Offerte
Nazorg
Gebruikersgemak
Communicatie

Viking Taxi

Zowel het contact via email, alsook telefonisch, verliep zeer plezierig. Het is duidelijk dat we te maken hebben met een onderneming die deskundigheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft... Zowel het contact via email, alsook telefonisch, verliep zeer plezierig. Het is duidelijk dat we te maken hebben met een onderneming die deskundigheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan!

Zeer goed in meedenken met de klant!

A van Kampen

Accuraat, duidelijk en snelle service!

Communicatief, klantgericht.

Istimewa

Het systeem werkt prima en intuatief

De beperkte opslagruimte is niet meer van deze tijd, als die clouddiensten gratis tig Gig kunnen aanbieden, dan is 0,2GB wel erg mager

Stijn Debets / Royal HaskoningDHV

Zeer prettig contact en een makkelijk te gebruiken applicatie. Gereedschapbeheer wordt heel laagdrempelig gemaakt wat de kwaliteit van werken ten goede komt.

Goed benaderbaar en snelle deskundige ondersteuning.

HoMSS Keurmeesters

Super applicatie

Alles

Een prettig bedrijf met goede en gebruiksvriendelijke software...

Over het algemeen goed. Flexibel bedrijf met goed contact

flexibel bedrijf, bereid om aanpassingen te doen

nee

Neways Industrial Systems BV

Wij zijn al een aantal jaren met Gereedschapbeheer in de weer en hebben ruim 1700 gereedschappen en testmiddelen in het systeem zitten.
Wij zijn zeer tevreden over het systeem en de contacten,...
Wij zijn zeer tevreden over het systeem en de contacten, i.g.v. vragen of verzoeken verlopen goed.
Wij gaan zeker door met het gebruik van het systeem.

H.E. Rouw, Linthorst Installatietechniek BV

Het is een programma eenvoudig in gebruik. Je hebt diverse mogelijkheden om te filteren en kunt makkelijk alles terugvinden. Het programma houd in een duidelijk overzicht bij wanneer een... Het is een programma eenvoudig in gebruik. Je hebt diverse mogelijkheden om te filteren en kunt makkelijk alles terugvinden. Het programma houd in een duidelijk overzicht bij wanneer een arbeidsmiddel moet worden gekeurd.

Ik zou het mooi vinden als er een arbeidsmiddel voor reparatie of keuring weg is, dat als ik naar het arbeidsmiddel ga dit via een duidelijke melding kan zien dat deze momenteel niet beschikbaar is.