Offerte
Nazorg
Gebruikersgemak
Communicatie

Vandersnoek verantwoord vastgoed onderhoud

Een mooi systeem, prettig in gebruik, overzichtelijk lay out en voldoende mogelijkheden voor het aanmaken van verschillende artikelen. Ook een mogelijkheid om foto's en rapporten van de artikelen... Een mooi systeem, prettig in gebruik, overzichtelijk lay out en voldoende mogelijkheden voor het aanmaken van verschillende artikelen. Ook een mogelijkheid om foto's en rapporten van de artikelen toe te voegen.

het systeem werkt al jaren prima en hebben daardoor weinig contact

geen tips

Bouwbedrijf Jos Vrolijk B.V.

Bouwbedrijf Jos Vrolijk is positief gestemd over de samenwerking met gereedschapbeheer.nl. Wij hebben hierbij een duidelijke training gehad waarbij er nog kleine ongelijkheden aan het licht kwamen.... Bouwbedrijf Jos Vrolijk is positief gestemd over de samenwerking met gereedschapbeheer.nl. Wij hebben hierbij een duidelijke training gehad waarbij er nog kleine ongelijkheden aan het licht kwamen. Gereedschapbeheer.nl is dermate professioneel dat dit gelijk verholpen is en daarna dichtbij betrokken blijft om het invulproces zo foutloos mogelijk te laten verlopen.

Betrokkenheid

Directe communicatie

Den Hartog Riet

We zijn pas kort klant. Tot nu toe vriendelijk en deskundig geholpen. Fijne tool, die ons veel meer controle en inzicht geeft.

Gebruikersvriendelijkheid, doordachte en complete functionaliteit

Wellicht i.v.m. ruime functionaliteit de klant meer meenemen in een gefaseerd stappenplan voor ingebruikname. Het is nu veel om in één keer te doen. Verder moet e.e.a. nog blijken als we er wat... Wellicht i.v.m. ruime functionaliteit de klant meer meenemen in een gefaseerd stappenplan voor ingebruikname. Het is nu veel om in één keer te doen. Verder moet e.e.a. nog blijken als we er wat langer mee werken.

Caspar de Haan

Prima, voorlichting is helder.

Heldere communicatie, korte lijnen

Rubix

Uit jarenlange ervaring is Gereedschapbeheer is een fijne partner om zaken mee te doen.
korte lijnen flexibel en denken graag met je mee opzoek naar oplossingen.

oplossingsgericht

het zou fijn om zelf velden te kunnen toevoegen

Gildebor

Gereedschapbeheer is een professioneel bedrijf, levert kwaliteit en werkt oplossingsgericht

Het aandragen van oplossingen

Met de implementatie van de Webtool, de daaraan gekoppelde trainingen, de trainingen smart maken. Niet teveel informatie verstrekken binnen 1 training

SPIE Network Solutions

Het is goed zaken doen met Gereedschapbeheer.nl. Ze leveren een mooi en goed product en zijn er erg tevreden mee.

Korte lijnen, meedenken

Menustructuur kan her en der nog wat beter.

Smink-group

Wij als Smink-group zijn blij met het Gereedschapbeheer programma, het neemt ons veel werk uit handen

Eenvoudig daardoor

nog geen ivm korte tijd van gebruik programma

Assetrail

Assetrail

Duidelijke communicatie

Ga zo door!

Rouwmaat Groep

Goede ervaring maar er zitten zoveel mogelijkheden in het systeem die men niet weet hoe men het gebruiken moet.

Snelle hulp bij problemen

Betere uitleg van het systeem