Meijerink Oldemarkt

Prima pakket

By Yannick

Jammer dat je vanaf je telefoon ( in de app) geen offertes kan maken . Als ik de site open op mn telefoon dan die ik niet de gehele site , kortom offertes maken kan niet via een telefoon

Frantic Advies B.V.

Uitstekende bruikbaarheid; duidelijke interfaces; laagdrempelig; intuïtief en overzichtelijk

Ditum Digital | CRM & ERP B.V.

Voor maar doet het wat het moet doen maar zou nog veel meer kunnen betekenen.

Rob Brouwer / We Keep IT Simple

Mijn ervaring met Gekko is top. De uptime van het pakket en de gebruikersvriendelijkheid is geweldig. Gekko staat open voor gesprekken over de ervaringen van het pakket en de aanpassingen die je... Mijn ervaring met Gekko is top. De uptime van het pakket en de gebruikersvriendelijkheid is geweldig. Gekko staat open voor gesprekken over de ervaringen van het pakket en de aanpassingen die je zelf graag zou willen. Het enige minpuntje is dat er geen duidelijke roadmap is over de features die uitkomen, dat maakt het soms onzeker omdat je bepaalde functies heel hard nodig hebt om het nog beter te kunnen gebruiken.

E

Meestal positief maar er zijn kleine dingen die frustrerend zijn. Klantenservice is heel goed. Maar dd bankkoppeling is niet altijd goed en ik wil dat producten ingevoerd worden als uren dat kunnen... Meestal positief maar er zijn kleine dingen die frustrerend zijn. Klantenservice is heel goed. Maar dd bankkoppeling is niet altijd goed en ik wil dat producten ingevoerd worden als uren dat kunnen e.g. dat je aanvinkt van "deze klant heeft product x ontvangen" en dat je dat twee dagen later opnieuw voor een tweede product kan reseveren en dat je pas aan het eind van de maand de factuur stuur maar dat je alle gereseveerde producten kan toevoegen. Nu moet ik ergens anders dit bijhouden.

Woodcraft

Makkelijk te gebruiken software voor een goede prijs.

Reactie Gekko Feedback:

Dank je voor je feedback!

Thijs Maatwerk

Mwa

Reactie Gekko Feedback:

Beste Thijs,
Dank je voor jouw review. Dat is jammer om te horen. Zou je aan kunnen geven wat wij anders of beter zouden kunnen doen?
Dank je.