Bassa Transporten

Vlotte service vandaag besteld morgen in huis deugdelijke verpakkingen

Zeer goede kwaliteit

Tineke Heijmans-van den Hoogen

Prima levering, prima service.

Ilona

Schoenen niet op voorraad zal een week duren en uiteindelijk nog niet dus maar andere besteld. Geen compensatie of iets. Alleen verschil van de schoenen terug gestort logisch ook.

Rob

KWB gereedschapskoffer besteld als cadeau voor gezinslid

Assortiment van kwalitatief goede producten.

E. Wiskerke

Prima communicatie. Levering keurig op tijd. Ook netjes verpakt.

Product was prima verpakt.

De eerste keer dat ik deze website heb bezocht en iets heb besteld. Prima ervaring

Snelle service

Snelle levertijd

Tonnie Van Pelt

Artikel besteld en volgens afspraak geleverd prima service.

Goede service

Teun van Dijk

Grysport schoenen k=gekocht, deze bleken niet goed, na contact nieuwe schoenen ontvangen van een ander type. het prijsverschil "de nieuwe schoenen waren goedkoper"is niet terug betaald. fijn dat de... Grysport schoenen k=gekocht, deze bleken niet goed, na contact nieuwe schoenen ontvangen van een ander type. het prijsverschil "de nieuwe schoenen waren goedkoper"is niet terug betaald. fijn dat de schoenen die kapot waren vervangen zijn maar toch een minpunt

prima garantie

Marco Stein

Niet sarcastisch bedoeld: gefeliciteerd met het feit dat het 5 dagen heeft geduurd na de bestelling tot ik het artikel ontvangen had.
Jullie doen blijkbaar niet mee aan de gekte om alles de...
Jullie doen blijkbaar niet mee aan de gekte om alles de volgende dag te willen bezorgen. Dat leidt alleen maar tot schade aan het milieu en uitholling van arbeidsaovereenkomsten . Ik kan echt wel even wachten op bezorging.

Prima spullen, tegen een lage prijs.
Geen trucs, bij voorbeeld doordat er ineens BTW bijgeteld wordt of idioot hoge verzendkosten.