Je aankoop wordt beschermd

Prima en snel geleverd

Ga zo door

Zwijnenburgmode

Goede ervaring
snel en deskundig advies. geen uren in de wachtrij, of toezeggingen die later niet nagekomen worden.

nee..

Burgerbarn

Ok

Nvt

Glow

Uitstekende service.

Website is duidelijk en klant vriendelijk.
Bestelling is snel afgehandeld.
Ben goed op de hoogte gehouden van mijn status.
Levering was snel.

Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar voor mij werd er niet duidelijk aangegeven wat er bij een product komt. Natuurlijk wordt dat door de aanbevolen combinaties wel aangegeven, maar misschien kan het ergens anders nog een keer staan. Maar dat is iets heel kleins en het enige wat ik kon vinden :-)

Online een geldtel machine besteld.
Geen opmerkingen, ging eenvoudig ook om via factuur achteraf te betalen.

Olaf kroon

Snel geleverd, maar zonder gebruiksaanwijzing, ik kan dus niets met het product

( na een niet al te positieve review, wordt er snel contact opgenomen, en is de gebruiksaanwijzing als...

Aftersales wat meer serieus nemen,

Reactie Geldtel.nl:

Bedankt voor uw herziening, wij nemen zeker de aftersales serieus. Echter, helaas is er vanuit ons tijdens de verzending geen handleiding bij gedaan. Dit is volkomen onze fout en hierbij mijn excuus.

Overzichtelijke site

werd niet snel geholpen bij het ophalen van mijn pakket

Reactie Geldtel.nl:

Bedankt voor de beoordeling, spijtig om te horen dat u niet snel geholpen werd in de winkel. Voorheen hadden we een signalering (bel) wanneer er iemand binnenkwam, deze is met de verbouwing weggehaald. Wij zullen uw feedback meenemen en hier het nodige aan doen zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Geldtel.nl

Tante Miek

ik heb meerdere keren aangegeven in mail en contactformulier dat er iets mis was gegaan bij het betalen waardoor ik maar liefst vier keer een nota/factuur kreeg. Heb slechts eentje hiervan betaald en in de mail/contactformulier aangegeven of het mogelijk was om de anderen te annuleren. Er is daadwerkelijk maar één machine geleverd, maar tot op heden nog steeds geen bericht terug over de annulering van de andere bestelformulieren ...

Reactie Geldtel.nl:

U heeft inderdaad viermaal een bevestiging ontvangen. Wanneer wij, door een storing, geen betaling ontvangen voor een bestelling wordt deze automatisch uit ons bestelsysteem verwijderd. Mijn excuus dat u hierbij geen melding / reactie heeft ontvangen via de e-mail.

Geldtel.nl

Pedicure Sabine