8.5/10

Eerste keer dat ik er een bestelling plaatste.Steekwagende besteld,blijkbaar één bandje stuk.Mailtje gestuurd.Ze vroegen een foto op te sturen en s'anderdaags was het nieuwe wieltje er.TOP.

Snelle service

Het was vandaag besteld en morgen in huis! Vooraf had ik nog wat vragen over het product en heb ik gebeld. Ik kreeg een keurig en duidelijk antwoord ! Top! Blij mee!

Snelle levering!

Geen!

F.P.Nunumete

Heb nog nooit bij deze bedrijft wat besteld, ik heb online een steelwagen gekocht en meteen afgeleverd.

De informatie over de steekwagen is goed en je kan er op aan.

Min puntje was, er is geen gebruiksaanwijzing er bij. Ik ben particulier en dus weet niet wat te doen. De enigste wat zij vermelden is, eerst de banden op pompen. Maar er werd niet gezegd dat het om een auto ventiel gaat, en dus moeten wij naar een dichtstbijzijnde pomp station. Dan het vast zetten van de wielen, er is ook geen beschrijving hoe je moet doen. Als je een bedrijf heb dan is het wat anders, ik heb geen benul hoe het werkt.

J vd broek

Mooie locatie in Someren. Prettige bediening

Overzichtelijk

Fris bedrijf

Goede informatie/snelheid van levering

Mogelijkheid emballage/pellet terug te kunnen geven

Afram

Top bedrijf!

Steekwapen besteld. Ik kwam achter dat een wieltje kapot was! mailtje gestuurd, gelijk een nieuwe wiel ontvangen.

Th.J.G. Frederiks

Ik had een steekwagen besteld maar toen die geleverd werd waren de banden zacht.
Toen ik de banden wilden oppompen was er 1 band bij die lek was. Waarom doen ze voor het versturen die banden...

Lagae Motors

Vele malen contact opgenomen, zowel per mail als per telefoon om gereedschapswand samen te stellen.
Steeds heel vriendelijk verder geholpen!
Tevens goede kwaliteit van het product !

Heel vriendelijk en behulpzaam

Ze doen wat ze beloven

ik vind dat een eerlijke samenwerking

zie hierboven

miste het mailtje van tijdstip van levering nota.