Jeann38e Kanbier

Prima service in 2 dagen in huis.

P.C. Jong

Prima afgehandeld en geleverd

Brenda

Mooie meubels, goede kwaliteit en snelle service.

Lilian Grootenboer

Salontafels gekocht, heel netjes ingepakt en geleverd. Ik ben er heel erg blij mee, en ze staan ook heel erg mooi.

Alice Kraaijeveld

Supergoed. Snelle levering.Wordt netjes binnen afgeleverd en met zorg. Tafel was goed ingepakt.

Teleurgestelde klant

Word lekker makkelijk afgedaan, tafel word geleverd. Flink verpest door de verwerking van het hout begrijpelijk is elke tafel
Uniek. Maar om de cm zitten gleuven en strepen en on effenheden....
Uniek. Maar om de cm zitten gleuven en strepen en on effenheden.

Direct contact gezocht, reactie dat niet elke tafel hetzelfde is begrijpelijk! Daarna nog is gemaild en afgewacht en word er niet meer gereageerd. En nu zeggen jullie binnne de 14 dagen dat de tafel niet retour kan. ????

Hij is geleverd ongebruikt want scheef als het maar zijn kan dat je er nog niet fatsoenlijk je bord op kan zstten. De tafel
Is trouwens ongebruikt want wij eten aan onze woonkeuken eiland. Nu staat er een lelijke tafel binnen, wat zo mijn pronkstuk van de kamer had moeten zijn!

Ik schaam me voor de tafel dat hij zo geleverd is en gebracht. Nul reactie naar de hand of begrip of meedenken voor een oplossing NOOOOIT maar dan oook NOOOOOOIT meer.

Alsof er een botte kaasschaaf overheen is gegaan.

S. Gaertner

Geweldige service, ongecompliceerde ophaling en snelle levering naar Duitsland. Tafel en stoelen zijn van zeer goede kwaliteit.
Een aanrader.

Tom Hellings

Alles duidelijk, snelle levering, goede kwalitatieve spullen

Marco van Dijk

Snelle en goede service