Maxim Van haelst

Goede dienstverlening en snelle reactie op vragen ! 👍

Snelle reacties op vragen

Via Google kwam ik op jullie site uit. Dit op NL Ipv op .com
Hierdoor kon ik niet naar België verzenden.
Via Google kwam ik op jullie site uit. Dit op NL Ipv op .com
Hierdoor kon ik niet naar België verzenden.
Dit was me niet direct duidelijk dat er ook een .com bestond. Vandaar mijn vraag aan jullie klantenservice. Wel supergoed geholpen geweest !

Beste meneer Van Haelst,
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met onze klantenservice en de dienstverlening.
We hopen dat u veel plezier zult hebben met de straalketel!
Beste meneer Van Haelst,
We hopen dat u veel plezier zult hebben met de straalketel!

Erwin Engelen

Snel en accuraat

Snelheid

Weinig of niets

Beste heer Engelen,
Dank u voor uw positieve reactie.
Wij wensen u veel werkplezier met de straalketel.

Jeroen Jager

George at Work

niet duur en snel geleverd

Beste meneer Jager,
Beste meneer Jager,
Fijn te horen dat u tevreden bent met onze service en uw aankoop in onze webshop. Bedankt voor uw positieve feedback en wij wensen u veel plezier met de George Tools ontvetterbakken.

Steven Schollaert

Snel en correct

Snelle mailing en levering

Beste meneer Schollaert,
Beste meneer Schollaert,
Fijn te horen dat u tevreden bent met onze service en uw aankoop in onze webshop. Bedankt voor uw positieve feedback en wij wensen u veel plezier met de George Tools mobiele straalketel.

Rebekka Smit-Bouma

Prima. Snel geregeld

Goede mail verkeer

Beste mevrouw Smit-Bouma,
Beste mevrouw Smit-Bouma,
Fijn te horen dat u tevreden bent met onze service en uw aankoop in onze webshop. Bedankt voor uw positieve feedback en wij wensen u veel plezier met uw autokrik!

D. Mantel

Bij eerste bezoek van de showroom een gereedschapwagen met kist aangeschaft. Meteen vanuit het magazijn mee kunnen nemen.
Geholpen door mevr. Jacobs. Zeer tevreden.

Verkoop door mevr Jacobs.

Het bordje GAB geplaatst richting het magazijn kan duidelijker. Later viel het kwartje dat dit "George AT Work" betekend.

Beste meneer Mantel,
Bedankt voor uw review en fijn te horen dat u over onze producten en service tevreden bent. Heel veel plezier met George Tools gereedschapswagen met kist!
Beste meneer Mantel,

Ives Govaert

Prima service en veilige betaling

super snelle levering zonder problemen of schade, heel behulpzame chauffeur !!

mijn persoonlijke ervaring, alles prima, goed bezig!

Beste meneer Govaert,
Bedankt voor uw review, fijn te horen dat u over onze producten en service tevreden bent. Heel veel plezier met George Tools werkbank Tampere 3 lades 2 deuren.
Beste meneer Govaert,

Nico Van Gaal

De bestelling liet lang op zich wachten voor deze geleverd werd. 7 dagen (weekend ertussen) .

Product is zoals beschreven

Houden aan de 1 tot 3 dagen levertijd of deze op de site aanpassen

Beste meneer Van Gaal,
Beste meneer Van Gaal,
Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat de levering langer heeft geduurd dan verwacht. In verband met de Jaarswisseling heeft het magazijn iets langer over de verwerking gedaan. We hopen dat u alsnog van de bestelde werkbladen kunt genieten en wensen u veel plezier met uw bestelling toe.

Berthus Decrauw

Niet opgevallen

Nee

Beste meneer Decrauw,
Beste meneer Decrauw,
Fijn te horen dat u tevreden bent met onze service en uw aankoop in onze webshop. Bedankt voor uw positieve feedback en wij wensen u veel plezier met uw compressor!

Casper Berens

Alles helemaal goed, half sterretje minder omdat de kleur in de beschrijving zwart was en rood werd geleverd. Kleur vind ik in dit geval niet belangrijk.

Prijs

Kleur controleren

Beste heer Berens,
Dank u voor uw positieve feedback.
Beste heer Berens,
Dank u voor uw positieve feedback.
Ik zie inderdaad in de beschrijving dat de trolley zwart zou zijn. Excuus hiervoor. De trolley is alleen in rood beschikbaar. Gelukkig maakt de kleur niet zoveel uit voor u.
Ik wens u veel werkplezier met de trolley.