GJFloors

Vanerum NL bv

Makkelijk te kiezen op de site. Goed geleverd

Hub Nouws

Snelle en goede levering alleen de verzendkosten kosten kloppen niet ik heb 50 euro moeten betalen voor n rol van 2.5 mtr breed en volgens hun website is dat 25 euro dus ben nog aan t mailen met hun... Snelle en goede levering alleen de verzendkosten kosten kloppen niet ik heb 50 euro moeten betalen voor n rol van 2.5 mtr breed en volgens hun website is dat 25 euro dus ben nog aan t mailen met hun ??? 😒😒

Reactie GJFloors:

Beste Hub, zoals ik vanmorgen in een persoonlijke email aan je heb laten weten:
Beste Hub, zoals ik vanmorgen in een persoonlijke email aan je heb laten weten:
"Ik moet op basis hiervan inderdaad erkennen dat we dit niet goed in het systeem hebben staan. Je besteldt op 4 meter breed en dan denkt ons systeem dat dit met eigen vervoer moet worden geleverd en berekend dan automatisch €50,00 terwijl wij het hier naar 2,5 m breed x 4 m lang hebben opgerold en met UPS hebben verstuurd, waarvan de kosten maar €25,00 zijn.
Mijn excuses voor dit misverstand! Wil je mij een IBAN doorgeven, dan laat ik het teveel betaalde weer terugstortten naar je."

Visscher Classique

Vriendelijke verkoper. Zonder moeite iets om kunnen ruilen. Super blij hier mee. Namens Visscher Classique vriendelijk dank voor jullie mee denken en meewerking.

Sabine Verwiel

Geweldig, een betrouwbare en zeer kundige partij!

Alblas Projects vof

Supersnelle levering. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed.

Paul

Ze bestaan nog … bedrijven als GJ Floors die echt iets bijzonders doen. De haak van mijn afzetkoord was defect geraakt – had niet eens gekocht bij GJ Floors – maar kreeg toch om niet een nieuwe.... Ze bestaan nog … bedrijven als GJ Floors die echt iets bijzonders doen. De haak van mijn afzetkoord was defect geraakt – had niet eens gekocht bij GJ Floors – maar kreeg toch om niet een nieuwe. Dikke pluim Boris! Top!

Mario

Duidelijke site, vragen worden snel beantwoord, snelle levering, kartonnen verpakking mag net een tandje steviger. Super klantenservice lossen kleine dingetjes s el op zonder te zeuren.