R Zanders

Goede service. Zeer tevreden .

Geen verbeterings punten

Beste R. Zanders,,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent! Veel plezier met de George Tools Mobiele werkbank 46 inch 9 lades.
Beste R. Zanders,,

Leo Bekx

Heb er een goede ervaring mee

Reageren snel .goede kwaliteit prijs verhouding. snel geleverd

Beste meneer Bekx,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent! Vell plezier met de George Tools Ontvetterbak met pomp 13 L.
Beste meneer Bekx,

Art Pruijsers

Bezorging was prima, info voldoende.

Specificaties

Er is geen enkele handleiding voor de werkbank, was zeer lastig om te bouwen als je weinig ervaring hebt .

Beste meneer Pruijsers,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn blij om te horen dat u heel tevreden bent met de bezorging en voldoende informatie.
Wat betreft uw verbeterpunt over een...
Beste meneer Pruijsers,
Bedankt voor uw bericht.
Wat betreft uw verbeterpunt over een handleiding erbij sturen, dit gaan we meenemen in de verbetering van onze service.
We wensen u alsnog veel plezier met de George Tools werkbank.

Newryde

Zeer tevreden

Kwalitatief product

Een gebruiksaanwijzing zou handig zijn om mee te leveren.

Beste meneer van der Donk,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en wensen u veel pezier met de Kraftmeister Werkplaatsinrichting Vermont.
Beste meneer van der Donk,

Jan van der Weide

Snel geleverd
Zit een fout in de beschrijving. D1 en D2 omwisselen.

Je kunt het wel snel in elkaar zetten

Laden sluiten niet mooi ,te veel speling.
Veel te veel verpakkings materiaal. Vier zakken polystyreen

Beste meneer Van der Weide,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn blij om te horen dat u het probleem goed en snel in elkaar heeft kunnen zetten.
Wat betreft uw verbeterpunten zullen we dit...
Beste meneer Van der Weide,
Bedankt voor uw bericht.
Wat betreft uw verbeterpunten zullen we dit intern verder oppakken.
We wensen u alsnog veel plezier met de werkbank toe.

Theo Jan

Onplezierige aankoopervaring

niks bijzonders, George had ongeveer het product dat ik zocht

betere communicatie, onverwachte verzekeringskosten. Normaal als ik bij een webshop iet aanschaf krijg ik een email met "dank je" en alle details. Van George geen email maar wel een pop-up dat je... betere communicatie, onverwachte verzekeringskosten. Normaal als ik bij een webshop iet aanschaf krijg ik een email met "dank je" en alle details. Van George geen email maar wel een pop-up dat je 10 Euro moet betalen omdat George niet instaat voor een zorgvuldige bezorging.

Beste meneer Broek,
Bedankt voor uw review.
We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.
Normaal gesproken ontvangt u van ons een aankoopbevestiging en factuur...
Beste meneer Broek,
Bedankt voor uw review.
We vinden het jammer om te horen dat u niet helemaal tevreden bent.
Normaal gesproken ontvangt u van ons een aankoopbevestiging en factuur nadat de betaling verwerkt is. Soms komen deze namelijk in de spam aan.
De pop-up voor verzekeringskosten is van een extern bedrijf genaamd Trustedshops, wij zijn hierop aangesloten en dit is een extra service die ze vrijblijvend aan de klanten op onze website aanbieden.
Het is bij ons niet nodig om deze te nemen aangezien wij u een levering volledig kunnen garanderen.
U heeft ondertussen uw levering ontvangen en we hopen dat u hier verder veel plezier mee zult hebben.

Ewout van Eijsden

Duidelijke info, makkelijke toegang

Erg makkelijk en duidelijk beleid

Die stomme bever met petje,terugzetten in de natuur, wel die sleutel afpakken.

Beste meneer Van Eijsden,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent met de informatie!

Tine Moorkens

Super service !

Kwalitatief hoogwaardig materiaal

Beste mevrouw Moorkens,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen.

Faro cvba

Klant behulpzaamheid

Beste mevrouw/meneer Morré,
Beste mevrouw/meneer Morré,
hartelijk dank voor uw positieve vbeoordeling en heel fijn te horen dat u tevreden bent met de aankoop van de Kraftmeister werkplaatsinrichting. We wensen u er heel veel plezier mee.
Team George at Work.

Bvba Hermy-Stehli

Zeer goed

Goede informatie, kwaliteit, snelle levering

Beste meneer Stehli,
bedankt voor de goede beoordeling en dat u zo tevreden bent. We wensne u veel plezier met uw nieuwe George Tools Ontvetterbak rond 5 L.
Team...
Beste meneer Stehli,