Mandy Quitz

Snelle levering en kwaliteit! Heb een salontafel en eettafel besteld en super tevreden over!!

Lisanne

Mooie salontafel, maar stinkt enorm! Een soort poeplucht, erg onprettig in de huiskamer. Heb al vanalles geprobeerd om de lucht ervan af te krijgen, maar is tot op heden (ca. 5 dagen) nog niet... Mooie salontafel, maar stinkt enorm! Een soort poeplucht, erg onprettig in de huiskamer. Heb al vanalles geprobeerd om de lucht ervan af te krijgen, maar is tot op heden (ca. 5 dagen) nog niet gelukt. Hopelijk wordt de geur snel minder.

De tafel was in eerste instantie kwjt geraakt bij dhl, maar na een mailtje naar de klantenservice werd er diezelfde dag nog een nieuwe toegestuurd. Zeer tevreden over de service!

Reactie Gister&Vandaag:

Beste Lisanne,
Bedankt voor je review. wat vervelend om te vernemen dat de geleverde salontafel een nare geur draagt. Dit probleem hebben we nog niet eerder gehoord.
Mocht de geur niet...
Beste Lisanne,
Mocht de geur niet minder worden kun je contact met ons opnemen voor een omruiling.
Webshop Gister & Vandaag

gerda van der ent

Na twee dagen kreegbik onze salontafel, perfect geregeld.

Marcel Jaeger

Snelle reactie en duidelijke informatie.

Conjo Theunissen

Prima kwaliteit.

Suus

Goede en snelle service, 1 kruk was beschadigd. Na een mailtje de volgende dag al een nieuwe in huis.

Aquides Luciana

Heel goed

Ivonne & Coen Holsbergen

Fijne snelle levering en bestelde tafel ziet er Top uit.

Odi Boere

Goede service