Offerte
Nazorg
Gebruikersgemak
Communicatie

KOCR Hijstechniek

Ik heb goede ervaring met het bedrijf.

Ze denken in het algemeen mee met mij als klant.
Aanpassingen die ik vraag worden in behandeling genomen en waar mogelijk gerealiseerd.

Het stuk EKH zou ik anders hebben ingericht.
Zoals ik begrepen heb is dit samen met iemand met een EKH achtergrond ingericht.

Ben Hermans, De Kok Bouwgroep

Bij De Kok Bouwgroep waren wij toe aan een materieel beheer systeem die naar onze wensen in te regelen was.
Dit lukt tot op heden zeer goed, wanneer er problemen zijn of verbeteringen die dusdanig nodig zijn voor de voortgang wordt hier gelijk op ingesprongen.
Niet alle wensen kunnen direct uitgevoerd worden. Er wordt dan constructief naar gekeken.
Omdat wij zelf ook eigen machines keuren was het van belang dat de keuringen en certificaten gelijk goed kwamen te staan.
Op advies van Gereedschapbeheer.nl de Safetypat 3140 aangeschaft en het gaat vanzelf, zelfs de gebruiker en projectlocatie wordt meegenomen!

Al met al erg fijne samenwerking waar vanaf het begin veel verbeterd is in goed overleg!

Direct schakelen bij problemen, wanneer mogelijk direct contact met de ontwikkelaar binnen het bedrijf voor oplossingen en verbeteringen voor beide partijen.
Royaal in ondersteuning en tijd,...
Royaal in ondersteuning en tijd, geen max. 5 minuten mentaliteit

- Sneltoetsen kunnen instellen op het toetsenbord. (printen van labels)
- Scanner (PM80) door ontwikkelen voor efficiënter gebruik. (Het is veel geld voor weinig opties)
- Zoeken in...
- Sneltoetsen kunnen instellen op het toetsenbord. (printen van labels)
- Zoeken in gereedschapbeheer gaat soms omslachtig
- Duidelijkere weergave wanneer de helpdesk aanwezig is.

Stedin

Wij hebben nu vanaf 2015 gereedschapbeheer als online beheer functie voor ns gereedschap en materieel en zijn hier tevreden mee
Het werkt makkelijk en is erg toegankelijk

wij hebben ook de gb inspex voor keuren onderweg en de gb scan afgenomen voor het in en uitlenen van gereedchap en dit naar alle tevredenheid het vergt enige vaardigheid maar je krijgt goede... wij hebben ook de gb inspex voor keuren onderweg en de gb scan afgenomen voor het in en uitlenen van gereedchap en dit naar alle tevredenheid het vergt enige vaardigheid maar je krijgt goede ondersteuning

ondanks een goede wifi omgeving werkt de synchronisatie van de gb scan niet altijd naar behoren en dan komt het gescande stuk gereedschap wat uitgegeven is in de uitleen niet naar voren in... ondanks een goede wifi omgeving werkt de synchronisatie van de gb scan niet altijd naar behoren en dan komt het gescande stuk gereedschap wat uitgegeven is in de uitleen niet naar voren in gereedschap beheer

Ruud van den Berg MEA-NL

Prettige ervaring. Bij vragen worden wij snel geholpen en er is goed geluisterd tijdens de presentaties/trainingen.

De medewerkers staan achter hun product en weten de ins en outs van het programma.

Niet dat ik zo kan bedenken

team industrial services

Goed tot zeer goed

makkelijk bereikbaar en door ontwikkelen van het product

GOED PROGRAMMA, DESKUNDIG EN MEEDENKEND ADVIES

GOED, SNEL EN DESKUNDIG ADVIES

Verstaan hun vak, voelt als kleinschalig aan wat ik positief vind

EMHA bv, T.K.Hoekstra sr Technical Manager

Goed, prettige service snelle reactie en geduldig advies :)

Prettig en toch flexibel tijdens onze opstartfase als wij soms een lichtelijk overbodige vraag stellen, wordt dit op een prettige manier en geduldig beantwoord.

nog niet bekend, mogelijk inhoudelijk vwb het programma maar tot dusver niet.

Safak SGS

Was dit maar 10 jaar geleden !
Top bedrijf en top concept !

duidelijk overzicht van al onze noden

1) Bij de 'zoekfunctie' bv bij toon arbeidsmiddelen > dan specifiek zoeken op naam > kan niet meteen zoeken op een andere naam. Je moet iedere keer terug 'toon alle' klikken voordat je iets anders... 1) Bij de 'zoekfunctie' bv bij toon arbeidsmiddelen > dan specifiek zoeken op naam > kan niet meteen zoeken op een andere naam. Je moet iedere keer terug 'toon alle' klikken voordat je iets anders kan zoeken.

2) kan je niet stanaard je view selecteren bij opties waardoor je ineens view voor 500 man ipv 20 man.

Positief.

snelle reactie terug op vragen

zou het niet weten.