Carla Troch

Goede service doch verrassing pakket afgeleverd bij ophaalpunt ipv thuis

snelle levering

communicatie aangeduid thuislevering en dan plots afhaalpunt zonder duidelijke verwittiging of communicatie

Gerard van der Veer

Veel assortiment

Miguel Patricio

I received what I asked for but communication was difficult

Price was good, everything was delivered as requested

I got a call from someone from your company speaking in Dutch, rearranging the delivery point. I don’t speak Dutch and could not communicate. I lost 2 hours in traffic to be able to pick up what I... I got a call from someone from your company speaking in Dutch, rearranging the delivery point. I don’t speak Dutch and could not communicate. I lost 2 hours in traffic to be able to pick up what I ordered in the end. Maybe you don’t care about non Dutch speaking customers (we are in the Netherlands after all), so fair game if this is not relevant for you. It is relevant for me as a customer though

Besteller

Bezorging duurde 10 dagen

Goede producten

Tussen bestelling en bezorging zat 10 dagen. Dat vind ik veel te lang. Ik bestel hier niet nogmaals.

Petra

Nvt

Nvt

Pepijn

Het is fijn om een handel in (relatief voordelige) gezondheidsproducten op fietsafstand te hebben. De leveringen worden correct en netjes klaargezet, ik ben tevreden!

aanbiedingen en mogelijkheid om zelf de bestellingen af te halen!

Ik ben tevreden; evt verbetering is misschien te behalen in leversnelheid. Dat ej een pakketje binnen 24u kan ophelan (24u werkdagen gerekend dan)

José Ruijtenberg

Netjes verpakt, snel geleverd en ook nog met een leuke verrassing erbij! Ze hadden de verkeerde crème geleverd, maar ook dat was snel opgelost. Top service!

Service, je bent hier nog echt klant ipv een nummer

Nee, alleen volgende keer graag meteen de juiste crème ;-)

Hans

Zeer goed

Snelle levering, vriendelijk, correct, denken mee met de klant. heb een keer een probleempje met een product gehad wat heel coulant werd opgelost.

R. Meinen

Keurige website. Duidelijk. Snelke levering en alles keurig verpakt.

Groot assortiment

Hans Groen in 't Wout

Goed geregeld. Op tijd geleverd.

Doet wat ze aangeven

Geen . Gewoon zo doorgaan. Klantvriendelijk.