Offerte
8.5/10
Gebruikersgemak
Communicatie

Stedin

Wij hebben nu vanaf 2015 gereedschapbeheer als online beheer functie voor ns gereedschap en materieel en zijn hier tevreden mee
Het werkt makkelijk en is erg toegankelijk

wij hebben ook de gb inspex voor keuren onderweg en de gb scan afgenomen voor het in en uitlenen van gereedchap en dit naar alle tevredenheid het vergt enige vaardigheid maar je krijgt goede ondersteuning

ondanks een goede wifi omgeving werkt de synchronisatie van de gb scan niet altijd naar behoren en dan komt het gescande stuk gereedschap wat uitgegeven is in de uitleen niet naar voren in gereedschap beheer

Ruud van den Berg MEA-NL

Prettige ervaring. Bij vragen worden wij snel geholpen en er is goed geluisterd tijdens de presentaties/trainingen.

De medewerkers staan achter hun product en weten de ins en outs van het programma.

Niet dat ik zo kan bedenken

team industrial services

Goed tot zeer goed

makkelijk bereikbaar en door ontwikkelen van het product

GOED PROGRAMMA, DESKUNDIG EN MEEDENKEND ADVIES

GOED, SNEL EN DESKUNDIG ADVIES

Verstaan hun vak, voelt als kleinschalig aan wat ik positief vind

EMHA bv, T.K.Hoekstra sr Technical Manager

Goed, prettige service snelle reactie en geduldig advies :)

Prettig en toch flexibel tijdens onze opstartfase als wij soms een lichtelijk overbodige vraag stellen, wordt dit op een prettige manier en geduldig beantwoord.

nog niet bekend, mogelijk inhoudelijk vwb het programma maar tot dusver niet.

Safak SGS

Was dit maar 10 jaar geleden !
Top bedrijf en top concept !

duidelijk overzicht van al onze noden

1) Bij de 'zoekfunctie' bv bij toon arbeidsmiddelen > dan specifiek zoeken op naam > kan niet meteen zoeken op een andere naam. Je moet iedere keer terug 'toon alle' klikken voordat je iets anders kan zoeken.

2) kan je niet stanaard je view selecteren bij opties waardoor je ineens view voor 500 man ipv 20 man.

Positief.

snelle reactie terug op vragen

zou het niet weten.

GEKA Bouw Dordrecht

Goed.

Slim opgezet , handig in gebruik , snel te leren gebruiken

Wel heel erg veel klikken .
Graag sneltoetsen als F1 ,F2 enz voor veel gebruikte functies.
Net als oude MS-Dos programma's.
GRAAG !!!!!!

Landustrie Sneek BV

Plezierige en succesvolle samenwerking

Software: duidelijk, overzichtelijk, laagdrempelig en gebruikersvriendelijk

Tijdens de oriëntatie-/implementatiefase met best practice voorbeelden komen: wat zijn (door ervaring) bewezen succesvolle stappenplannen bij andere bedrijven geweest, welke indeling van categorieën/basismodellen, etc.