8.5/10

Henk Wassen

Snel, betaalbaar en komen afspraken na.

Snel en betrouwbaar.

Roel Vermeulen

Fantastische en snelle levering!

Op de moment dat het geleverd werd, was ik niet thuis. Koerier had een voicemail achtergelaten. Toen ik terugbelde was hij nog in de buurt en is alsnog teruggereden om het te kunnen afleveren. Dit... Op de moment dat het geleverd werd, was ik niet thuis. Koerier had een voicemail achtergelaten. Toen ik terugbelde was hij nog in de buurt en is alsnog teruggereden om het te kunnen afleveren. Dit is een service dat je nog zelden ziet, echt fantastisch! Nu genieten van mijn werkbank!

Ok

Snelle levering, goedkoop

Geen gebruiksaanwijzing
Geen gebruiksaanwijzing
Indien men geen account aanmaakt bij bestelling krijg je geen mail van de order en geen betalingsbevestiging, dus je weet niet of alles in orde is, vind dit iets wat dringend aangepakt moet worden

De levering was goed en alles was simpel in elkaar te zetten.

Alles paste prima.

nee alles ging goed.

Gravenbeek

Goed email contact mogelijk.Er word bijna gelijk gereageerd op de vragen .Top snelle levering

Tip; Als er een pakket bezorgd word dat is het fijn/ handig als dit gemeld word.
Namelijk geen briefje in brievenbus of in email ontvangen van levering!!!! ik moest zelf email sturen met vraag of levering is gedaan!!! Gelukkig reageerd bouwmarkt via email wel gelijk

Mart Schilder

Ik heb 10 assortiments dozen besteld . Snelle levering top . Had alleen niet goed gelezen op de site dat het maar om 1 vak ging. Weer terug gestuurd en keurig weer mijn geld ontvangen. Dit allemaal... Ik heb 10 assortiments dozen besteld . Snelle levering top . Had alleen niet goed gelezen op de site dat het maar om 1 vak ging. Weer terug gestuurd en keurig weer mijn geld ontvangen. Dit allemaal in een tijdsbestek van 4 dagen. Prima service. Misschien 1 Tip laat deze afwijking prominent zien.

Goede retour service

Zijn er afwijkingen waar de koper goed op moet letten. Laat dit prominent zien. Of stel een bevestigd vraag

Maya

Snelle levering en top bedrijf

Hele goede service

Alles was oke

Elsie

De klantendienst beantwoorde heel snel mijn vraag. De levering was snel zoals beloofd en het product voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mijn man is heel gelukkig met zijn verjaardagscado

Interessant dat er verschillende maten van het product beschikbaar zijn, zodat je afhankelijk van de werkruimte die je ter beschikking hebt, de juist keuze kan maken. De technische info van het... Interessant dat er verschillende maten van het product beschikbaar zijn, zodat je afhankelijk van de werkruimte die je ter beschikking hebt, de juist keuze kan maken. De technische info van het product zijn volledig en correct

alles tip top verlopen

Snelle en correcte levering. Aanrader.

Snelheid en duidelijkheid

Uistekend

levering was gepland op een bepaalde datum, mailtje ontvangen van binnendienst met de versnelling van levering.
Stond al klaar voor transport. Zeer goed dat het nog sneller werd geleverd

ga zo door