Offerte
Medewerkers
Nazorg
Gebruikersgemak
Communicatie

Wij maken al vanaf het begin gebruik van gereedschapbeheer. Het is een bedrijf wat meedenkt en kant en klare oplossingen biedt om het beheer en instandhouding inzichtelijk te maken.

Sluit moeiteloos aan bij ons bedrijfsproces.

Marc Feddema

Prettige samenwerking en goede instructie

Gebruiksvriendelijk en innovatief

toevoegen van een planningsmodule

Vof Remson

Positief. Goed, zeer betaalbaar. Echt toegevoegde waarde: dit scheelt ons werk en schept duidelijkheid. Niks te klagen over service & nazorg. Fijne mensen.

Communicatie, snel respons

Fijne mensen en goede service.

Cinemjuze

Duidelijk, betrouwbaar, kwaliteit

Viking Taxi

Zowel het contact via email, alsook telefonisch, verliep zeer plezierig. Het is duidelijk dat we te maken hebben met een onderneming die deskundigheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft... Zowel het contact via email, alsook telefonisch, verliep zeer plezierig. Het is duidelijk dat we te maken hebben met een onderneming die deskundigheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan!

Zeer goed in meedenken met de klant!

A van Kampen

Accuraat, duidelijk en snelle service!

Communicatief, klantgericht.

Istimewa

Het systeem werkt prima en intuatief

De beperkte opslagruimte is niet meer van deze tijd, als die clouddiensten gratis tig Gig kunnen aanbieden, dan is 0,2GB wel erg mager

Stijn Debets / Royal HaskoningDHV

Zeer prettig contact en een makkelijk te gebruiken applicatie. Gereedschapbeheer wordt heel laagdrempelig gemaakt wat de kwaliteit van werken ten goede komt.

Goed benaderbaar en snelle deskundige ondersteuning.