Dat de informatie hoe je het in elkaar moet zetten in het nederland moet zijn..

Dat degene die je aan de telefoon krijg ook de producten moet kennen als je er over opbelt.
Ik vroeg of ik er iets moest afvallen omdat het niet pasten mij werd gezegd niks eraf halen achteraf moest het wel en dat heb ik zelf uitgedokterd en ik ben 71 jaar

Gerbert Van Bemmel

Goede en snelle levering van het bestelde product

duidelijk en genoeg informatie over het product te vinden.
fijne manier van het opnieuw laten leveren als je niet thuis was.

stuur het tijdspad met een track en trace code de dag van te voren i.p.v. op de ochtend zelf.

Arnoud Loschnig

Onlangs een steekwagen traploper gekocht bij Bouwmarkt totaal. Je weet wel zo'n steekwagen met drie wielen aan iedere kant zodat je makklijk de trap op kan met een zware doos oid. Dat ding komt in... Onlangs een steekwagen traploper gekocht bij Bouwmarkt totaal. Je weet wel zo'n steekwagen met drie wielen aan iedere kant zodat je makklijk de trap op kan met een zware doos oid. Dat ding komt in een grote doos en weegt zo'n 17 kilo. Ik woon twee hoog en ga verhuizen, dus ik dacht nog zo....dat had wel handig... geweest.... als de bezorger van Bouwmarkt totaal van Bouwmarkt totaal had gehoord en zelf zo'n traploper had gekocht. Maar dat heeft hij blijkbaar niet. Dat was ploeteren met die grote zware doos twee hoog met een traploper IN die doos. .... Ik kon er de lol wel van inzien.

Wat opvallend sterk was, was de bezorger van Bouwmarkt totaal. Hij tilde een zware doos van 17 kilo twee hoog de trap op. Had hij maar van Bouwmarkt totaal gehoord dan had hij daar een steekwagen... Wat opvallend sterk was, was de bezorger van Bouwmarkt totaal. Hij tilde een zware doos van 17 kilo twee hoog de trap op. Had hij maar van Bouwmarkt totaal gehoord dan had hij daar een steekwagen traploper kunnen kopen, maar dat had ie niet, die had ik al gekocht en hij tilde m de trap op. Hilarious.

Ik zie geen verbeterpunten. Vandaag besteld vandaag in huis is misschien een beetje teveel gevraagd. Maarja je weet niet waar mensen van Bouwtotaal toe instaat zijn. Tillen kunnen ze in ieder... Ik zie geen verbeterpunten. Vandaag besteld vandaag in huis is misschien een beetje teveel gevraagd. Maarja je weet niet waar mensen van Bouwtotaal toe instaat zijn. Tillen kunnen ze in ieder geval....dozen tillen.

Schrijver

Kleine ervaring, lijkt goed

volgens afspraak geleverd

Ik moest vragen om de BTW bon via de mail, dit voor de BTW boekhouding. Kunnen ze dat niet standaard mailen?

R Bouman

Goed product, correcte fotos en zeer zorgvuldig verpakt. Levering keurig op tijd zoals door de transporteur aangegeven.

Uitstekende service bij vragen. Afspraken worden prompt nagekomen.

Houden zo!

Henk Wassen

Snel, betaalbaar en komen afspraken na.

Snel en betrouwbaar.

Roel Vermeulen

Fantastische en snelle levering!

Op de moment dat het geleverd werd, was ik niet thuis. Koerier had een voicemail achtergelaten. Toen ik terugbelde was hij nog in de buurt en is alsnog teruggereden om het te kunnen afleveren. Dit... Op de moment dat het geleverd werd, was ik niet thuis. Koerier had een voicemail achtergelaten. Toen ik terugbelde was hij nog in de buurt en is alsnog teruggereden om het te kunnen afleveren. Dit is een service dat je nog zelden ziet, echt fantastisch! Nu genieten van mijn werkbank!

Ok

Snelle levering, goedkoop

Geen gebruiksaanwijzing
Geen gebruiksaanwijzing
Indien men geen account aanmaakt bij bestelling krijg je geen mail van de order en geen betalingsbevestiging, dus je weet niet of alles in orde is, vind dit iets wat dringend aangepakt moet worden