Dave

Ik heb een aantal dingen besteld, normaal zou dit binnen paar dagen binnen moeten zijn echter heb ik 2weken moeten wachten.
Ik begreep dat jullie zelf niks op vooraad hadden en dat alles via...
Ik begreep dat jullie zelf niks op vooraad hadden en dat alles via andere leveranciers moeten binnen komen.
Opzig niks mis mee maar zeg dan niet dat je denkt dat iets binnen b.v.b. 3 werkdagen binnen zal zijn terwijl je dat helemaal niet weet omdat je met verschillende partijen werkt.

Veel keus goeie prijs

Dennis

Klantenservice heeft me uitstekend te woord gestaan. Na bestelling was het artikel de volgende dag al in huis!

Klantenservice en snelle levering

Johan Boerekamp

Zeer lange levertijd

Wordt wel netjes afgehandeld

Branco Van der Pijl

Heb bij hun besteld ivm dat ze iets goedkoper waren als bol.com + een gunfactor omdat ze kleiner zijn als bol.com. Echter moest ik na 2 weken zelf bellen om te horen wanneer mijn bestelling geleverd... Heb bij hun besteld ivm dat ze iets goedkoper waren als bol.com + een gunfactor omdat ze kleiner zijn als bol.com. Echter moest ik na 2 weken zelf bellen om te horen wanneer mijn bestelling geleverd ging worden, maar kreeg hier toen geen echt antwoord op. Uiteindelijk zonder verdere update anders dan de track and trace code uiteindelijk na ca. 4 weken geleverd.

Nvt

R. Voskamp