Staat (van onderhoud) van de machine(s)
Heeft u de klus naar tevredenheid kunnen klaren?
9.8/10

Sander

Prima service, prima prijs

Bereikbaarheid, snelheid en kwaliteit van de spullen

Geen.

Heel tevreden.

Anders Elektro

Flexibel, bereikbaar, professioneel en vriendelijk

bereikbaar voor vragen

Bedankt weer :)

Ton Ou

Telefonisch goed te woord gestaan.
Online alles makkelijk/eenvoudig in te vullen, ter plaatse een goed advies en technische uitleg.

Juiste prijs, prima kwaliteit,erg klantvriendelijk.

Nee gewoon tevreden.

Opmerkingen

Dit tevreden, goed gereedschap, prima uitleg, zeker niet te duur. Eindafrekening perfect.

KoosvK

Duidelijke website en het reserveren van het gereedschap ging eenvoudig. Bij het ophalen stond het gehuurde gereedschap klaar en het zag er netjes uit.

Klantvriendelijkheid en duidelijke website.

Ton van Helmondt

Eerste keer gehuurd bij deze firma en is super verlopen.

Zeer goed te bereiken en vriendelijke en flexibele werkwijze

Eigenlijk geen verbeterpunt kunnen vinden.

Super

Peter Haring

Uitstekende service met goed kwaliteit apparatuur.

Vanaf 7 uur geopend. Apparatuur is in perfecte staat van onderhoud.

Kooij tuinen

Voor het grondverzet van een project hadden wij een graafmachine en grondfrees nodig. Deze konde wij bijde bij Ronald huren alles stond netjes klaar en was een prima ervaring.

Ronald heeft niet alleen hoge kwaliteit gereedschap maar ook een hoog service niveau. Wordt meegedacht als je aangeeft wat je gaat doen en zo wordt er gestuurd naar het goede gereedschap en goed... Ronald heeft niet alleen hoge kwaliteit gereedschap maar ook een hoog service niveau. Wordt meegedacht als je aangeeft wat je gaat doen en zo wordt er gestuurd naar het goede gereedschap en goed gereedschap is natuurlijk al het halve werk.

Weinig aan te merken.

Opmerkingen

Ik probeer altijd als kleine ondernemer een breed netwerk van lokale ondernemers op te bouwen zodat ik vaste adressen heb voor de nodige zaken. Dit als grootste voordeel je bent geen nummertje van... Ik probeer altijd als kleine ondernemer een breed netwerk van lokale ondernemers op te bouwen zodat ik vaste adressen heb voor de nodige zaken. Dit als grootste voordeel je bent geen nummertje van een grote keten maar een vaste klant van een lokale ondernemer een praatje is snel gemaakt en voor je het weet heb je een kostbare zaken relatie waar je op kunt vertrouwen en vrij wel altijd op terug kan vallen mocht je snel moeten handelen. Als er iets ontbreekt in het assortiment geef dit dan aan als er voldoende vraag naar iets is zal dit vanzelf worden aan geboden. Beste voorbeeld dat ik kan geven is de graafmachine die ik regelmatig huur deze is pas recent toegevoegd maar een echte topper om mee te werken.

Van Holst / MVH Adviseurs

Super service.

Snel, meedenkend, nette prijs.

Gewoon doorgaan zo.

Opmerkingen

Prima en snelle service. Ook administratie netjes op orde

Verheij

Slechte ervaring m.b.t deskundigheid medewerker

Zorgen voor deskundigheid personeel

Opmerkingen

Door slechte staat van geleiderail en verkeerde zaagblad van invalzaag werk niet naar behoren kunnen uitvoeren

Reactie Gereedschapverhuur:

Bedankt voor het delen van uw ervaring.
We hebben het intern besproken en we zullen in het vervolg sneller doorverwijzen naar de voorschriften van de leverancier.
De zaagmachines worden...
Bedankt voor het delen van uw ervaring.
De zaagmachines worden standaard uitgeleverd met scherpe universele zaagbladen. Deze zaagbladen zijn geschikt voor het zagen van diverse plaatmaterialen. Sommige kunststoffen verlangen een ander type zaagblad, dat was achteraf in uw geval ook aan de hand. Wij zouden beter kunnen adviseren om de verwerkingsvoorschriften van de fabrikant te raadplegen maar dit had u zelf ook op voorhand kunnen doen.
De staat van de geleiderrail staat wat ons betreft niet ter discussie, daar is bij het retourneren ook niet over gesproken.
Wij nemen uw ervaring mee en gaan daar ook zeker wat mee doen.

Peter

Prima service. Goede spullen

Goede communicatie met uitstekende website. Ter plekke goede service

Herkenbaarheid van het pand.