8.5/10

James Robinson

Ik wil je bedanken voor een geweldige ervaring met het kopen van mijn gereedschapskist van Baumarket Land.

Ik was een beetje ongerust over het kopen van een gereedschapskist van deze...

Ik was een beetje ongerust over het kopen van een gereedschapskist van deze omvang met zo'n hoog prijskaartje, maar de uitstekende klantenservice van Danes deed me vertrouwen in hem en je bedrijf.

Toen ik de gereedschapskist oppakte, merkte ik voor het eerst hoe het werd voorbereid voor verzending, ik was onder de indruk en begon echt te geloven dat ik de juiste keuze had gemaakt.

Toen ik eenmaal thuis was en de gereedschapskist had uitgepakt, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt, de gereedschapskist is van zeer hoge kwaliteit en zeer goed gemaakt.

Ik ben erg tevreden over de manier waarop Dane voor mij als klant zorgde, hij wist waar hij het over had en wist wat de antwoorden op mijn vragen waren, hij wist hoe hij voor me moest zorgen.

Ik wil dat je weet wanneer ik winkel voor welke opslag dan ook. Ik ga eerst winkelen bij je bedrijf!

De beste klantenservice! een geweldige verzendafdeling.

Misschien een nieuw rederij gebruiken. Ik kreeg een sms-bericht waarin stond dat ik een afspraak moest maken op de dag dat ik mijn bezorging moest ontvangen. Met als gevolg dat ik mijn... Misschien een nieuw rederij gebruiken. Ik kreeg een sms-bericht waarin stond dat ik een afspraak moest maken op de dag dat ik mijn bezorging moest ontvangen. Met als gevolg dat ik mijn gereedschapskist moest ophalen

ron

Zeer snelle service en voor goede prijs kwaliteit verhouding..
Werkbank besteld € 400,- inclusief leveren.

De snelheid met leveren

Matthijs Seelbach

Goed en netjes verzorgd

Mijn 1e ervaring was enthousiast

Dat de informatie hoe je het in elkaar moet zetten in het nederland moet zijn..

Dat degene die je aan de telefoon krijg ook de producten moet kennen als je er over opbelt.
Ik vroeg of ik er iets moest afvallen omdat het niet pasten mij werd gezegd niks eraf halen achteraf moest het wel en dat heb ik zelf uitgedokterd en ik ben 71 jaar

Gerbert Van Bemmel

Goede en snelle levering van het bestelde product

duidelijk en genoeg informatie over het product te vinden.
fijne manier van het opnieuw laten leveren als je niet thuis was.

stuur het tijdspad met een track en trace code de dag van te voren i.p.v. op de ochtend zelf.

Alles volgens afspraak verlopen

Arnoud Loschnig

Onlangs een steekwagen traploper gekocht bij Bouwmarkt totaal. Je weet wel zo'n steekwagen met drie wielen aan iedere kant zodat je makklijk de trap op kan met een zware doos oid. Dat ding komt in... Onlangs een steekwagen traploper gekocht bij Bouwmarkt totaal. Je weet wel zo'n steekwagen met drie wielen aan iedere kant zodat je makklijk de trap op kan met een zware doos oid. Dat ding komt in een grote doos en weegt zo'n 17 kilo. Ik woon twee hoog en ga verhuizen, dus ik dacht nog zo....dat had wel handig... geweest.... als de bezorger van Bouwmarkt totaal van Bouwmarkt totaal had gehoord en zelf zo'n traploper had gekocht. Maar dat heeft hij blijkbaar niet. Dat was ploeteren met die grote zware doos twee hoog met een traploper IN die doos. .... Ik kon er de lol wel van inzien.

Wat opvallend sterk was, was de bezorger van Bouwmarkt totaal. Hij tilde een zware doos van 17 kilo twee hoog de trap op. Had hij maar van Bouwmarkt totaal gehoord dan had hij daar een steekwagen... Wat opvallend sterk was, was de bezorger van Bouwmarkt totaal. Hij tilde een zware doos van 17 kilo twee hoog de trap op. Had hij maar van Bouwmarkt totaal gehoord dan had hij daar een steekwagen traploper kunnen kopen, maar dat had ie niet, die had ik al gekocht en hij tilde m de trap op. Hilarious.

Ik zie geen verbeterpunten. Vandaag besteld vandaag in huis is misschien een beetje teveel gevraagd. Maarja je weet niet waar mensen van Bouwtotaal toe instaat zijn. Tillen kunnen ze in ieder... Ik zie geen verbeterpunten. Vandaag besteld vandaag in huis is misschien een beetje teveel gevraagd. Maarja je weet niet waar mensen van Bouwtotaal toe instaat zijn. Tillen kunnen ze in ieder geval....dozen tillen.

Schrijver

Kleine ervaring, lijkt goed

volgens afspraak geleverd

Ik moest vragen om de BTW bon via de mail, dit voor de BTW boekhouding. Kunnen ze dat niet standaard mailen?

R Bouman

Goed product, correcte fotos en zeer zorgvuldig verpakt. Levering keurig op tijd zoals door de transporteur aangegeven.

Uitstekende service bij vragen. Afspraken worden prompt nagekomen.

Houden zo!