Jan van der Weide

Snel geleverd
Zit een fout in de beschrijving. D1 en D2 omwisselen.

Je kunt het wel snel in elkaar zetten

Laden sluiten niet mooi ,te veel speling.
Veel te veel verpakkings materiaal. Vier zakken polystyreen

Beste meneer Van der Weide,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn blij om te horen dat u het probleem goed en snel in elkaar heeft kunnen zetten.
Wat betreft uw verbeterpunten zullen we dit...
Beste meneer Van der Weide,
Bedankt voor uw bericht.
Wat betreft uw verbeterpunten zullen we dit intern verder oppakken.
We wensen u alsnog veel plezier met de werkbank toe.
George at Work

Theo Jan

Onplezierige aankoopervaring

niks bijzonders, George had ongeveer het product dat ik zocht

betere communicatie, onverwachte verzekeringskosten. Normaal als ik bij een webshop iet aanschaf krijg ik een email met "dank je" en alle details. Van George geen email maar wel een pop-up dat je... betere communicatie, onverwachte verzekeringskosten. Normaal als ik bij een webshop iet aanschaf krijg ik een email met "dank je" en alle details. Van George geen email maar wel een pop-up dat je 10 Euro moet betalen omdat George niet instaat voor een zorgvuldige bezorging.

Beste meneer Broek,
Bedankt voor uw review.
We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.
Normaal gesproken ontvangt u van ons een aankoopbevestiging en factuur...
Beste meneer Broek,
Bedankt voor uw review.
We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.
Normaal gesproken ontvangt u van ons een aankoopbevestiging en factuur nadat de betaling verwerkt is. Soms komen deze namelijk in de spam aan.
De pop-up voor verzekeringskosten is van een extern bedrijf genaamd Trustedshops, wij zijn hierop aangesloten en dit is een extra service die ze vrijblijvend aan de klanten op onze website aanbieden.
Het is bij ons niet nodig om deze te nemen aangezien wij u een levering volledig kunnen garanderen.
U heeft ondertussen uw levering ontvangen en we hopen dat u hier verder veel plezier mee zult hebben.
George at Work

Ewout van Eijsden

Duidelijke info, makkelijke toegang

Erg makkelijk en duidelijk beleid

Die stomme bever met petje,terugzetten in de natuur, wel die sleutel afpakken.

Beste meneer Van Eijsden,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent met de informatie!

Tine Moorkens

Super service !

Kwalitatief hoogwaardig materiaal

Beste mevrouw Moorkens,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen.

Faro cvba

Klant behulpzaamheid

Beste mevrouw/meneer Morré,
Beste mevrouw/meneer Morré,
hartelijk dank voor uw positieve vbeoordeling en heel fijn te horen dat u tevreden bent met de aankoop van de Kraftmeister werkplaatsinrichting. We wensen u er heel veel plezier mee.
Team George at Work.

Bvba Hermy-Stehli

Zeer goed

Goede informatie, kwaliteit, snelle levering

Beste meneer Stehli,
bedankt voor de goede beoordeling en dat u zo tevreden bent. We wensne u veel plezier met uw nieuwe George Tools Ontvetterbak rond 5 L.
Team...
Beste meneer Stehli,

Marleen Verveer

Zeer tevreden

Beste mevrouw Verveer,
hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Heel veel plezier met uw nieuwe George Tools werkbank Helsinki 9 lades.

Fam Westdijk

Goede service

Goede service

Zo doorgaan

Beste familie Westdijk,
Dank u voor de positieve feedback. Wij stellen dit op prijs.
We wensen u veel werkplezier met de werkplaatsinrichting.
Team George at...
Beste familie Westdijk,
Dank u voor de positieve feedback. Wij stellen dit op prijs.
We wensen u veel werkplezier met de werkplaatsinrichting.

roos story

Goed, aardig en snel!

Goede klantenservice

Verzendbedrijf gaf pas 2 uur van te voren aan dat ze er waren. Bij andere websites kan je de werkbank samenstellen in een generator. dat zou hier ook handig zijn

Beste mevrouw Story,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw Kraftmeister werkplaatsinrichting.
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Story,

Sander de rooy

Om eerlijk te zijn .. 250 euro voor een tv kast waar geen ligplank bij zit is wat prijzig, daarin tegen had ik misschien beter moeten lezen.
Ee was geen adapter bijgeleverd voor her licht maar...
Ee was geen adapter bijgeleverd voor her licht maar ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan via de mail en de adapter wordt kostenloos nageleverd.

Eigenlijk best top dus :-)

Vriendelijk geholpen !

Maby iets duidelijk zijn van wat er wel en niet bij geleverd wordt

Beste heer de Rooy,
Dank u voor de positieve feedback. Inderdaad jammer dat er geen plank inbegrepen was, maar we hopen dat de kast verder wel goed voldoet.
We wensen u er in ieder geval...
Beste heer de Rooy,
We wensen u er in ieder geval veel gebruiksplezier van.