Snelheid van leveren
Kwaliteit van het product

Celine Markus

Snelle levering.

dirk poelman

Ongelooflijke snelle levering. Op 8 uren tijd van noord-nederland naar noord-belgië (grensgebied zeeland)

kwaliteit muntblitsers

Niek Onrust

De bestelling van de kassalade ging gemakkelijk. Ik heb direct een bevestiging ontvangen en de afhandeling van mijn bestelling ging snel. Binnen 24uur verzonden en de dag na verzending in huis. De... De bestelling van de kassalade ging gemakkelijk. Ik heb direct een bevestiging ontvangen en de afhandeling van mijn bestelling ging snel. Binnen 24uur verzonden en de dag na verzending in huis. De lade was netjes verpakt met piepschuim hoeken om het product te beschermen.

Voor zover heb ik geen verbeterpunten. Alles verliep gemakkelijk en soepel

Gastmans

Totaal verkeerde product geleverd.

Beter kijken op bestelbon wat klant gevraagd en betaald heeft

Fred Post House of England

Super snelle levering, kundig aan de telefoon en goede website

Ik zou het niet weten, zo blijven doorgaan

Miloud Kdrouch

Lekker vlot geholpen na mijn bestelling alle informatie helder en duidelijk op de site

misschien een medewerker mee opsturen en gelijk een demo uitvoeren ik denk dat het minder remmend is en dat er meer potentiele klanten daadwerkelijk tot koop overgaan

R.C. van Es

Op zich snelle afhandeling van de bestelling, echter de transporteur heeft niet afgeleverd om onduidelijke redenen

tot nu toe niet

Glenn Verlinden

Geldtelmachine gekocht

Alles zeer vlot verlopen

Roger Wyn

Super

Sjaak Geertsema

Zeer prettig, via de telefoon goed geïnformeerd over de mogelijkheden en een snelle bezorging.