Offerte
8.5/10
Gebruikersgemak
Communicatie

K_Dekker

Biedt een goed pakket voor alles omtrent het beheer van materieel.

Snelle reactie en altijd bereid mee te denken

De gebruiksvriendelijkheid van het pakket kan op bepaalde punten nog sterk worden verbeterd.

Zeer prettig om mee te werken

Snelle reactietijd

Graag 1 x per jaar een algehele
Mondelinge update Van punten die zijn aangepast in het systeem

KOCR Hijstechniek

Ik heb goede ervaring met het bedrijf.

Ze denken in het algemeen mee met mij als klant.
Aanpassingen die ik vraag worden in behandeling genomen en waar mogelijk gerealiseerd.

Het stuk EKH zou ik anders hebben ingericht.
Zoals ik begrepen heb is dit samen met iemand met een EKH achtergrond ingericht.

Ben Hermans, De Kok Bouwgroep

Bij De Kok Bouwgroep waren wij toe aan een materieel beheer systeem die naar onze wensen in te regelen was.
Dit lukt tot op heden zeer goed, wanneer er problemen zijn of verbeteringen die...

Direct schakelen bij problemen, wanneer mogelijk direct contact met de ontwikkelaar binnen het bedrijf voor oplossingen en verbeteringen voor beide partijen.
Royaal in ondersteuning en tijd, geen max. 5 minuten mentaliteit

- Sneltoetsen kunnen instellen op het toetsenbord. (printen van labels)
- Scanner (PM80) door ontwikkelen voor efficiënter gebruik. (Het is veel geld voor weinig opties)
- Zoeken in gereedschapbeheer gaat soms omslachtig
- Duidelijkere weergave wanneer de helpdesk aanwezig is.

Stedin

Wij hebben nu vanaf 2015 gereedschapbeheer als online beheer functie voor ns gereedschap en materieel en zijn hier tevreden mee
Het werkt makkelijk en is erg toegankelijk

wij hebben ook de gb inspex voor keuren onderweg en de gb scan afgenomen voor het in en uitlenen van gereedchap en dit naar alle tevredenheid het vergt enige vaardigheid maar je krijgt goede ondersteuning

ondanks een goede wifi omgeving werkt de synchronisatie van de gb scan niet altijd naar behoren en dan komt het gescande stuk gereedschap wat uitgegeven is in de uitleen niet naar voren in gereedschap beheer

Ruud van den Berg MEA-NL

Prettige ervaring. Bij vragen worden wij snel geholpen en er is goed geluisterd tijdens de presentaties/trainingen.

De medewerkers staan achter hun product en weten de ins en outs van het programma.

Niet dat ik zo kan bedenken

team industrial services

Goed tot zeer goed

makkelijk bereikbaar en door ontwikkelen van het product

GOED PROGRAMMA, DESKUNDIG EN MEEDENKEND ADVIES

GOED, SNEL EN DESKUNDIG ADVIES

Verstaan hun vak, voelt als kleinschalig aan wat ik positief vind

EMHA bv, T.K.Hoekstra sr Technical Manager

Goed, prettige service snelle reactie en geduldig advies :)

Prettig en toch flexibel tijdens onze opstartfase als wij soms een lichtelijk overbodige vraag stellen, wordt dit op een prettige manier en geduldig beantwoord.

nog niet bekend, mogelijk inhoudelijk vwb het programma maar tot dusver niet.