Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
Voldeed je Glamping accommodatie aan je verwachtingen?

Slager

Ter plaatste was er weinig informatie over de te gebruiken airco. De scheiding tussen wc en slaapkamer kan beter. Als je met je hoofd aan die kant sliep keek je door de kieren richting de plassende... Ter plaatste was er weinig informatie over de te gebruiken airco. De scheiding tussen wc en slaapkamer kan beter. Als je met je hoofd aan die kant sliep keek je door de kieren richting de plassende persoon.
Aantal glazen was weinig.koffiezetapparaat was niet aanwezig tenminste niet zoals beschreven in omschrijving vooraf.

Verder hebben we heerlijk genoten hoor van de accommodatie en van de camping. Dit zijn vooral tips.

E. De Jong

Duidelijke website. Wat wij minder vonden was dat nadat wij betaald hadden Glamping4All aangaf nog te moeten wachten op bevestiging door de aanbieder. Hier ging wat tijd overheen. Vreemd dat je al... Duidelijke website. Wat wij minder vonden was dat nadat wij betaald hadden Glamping4All aangaf nog te moeten wachten op bevestiging door de aanbieder. Hier ging wat tijd overheen. Vreemd dat je al wel betaalt en het dan kennelijk nog maar afwachten is of er daadwerkelijk plaats is.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de reactie. Omdat ons systeem niet voor alle campings real-time gekoppeld is, kan het in een enkel geval voorkomen dat de bevestiging langer duurt of dat de laatste accommodatie net is weg... Dank voor de reactie. Omdat ons systeem niet voor alle campings real-time gekoppeld is, kan het in een enkel geval voorkomen dat de bevestiging langer duurt of dat de laatste accommodatie net is weg geboekt. In het laatste geval storten we de aanbetaling meteen terug. We werken aan een 'live' verbinding met alle bestemmingen, maar dit is soms lastig te bewerkstelligen. Fijn dat de website duidelijk is, we zullen bovenstaande extra uitleggen nav jullie feedback, bedankt!

Fam. van der Perk

We hebben Safaripark Cerza (Frankrijk) voor de tweede keer bezocht. De eerste keer in een huisje en nu voor het eerst in een Safaritent. Dit was in alle opzichten (ver) boven verwachting! Super... We hebben Safaripark Cerza (Frankrijk) voor de tweede keer bezocht. De eerste keer in een huisje en nu voor het eerst in een Safaritent. Dit was in alle opzichten (ver) boven verwachting! Super mooie, ruime, luxe en schone tent op een heel mooi plekje tussen de beestjes. Gaan we zeker nog een keer doen.

Reactie Glamping4all:

Fijn en leuk om te horen dat jullie hebben genoten!

William van Gilst

Goede snelle service.
Goed geregeld

F. Meijer

Mooie accomodatie, mooie plek. Kosten kwaliteit verhouding niet helemaal in orde. Denk aan de kwaliteit van de inventaris. (spiegels kranen)
Bedden waren niet geweldig
Ik miste iemand van...
Bedden waren niet geweldig
Ik miste iemand van de organisatie ter plaatse.

Chris

Prijs / kwaliteit niet goed

Pascal

De tent/ huisje was erg warm (50 graden ). Airco in dit gebied is echt nodig !!!! Het is niet te doen met zoveel hitte in het huisje ook ‘s nachts. Daarnaast is ouder slaapkamer erg klein. De... De tent/ huisje was erg warm (50 graden ). Airco in dit gebied is echt nodig !!!! Het is niet te doen met zoveel hitte in het huisje ook ‘s nachts. Daarnaast is ouder slaapkamer erg klein. De bedden zijn tekort waardoor je voeten buiten het bed liggen. Kortom je slaapt slecht. De keuken was erg summier uitgerust. Er ontbraken garder, ontkurker, etc. Verder zat bij handdoeken pakket niet eens keuken doeken. Hoe moeten we afdrogen? Conclusie: park is mooi aangelegd en keurige bediening, maar prijs is veel te hoog. We hebben 4 jaar met jullie geboekt maar op basis van dit laatste huisje zou ik het niet meer doen gezien prijs kwaliteit verhouding.

Reactie Glamping4all:

Dank voor de feedback. Deze bestemming is inderdaad de enige in ons programma met kleinere bedden en kamers, de enige accommodatie die anders is dan een lodgetent en inderdaad zonder airco. We geven... Dank voor de feedback. Deze bestemming is inderdaad de enige in ons programma met kleinere bedden en kamers, de enige accommodatie die anders is dan een lodgetent en inderdaad zonder airco. We geven dit daarom ook expliciet aan op de website. De keukeninventaris hadden we graag aan laten vullen tijdens jullie verblijf en wellicht had een ventilator geplaatst kunnen worden. Jammer dat we niet eerder op de hoogte waren om het tijdens jullie verblijf op te lossen. We gaan jullie bevindingen nu in elk geval met de camping bespreken zodat eea voortaan completer zal zijn (en wie weet inclusief airco). Ondertussen hebben we ook contact met jullie gehad om eea verder te bespreken.

Gwendolyn

5 persoons safaritent gehuurd. Mooie, complete, degelijke tent met veel ruimte en prima bedden.
Fijn om eigen sanitair te hebben. Heerlijke (regen)douche
Steigerhouten meubelen wel hard...
Fijn om eigen sanitair te hebben. Heerlijke (regen)douche
Steigerhouten meubelen wel hard om op te zitten, hadden eigen zitkussentjes mee omdat we dit al verwacht hadden
Picknicktafel op veranda niet optimaal om twee weken op te zitten.
Twee houten relaxstoelen op de veranda met kussens zaten prima. Jammer dat het er maar twee waren als je met 5 personen ben.
7 persoonstent had wel een houten bank met kussens en meerdere stoelen met kussens. Dit is bij de 4/5 persoonstent ook wenselijk. In ieder geval een paar relaxstoelen extra zou wenselijk zijn. Al met al genoten van deze mooie tent.
Aanrader.

Vincent Brugts

Leuke kleinschalige camping met een mooie tent. Koelkast wat aan de kleine kant, hier zou ik een grotere neerzetten.
Zwembad was qua schoonmaak van het water niet geweldig.