Staat (van onderhoud) van de machine(s)
9.5/10
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?
9.5/10
9.7/10

Het uitlenen was snel geregeld en het was makkelijk om te wisselen tussen gereedschap. De uitleg over het verschil in kosten was wel achterwege gebleven helaas.

Tips over gebruik gereedschap

Nieuwe kosten duidelijker uitleggen

Reactie Gereedschapverhuur:

Bedankt voor uw terugkoppeling.
Het is altijd de bedoeling om eventuele meer of minder kosten van te voren inzichtelijk te maken.
Helaas is dat bij u blijkbaar niet gebeurd maar dankzij uw opmerking zal ik er in de toekomst scherper op zijn!

Ronald Tubben

Klantvriendelijke service. Het juiste materiaal op de juiste tijd tegen een goede prijs geleverd.

Het juiste materiaal op de juiste tijd geleverd

Top! Ik moest accuut bouwdrogers regelen omdat het leggen van vloeren werd afgeblazen wegens te hoog vochtpercentage. Ronald heeft me snel en efficient geholpen.

Snelle service met nette spullen, prima communicatie, flexibel, vriendelijk, duidelijke uitleg bij de apparatuur.

Nvt

Voor de huur van 2 bouwmaterialen.

Snel, adequaat, netjes.

Snelheid terugbetaling na borg.

Martijn L.

Prettige communicatie en goede apparatuur.

Opmerkingen

De volgende keer kom ik zeker weer terug!

Kroon

Positieve ervaring: donderdag gebeld, vrijdag een steiger in huis. Prima terugkoppeling en overleg, flexibele benadering

Prijs, snelle service en flexibiliteit

niets!

Opmerkingen

Jong, enthousiast bedrijf, reageert snel en tegen de laagste prijs in de regio.

Fabian

Top service

Goed gereedschap voor een goede huurprijs

Een korte handleiding voor sommige handelingen was handig geweest. Om bijvoorbeeld een frees te verwisselen

Peter Jan

Ik ben zo blij dat je bij Gereedschapverhuur.nl kwaliteitsgereedschap kunt huren dat je niet aan zult treffen in het verhuurassortiment van, bijvoorbeeld, een bouwmarkt. Het is mij de reis naar...

De kwaliteit van gereedschap is top! Het staat voor je klaar als je aankomt. Het is compleet, het werkt en door de goede stofafzuiging is het ook nog beter voor mijn gezondheid.

Nu de openingstijden nog verder verruimd zijn, weet ik geen verbeterpunten. Ga zo door!

Erg tevreden

Direct contact

Zou ik echt niet weten !