Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

Gereformeerde kerk Nieuwleusen

Jammer dat pas na betaling dit artikel werd geleverd net of een kerkelijke instantie niet aan zijn betalingsverplichtingen zou kunnen voldoen

Wat meer vertrouwen uitstralen

Thieu van Berkel

Correcte en snelle levering

Snel en correct geleverd zoal;s gewoonlijk

Ga zo door

Leo

Ik heb een handmatige geldlade gekocht goede kwaliteit snelle levering

Niet gevonden ga zo door

Wij hebben een munttelmachine online gekocht. Het zoeken naar de machine was heel eenvoudig. Jullie hebben het super voor elkaar.

nvt

Parochie H. Maria

Website goed prima levering

kan ik zo niet bedenken

stichting Darius

Zeer correct

wat niet op voorraad is ook niet op de website plaatsen.

bopekhandel Gebr.Koster

Makkelijk bestellen, snelle levering

Matig, scanner en printer besteld, scanner geleverd, na een maand en meerdere keren bellen en verschillende redenen krijgen we nu opeens te horen dat het nog een maand gaat duren.

Duidelijkheid over levertijden en als iets langer duurt melden, krijg eerst te horen dat het elk moment kan binnen komen en als we dan zelf na een week toch maar weer eens bellen duurt het opeens... Duidelijkheid over levertijden en als iets langer duurt melden, krijg eerst te horen dat het elk moment kan binnen komen en als we dan zelf na een week toch maar weer eens bellen duurt het opeens nog een maand vanwege toestanden in China terwijl iets vorige maand al van een duits magazijn zou komen. Ja ja.

Medical Care

Snelle bezorging, discreet verpakt.

Opties om of alles tegelijk te verzenden of los verzend moest worden (ik kreeg 2 pakketjes die in 1 pakket hadden gekund)