Peter Lanckmans

Prima.

Aanbod en prijzen

Afmetingen rubberen wielkeggen toevoegen op website.

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback en de aanbeveling! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop. We wensen u veel plezier met uw bestelling....

Arnold Stolker

Zeer goed

Geen verbeterpunten

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij te vernemen dat u tevreden bent met uw aankoop in onze webshop. We wensen u veel plezier met uw bestelling.

Robert

Mijn eerste ervaring met George at Work

Mooie producten en snel geleverd.

Neen

Andy Van Uffelen

Maandag besteld vrijdag geleverd. Communicatie over de leverdag/tijdstip had iets beter gekund. Voor de rest alkes tiptop in orde

Levering perfect in orde, mooi verpakt en alles erbij.

Betere communicatie over leverdag/tijdstip

JFG Puts

Snel

Niks

Marjon Tielen

Zeer goede ervaring snel geleverd

Netjes en vriendelijk

Gerrit Beekhuis

Zeer goede ervaringen, telefonisch goed bereikbaar en goede service

Snel

Ods motor & car detailing

Perfect, en bestelling is goed verpakt

Prima bedrijf, spullen goed verpakt

Prima zo

Slecht

Nul

Betere communicatie . Beter postbedrijf zoeken

Beste klant,
Jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de levering van uw bestelling. Doordat er op moment van leveren niemand aanwezig was, is het pakket bij een Parcel-shop afgeleverd waar het pakket afgehaald kan worden. Wij begrijpen uw ontevredenheid maar hopen desondanks dat u tevreden bent met het product dat u heeft besteld. Indien wij u ergens mee van dienst kunnen zijn, vernemen wij dit uiteraard graag.