 11 uur waardoor de rust ver te zoeken is.
De tent is wel goed voorzien van keukenspullen en een goede koelkast.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Fijn om te horen dat de keuken voorzieningen goed waren. Goed ook om de andere punten te weten, we gaan dit met de camping opnemen ter verbetering. De schoonmaakkosten zullen... Dank voor de feedback. Fijn om te horen dat de keuken voorzieningen goed waren. Goed ook om de andere punten te weten, we gaan dit met de camping opnemen ter verbetering. De schoonmaakkosten zullen we vragen te vergoeden, de tent dient gewoon schoon te zijn natuurlijk!

Veldwachter

Hele fijne communicatie duidelijke e-mails en komen hun afspraken na

Cees Willemsen

Heerlijk weggeweest ondanks Covid-19, van alle gemakken voorzien en lekker lui geweest!

Oudhof

Zwembad was dicht waardoor er weinig was te doen op de camping. Ook waren er heel weinig andere gasten waardoor het verblijf erg saai was. Op de camping was eigenlijk niets te doen.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Het is natuurlijk jammer dat er weinig andere gasten waren en dat de vakantie is tegen gevallen, iedereen had dit liever anders gezien. Op onze website geven we aan dat het... Dank voor de feedback. Het is natuurlijk jammer dat er weinig andere gasten waren en dat de vakantie is tegen gevallen, iedereen had dit liever anders gezien. Op onze website geven we aan dat het klein is met weinig activiteiten. We mailden dat het zwembad (agv covid) dicht zou zijn. U mocht annuleren maar deed dat niet.

Saskia

Fijn bedrijf!! Medewerkers doen erg hun best en denken goed mee!!

van den Berg

Duidelijke site, heldere communicatie ook met betrekking tot de boeking i.v.m. covid-19.

Familie van Rest

Mooie, ruime, luxe en schone tent. Veel opbergruimte. Het enige dat ik heb gemist is een klein vriezertje in de koelkast. Nu konden we geen ijsjes kopen of koelelementen koud houden.