Snelheid van leveren
Informatie voorziening / Klantenservice
Kwaliteit van het product

MNT Kwint International B.V.

Het bestellen en de levering ging snel

Bij de geleverde scanner zit totaal geen goede gebruiksaanwijzing bij.
Bij de geleverde scanner zit totaal geen goede gebruiksaanwijzing bij.
Het is onmogelijk om van de bestaande 2 velletjes met streepjescode de scanner werkend te krijgen. Dit valt echt tegen. Als wij hem niet aan de gang krijgen sturen wij hem terug.

Super producten en snelle levering

Heb ik niet

Jorine van Breukelen

Snelle levering en alle producten zijn van goede kwaliteit! Hier krijg je waar voor je geld! Tevens zijn ze ook na je bestelling bereikbaar voor vragen, je krijgt een duidelijk en vriendelijk... Snelle levering en alle producten zijn van goede kwaliteit! Hier krijg je waar voor je geld! Tevens zijn ze ook na je bestelling bereikbaar voor vragen, je krijgt een duidelijk en vriendelijk antwoord! ze hebben verstand van hun producten

Richard Bartelds

Geweldig !

Het product niet in de doos van het product verzenden maar alles netjes in een nieuwe doos doen zodat zowel het product zelf als de doos ervan in perfecte staat worden geleverd.

Het is...

Het is geen groot probleem uiteraard maar ik vond het toch vervelend hoe de doos eruitzag na transport.

The pub

Zeer goed

Super service, vriendelijk aan de telefoon, top kwaliteit

Perfect!

Prima zoals het is!

Hunter-crm

Prima op tijd geleverd

It’s a Present!

Niks

KIJKEENS brillen en lenzen

Goede website.Overzichtelijk.Zeer snelle,correcte levering.Prima te volgen Geevia de mails die gestuurd worden met de vorderingen.

Geen verbeterpunten te bedenken