Snelheid van leveren

Anja Peters

Prima,snel geleverd

Zo door gaan

Michael Koster

De kassalade was snel geleverd aan onze vereniging.

Jeroen Steenbergen

Prima product, snelle levering en heel erg prettig dat er garantie wordt gegeven

Snelle levering, volgende dag in huis.

Frank de Lepper

Duidelijk, helder en correct.

Er is een mogelijkheid om een leverdatum te kiezen. Dat had ik ook gedaan maar er is direct geleverd ipv de gewenste datum. Dat is niet erg maar zo stond mijn pakket 2 dagen onbeheerd buiten. 😞

Tmc Meinema

Snelle levering en zeer tevreden met het product.

Geen verbeterpunten alles is zeer duidelijk

Dave Smeets | ICT Service Smeets

Via website zoeken telefonisch contact opgenomen waar de medewerker de juiste en duidelijke informatie kon geven

Het bestelde product, een universele kassalade beugel, zeer simpel maar duidelijk product. Alleen is het ijzer ontzettend slecht afgewerkt, zeer scherpe randen en hoeken. Dit zal eerst bewerkt... Het bestelde product, een universele kassalade beugel, zeer simpel maar duidelijk product. Alleen is het ijzer ontzettend slecht afgewerkt, zeer scherpe randen en hoeken. Dit zal eerst bewerkt moeten worden alvorens gebruik.

Ton Overeem

Correcte afhandeling van mijn verzoek om informatie, daarna vlotte levering. Helemaal goed!

Verbeter je vindbaarheid op internet verbeteren, zodat potentiële klanten eerder bij jullie dan bij concurrenten terecht komen. Dat kun je regelen!!

Huseyin

Helemaal top!

nvt

Aldrin Eisden

Prima bedrijf die netjes levert