Frans Veenstra

Zeer Goed

Netjes alles op tijd

Jordy Verkuil

Perfect was alleen op jullie website aan het kijken En de volgende ochtend keek in me mails en had ik wat besteld blijkbaar kan me alleen niet herinneren dat ik dat gedaan heb alleen naar het... Perfect was alleen op jullie website aan het kijken En de volgende ochtend keek in me mails en had ik wat besteld blijkbaar kan me alleen niet herinneren dat ik dat gedaan heb alleen naar het artikel gekeken ?. Was niet helemaal wakker. Heb de schuimrubber wel toegepast uit eindelijk

Snelle levering Overzichtelijk website

Mark

Snelle levering en nette klantenservice

Vriendelijk en snel

Erik Hekman

Gewoon goed

Mitch

Na een bestelling te hebben geplaats werd het pakket keurig verzonden via DHL, echter is het pakket kwijtgeraakt en hebben ze bij gereedschapskist.nl er alles aan gedaan om de bestelde artikelen... Na een bestelling te hebben geplaats werd het pakket keurig verzonden via DHL, echter is het pakket kwijtgeraakt en hebben ze bij gereedschapskist.nl er alles aan gedaan om de bestelde artikelen toch bij mij te krijgen. Dit hebben ze gedaan door het opnieuw te versturen via PostNL. Na anderhalve maand (kort na PostNL de bestelling had afgeleverd) kwam DHL opdagen met plastic zakken waarin de vermiste artikelen zaten. Deze zijn vervolgens weer teruggestuurd en ondanks een heel traject een goede ervaring met gereedschapskist.nl. Ze denken met je mee en zijn altijd vriendelijk gebleven.

Wellicht de vriendelijkste klantenservice waar ik ooit mee te maken heb gehad.

Leo van der Velde

Op tijd geleverd

Mooie koffer

Mirjan Steenhuis

Met hun gebeld ivm werkschoenen die bij andere bedrijven niet leverbaar waren, maar die niets zeiden, tijd drong. ze hebben gelijk gekeken en besteld, werden keurig op de hoogte gehouden en de... Met hun gebeld ivm werkschoenen die bij andere bedrijven niet leverbaar waren, maar die niets zeiden, tijd drong. ze hebben gelijk gekeken en besteld, werden keurig op de hoogte gehouden en de schoenen ontvangen oprijd voor school. perfecte service

goede service doen wat ze zeggen

Jessy Bouw Services

Zeer goede, beleefde en respectvolle klantenservice hoeft niet lang te wachten aan de telefoon voor ik een medewerker aan de lijn had. En is heel fanatiek als het gaat om gekochte items zowel... Zeer goede, beleefde en respectvolle klantenservice hoeft niet lang te wachten aan de telefoon voor ik een medewerker aan de lijn had. En is heel fanatiek als het gaat om gekochte items zowel omruilen als annuleren. Keurig en snel het restante bedrag terug gestort gekregen.

Snel en makkelijk

Rene Kock

Snelle levering, goed product.

Snelheid.

engin gök