AIVB

Snel geleverd mooi spul

Snel geleverd makkelijk op te bouwen

Standaard stoelpoten op alle type kasten

Beste meneer Van der Meijden,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent! Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke...
Beste meneer Van der Meijden,

D. Mantel

Prima. Contact gehad met Jimmy. over een incomplete levering. Prima en customer service gezien prima afgehandeld

Persoonlijk contact en actie

Beste meneer Mantel,
Ik ben blij om te horen dat u tevreden bent met onze service.
We hopen dat u ondertussen kunt genieten van het werken met ons gereedschap!
Met vriendelijke...
Beste meneer Mantel,
Ik ben blij om te horen dat u tevreden bent met onze service.
We hopen dat u ondertussen kunt genieten van het werken met ons gereedschap!
Jimmy
George at Work

Aad Meer

Top

Snelle levering en zware kwaliteit

Beste meneer Meer,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent met uw aankoop! Veel plezier met uw werkplaatsinrichting.
Beste meneer Meer,

Burak Halici

Klantenservices was top alle antwoorden gekregen

Track and trace versturen
En eventueek aangeven hoe en waneer het pakket komt

Beste meneer Burak Halici,
Team...
Beste meneer Burak Halici,

Patrick Schut

Uitstekende bedrijf met snelle levering en ruime keuze aan werkplaatskasten / inrichting.

Goeie producten, prima prijs kwaliteit verhouding.
Nette en overzichtelijk showroom.

Via de mail een bestel en verzendinformatie versturen is wel zo prettig. Krijg nu meestal de avond van te voren een bezorgbericht voor de volgende dag binnen. Gezien de “kleine” pakketten is dit... Via de mail een bestel en verzendinformatie versturen is wel zo prettig. Krijg nu meestal de avond van te voren een bezorgbericht voor de volgende dag binnen. Gezien de “kleine” pakketten is dit niet echt handig als je niet alle dagen thuis of op locatie bent.

Beste meneer Schut,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent! Veel plezier met uw aankoop.
Team George...
Beste meneer Schut,

Mario techniek

Op de locatie is Someren goed geholpen en tot en met levering op locatie toe

Telefonisch bereikbaar

Niet zo snel de feedback mail versturen

Beste Mario,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groeten,
Team Georg at work

Andy

Goede ervaring!

Mooie prijzen voor goede kwaliteit!

Ik heb eerst een bestelling gedaan en nadien een account aangemaakt...bij sommige winkels kunt u zelf die aankoop volgen in uw account.

Beste Andy,
Hartelijk dank voor je review!
Wij wensen je veel plezier met je bestelling!
Met vriendelijke groeten,
Team Georg at Work

R Zanders

Goede service. Zeer tevreden .

Geen verbeterings punten

Beste R. Zanders,,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent! Veel plezier met de George Tools Mobiele werkbank 46 inch 9 lades.
Beste R. Zanders,,

Leo Bekx

Heb er een goede ervaring mee

Reageren snel .goede kwaliteit prijs verhouding. snel geleverd

Beste meneer Bekx,
Dank uw voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u goed konden helpen en dat u tevreden bent! Vell plezier met de George Tools Ontvetterbak met pomp 13 L.
Beste meneer Bekx,

Art Pruijsers

Bezorging was prima, info voldoende.

Specificaties

Er is geen enkele handleiding voor de werkbank, was zeer lastig om te bouwen als je weinig ervaring hebt .

Beste meneer Pruijsers,
Bedankt voor uw bericht.
We zijn blij om te horen dat u heel tevreden bent met de bezorging en voldoende informatie.
Wat betreft uw verbeterpunt over een...
Beste meneer Pruijsers,
Bedankt voor uw bericht.
Wat betreft uw verbeterpunt over een handleiding erbij sturen, dit gaan we meenemen in de verbetering van onze service.
We wensen u alsnog veel plezier met de George Tools werkbank.
George at Work