Hoe was je Glamping vakantie?
Hoe was de service tijdens het boeken van je Glamping vakantie?
Voldeed je Glamping accommodatie aan je verwachtingen?

Louise Buiten

Luxe kamperen, snelle reacties, vriendelijke medewerkers

Tessa

Heerlijke vakantie gehad! Tent was prachtig en de camping en omgeving was top.

Paulssen

Op een glamping verwachten we ook een goed restaurant, door personeelsgebrek was er te weinig ruimte om een tafel te reserveren!

Reactie Glamping4all:

We hebben dit opgenomen met de camping. Ze gaan het restaurant volgend seizoen anders organiseren zodat er genoeg personeel is om te kunnen reserveren. Dank voor de feedback!

Stefanie

Mooie degelijke en ruime safaritent voorzien van de veel gemakken. Fijn om eigen sanitair te hebben, degelijke en comfortabele meubels, lekker op neer de bomen op leuke camping. Airconditioning en... Mooie degelijke en ruime safaritent voorzien van de veel gemakken. Fijn om eigen sanitair te hebben, degelijke en comfortabele meubels, lekker op neer de bomen op leuke camping. Airconditioning en dichte vloer (op veranda is die nog een beetje open) nemen het echte kampeergevoel wel iets weg maar waarschijnlijk wel lekker in de hitte in hoogseizoen. Buitenruimte mooi ruim maar op het gras beperkt. Veren in de bedden waren erg goed voelbaar, daar waren we niet zo blij mee. Voldoende servies maar een (sla)kom oid en een aardappelschilmesje hebben we gemist (er lag een broodmes en een groot snijmes wat heel erg bot was). Verder alles naar wens.

Henk van de Belt

Fantastische Glamping locatie en zoals altijd is Toscane geweldig.

A. Kerklaan

Goed ingerichte tent. Schoon en ruim. Goed voorziene camping. Aanrader.

Merel

Mooie tent voorzien van hele fijne douche en prima bedden en keuken. Hygiëne liet wat te wensen over (heel veel stof onder bedden, vetaanslag bovenste planken in de keuken door gebrek aan afzuiging,... Mooie tent voorzien van hele fijne douche en prima bedden en keuken. Hygiëne liet wat te wensen over (heel veel stof onder bedden, vetaanslag bovenste planken in de keuken door gebrek aan afzuiging, ..). Prachtig meer en omgeving! Beetje stilletjes in het naseizoen.

Tom Moerman

De communicatie tussen Glamping4all en de camping was niet in orde. Babykit en eindschoonmaak waren besteld via Glamping4All, maar de camping was hier niet van op de hoogte. Ook waren onze gegevens... De communicatie tussen Glamping4all en de camping was niet in orde. Babykit en eindschoonmaak waren besteld via Glamping4All, maar de camping was hier niet van op de hoogte. Ook waren onze gegevens niet correct doorgegeven.

Reactie Glamping4all:

Wat jammer dat de camping niet op de hoogte was en jullie gegevens niet correct genoteerd zijn! Vanuit Glamping4all zijn we erg gebrand op een bevestiging van de boekingsgegevens inclusief alle... Wat jammer dat de camping niet op de hoogte was en jullie gegevens niet correct genoteerd zijn! Vanuit Glamping4all zijn we erg gebrand op een bevestiging van de boekingsgegevens inclusief alle extra's. Deze hebben we voor jullie boeking dan ook schriftelijk ontvangen. We nemen contact op met onze partner om uitleg te vragen en ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet nogmaals voor kan komen! Dank voor de melding.

Ronny

Heerlijke vakantie in mooie tent

Annemarie Claassen

Naar verwachting