John Ooijen

Beste John,
Fijn om te lezen!

Lilian Dewaide

Reactie Gister&Vandaag:

dank je Lilian voor je reactie! fijn om te lezen.

Job Zwart

De door ons aangeschafte salontafel was goed geprijsd en voldoet ook aan onze verwachtingen. DHL leverde vandaag de tafel af en was deze helaas dramatisch slecht verpakt, de verpakking in het geheel... De door ons aangeschafte salontafel was goed geprijsd en voldoet ook aan onze verwachtingen. DHL leverde vandaag de tafel af en was deze helaas dramatisch slecht verpakt, de verpakking in het geheel niet geschikt zijnde om de reeds geassembleerde tafel te beschermen tegen vervoersschade. Bij het naar binnen dragen viel de verpakking er dan ook nagenoeg af en zit er een lichte beschadiging in het bovenblad (deukje), doch hebben wij besloten om daar niet een zaak van te maken. Artikelen verpakken op deze manier is echter wel vragen om problemen, maar zoals reeds eerder gezegd, wij gaan er geen probleem van maken. Echt professioneel is het echter niet, Gister&Vandaag.

Silvana Kandelaar

Helemaal tevreden.

Reactie Gister&Vandaag:

Vriendelijk bedankt voor je reactie Silvana.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Johanna Wijk

Heel goed

Linda Dekker

Prima! Mooie spullen en snelle levering!

Reactie Gister&Vandaag:

Dank je wel Linda voor je positieve review!

M.W. Broeders

Geweldige en goede zaak.

Reactie Gister&Vandaag:

Fijn om te lezen Martin. Dank je voor je positieve feedback.

Evelien van Kranenburg

Overzichtelijke site, keurige aflevering (contact vooraf om afspraak in te plannen, ideaal!), goede aflevering (ook contact half uurtje van te voren), prachtig product!

Reactie Gister&Vandaag:

Fijn om te lezen Evelien, dank je wel!

soert schouwenaar

Gerard Pieters

Mooie solide meubels, afspraak is afspraak en netjes op tijd.

Reactie Gister&Vandaag:

Dank je wel Garard voor deze fijne feedback. dank je wel!