Sander de rooy

Om eerlijk te zijn .. 250 euro voor een tv kast waar geen ligplank bij zit is wat prijzig, daarin tegen had ik misschien beter moeten lezen.
Ee was geen adapter bijgeleverd voor her licht maar...
Ee was geen adapter bijgeleverd voor her licht maar ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan via de mail en de adapter wordt kostenloos nageleverd.

Eigenlijk best top dus :-)

Vriendelijk geholpen !

Maby iets duidelijk zijn van wat er wel en niet bij geleverd wordt

Beste heer de Rooy,
Dank u voor de positieve feedback. Inderdaad jammer dat er geen plank inbegrepen was, maar we hopen dat de kast verder wel goed voldoet.
We wensen u er in ieder geval...
Beste heer de Rooy,
We wensen u er in ieder geval veel gebruiksplezier van.

Marcel Geens

Zeer goed

vriendelijk, goed ontvangst

voor mij was het in orde

Beste meneer Geens,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw Kraftmeister werkplaatsinrichting.
Met vriendelijke...
Beste meneer Geens,

Thijs Stavenga

Aflevering, erg snel en goed verpakt

Beste meneer Stavenga,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw Kraftmeister werkbank.
Beste meneer Stavenga,

H.O.B

Snel geleverd

Goede kwaliteit

Beste meneer Bosch,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw Kraftmeister gereedschapsladekast en wandkast.
Met...
Beste meneer Bosch,

Rik Vandenbussche

Alles is goed verlopen,geen problemen gehad

Alles klaar en duidelijk

Beste meneer Vandenbussche,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw George Tools Werkplaatsinrichting.
Met...
Beste meneer Vandenbussche,

Johan

Snelle levering van een prima product

Heel goed verpakt

Beste meneer Postel,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw Kraftmeister wandkast.
Beste meneer Postel,

Jan van Klinken

Snelheid en informatie bij product

Beste meneer van Klinken,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met uw George Tools werkbank.
Met vriendelijke...
Beste meneer van Klinken,

LD V

Tevreden

Product en prijs

Leveringssysteem

Beste mevrouw Vergeer,
Dank u voor uw positieve feedback. We zijn blij te zien dat u tevreden bent en wensen u veel werkplezier met de werkbank.

Garagebedrijf dms Tilburg

Mijn eerste ervaring met george at work superrr fijn contact gehad correcte na ophaling stond ik verbaast van de kwaliteit van de gekochte werkbanken ben er blij mee prijs kwaliteit boven verwachting

contact met klanten service

nog niets maar zullen er allicht wel wezen

Beste heer Speijers,
Dank u voor uw positieve feedback. Het doet ons genoegen dat u zo tevreden bent.
Wij wensen u veel werkplezier met de werkbanken.
Beste heer Speijers,
Wij wensen u veel werkplezier met de werkbanken.

Jmvbvba

Na eerst 3 weken later te leveren omdat ze op een totaal verkeerd adres geleverd hadden, bleek dat de kast beschadigd was.
De contact personen Jimmy en Maria houden mij nu weeral een week bezig...
De contact personen Jimmy en Maria houden mij nu weeral een week bezig om deze kast te vervangen.
Ze vinden het heel normaal dat ik de kast terug inpak en vast leg op een pallet. Terwijl de schade van de kast te wijten is aan de fout van de transporteur.

Communicatie en problemen oplossen om de klant tevreden te stellen

Beste heer Vercruysse,
Beste heer Vercruysse,
We betreuren dat de levering op het verkeerde adres en het omwisselen van de kast voor de transporteur tot een negatieve ervaring hebben geleid. Wij zijn ondertussen met onze transporteur in gesprek hierover.
Gelukkig is in de tussentijd de nieuwe kast onbeschadigd geleverd en de oude kast door de transporteur opgehaald.
We hopen dat u alsnog een positieve ervaring heeft met de producten en de afwikkeling.
George at Work Team