8.5/10

Loslocos

Snelle service, degelijk materiaal. 1 klein minpunt, vanaf de bestelling geplaatst en betaald is, is er geen communicatie geweest, een paar dagen later stond mijn bestelling plots voor de deur.....

Snelle service

Communicatie na bestelling

Heb online een steekwagentje besteld.
Het werd geleverd op het beloofde tijdstip en was bijna helemaal in elkaar gezet, slechts kleine eindmontage nodig.

Levering op tijd, product kwam overeen met voorgestelde product op website.

Neen.

Martin ter Horst

Goed en snel, helaas kwam het levermoment niet goed uit en is de transporteur niet telefonisch bereikbaar om handige afspraken te maken.

Boeckxstaens Jos

Was er mee in contact gekomen via een familielid. Via een duidelijke website , het nodige gevonden en aangeschaft.

Dat ik de dag van levering kon kiezen

Ik was zelf de dag van levering werken, ik kreeg die dag een email wanneer het zou geleverd worden. Ik moest mijn zuster vragen om bij mijn thuis de levering op te wachten. Wanneer ik dit de dag voordien had geweten, had ze beperkt moeten wachten. Of anders misschien voorafgaandelijk uur van levering doorbellen.
Misschien heeft dit wel meer te maken met de firma die instaat voor de leveringen.

Jeremy Willemsens tuinmachines

Zeer correct en vlotte communicatie. Het product was zoals vermeld op de site. En vlot geleverd , goed ingepakt.

Vlot, correct

De Blauwe Zaal

Vlot en corrrec

Jeff

Product besteld en meteen reactie dat ik een kortingscode niet gebruikt had en hebben ze de factuur aangepast.

Zeer scherpe prijs

Nog geen punten kunnen ontdekken

Rouget

Prima zaak, komen na wat ze beloven en leveren op tijd.

Beste prijs op internet en prima levering

GARAGE JEF WILLEMS

VLOTTE BESTELLING EN AFHANDELING

SNELLE EN CORRECTE LEVERING !

NEEN

F.Boelens