8.5/10

Uistekend

levering was gepland op een bepaalde datum, mailtje ontvangen van binnendienst met de versnelling van levering.
Stond al klaar voor transport. Zeer goed dat het nog sneller werd geleverd

ga zo door

Ine

Snelle levering. Communicatie verloopt minder, als je iets gekocht hebt via de webshop en reeds betaald hebt, stopt de communicatie, er is geen bevestiging van betaling wat toch wel aangenaam zou... Snelle levering. Communicatie verloopt minder, als je iets gekocht hebt via de webshop en reeds betaald hebt, stopt de communicatie, er is geen bevestiging van betaling wat toch wel aangenaam zou zijn.

Snelle levering. IVM communicatie naar extern bedrijf levering verliep goed, ze hadden de melding "leveren aan achterdeur" doorgegeven. Alles was super goed verpakt.

Communicatie naar de klant verloopt minder als je iets gekocht hebt via de webshop. De communicatie stopt na de betaling, er is geen bevestiging van betaling wat toch wel aangenaam is voor de klant?

Thomas Bertels

Levering tijdig ontvangen.
Product voldoet aan de omschrijving op de website.

Algemeen zeer tevreden

Tijdige levering
Degelijk product

Niet van toepassing

Aangekocht product is goed, maar levering kan beter. Het werd 2 maal op het foutieve huisnummer geleverd.

Prijzen zijn goed, contact via telefoon erg vriendelijk, helaas zonder de verwachte verbetering.

In België zijn er huisnummers met extensies, zoals 108, 108A, 108B etc. Op de verzendnota wordt dit helaas niet correct vermeld. Daarop stond het huisnummer, zonder extensie. De eerste maal werd... In België zijn er huisnummers met extensies, zoals 108, 108A, 108B etc. Op de verzendnota wordt dit helaas niet correct vermeld. Daarop stond het huisnummer, zonder extensie. De eerste maal werd het pakket dus bij de buren aangeboden, maar aangezien zij niet thuis waren, vonden zij een briefje in hun brievenbus...... en ik wachtte de ganse dag.
Na contact met de helpdesk, ging men de chauffeur inlichten. Helaas, hij belde de volgende dag terug aan bij 108. Een geluk dat ik de bestelwagen zag staan, zodat ik de man kon aanspreken.
Helaas sprak de man enkel Frans!

Eerste keer dat ik er een bestelling plaatste.Steekwagende besteld,blijkbaar één bandje stuk.Mailtje gestuurd.Ze vroegen een foto op te sturen en s'anderdaags was het nieuwe wieltje er.TOP.

Snelle service

Het was vandaag besteld en morgen in huis! Vooraf had ik nog wat vragen over het product en heb ik gebeld. Ik kreeg een keurig en duidelijk antwoord ! Top! Blij mee!

Snelle levering!

Geen!

F.P.Nunumete

Heb nog nooit bij deze bedrijft wat besteld, ik heb online een steelwagen gekocht en meteen afgeleverd.

De informatie over de steekwagen is goed en je kan er op aan.

Min puntje was, er is geen gebruiksaanwijzing er bij. Ik ben particulier en dus weet niet wat te doen. De enigste wat zij vermelden is, eerst de banden op pompen. Maar er werd niet gezegd dat het om... Min puntje was, er is geen gebruiksaanwijzing er bij. Ik ben particulier en dus weet niet wat te doen. De enigste wat zij vermelden is, eerst de banden op pompen. Maar er werd niet gezegd dat het om een auto ventiel gaat, en dus moeten wij naar een dichtstbijzijnde pomp station. Dan het vast zetten van de wielen, er is ook geen beschrijving hoe je moet doen. Als je een bedrijf heb dan is het wat anders, ik heb geen benul hoe het werkt.

J vd broek

Mooie locatie in Someren. Prettige bediening

Overzichtelijk

Fris bedrijf

Goede informatie/snelheid van levering

Mogelijkheid emballage/pellet terug te kunnen geven

Afram

Top bedrijf!

Steekwapen besteld. Ik kwam achter dat een wieltje kapot was! mailtje gestuurd, gelijk een nieuwe wiel ontvangen.