Geels&Co

Andy

Prettige, duidelijke en snelle communicatie. Nette prijzen en vriendelijk personeel.

Academisch Studiecentrum Amsterdam

Helemaal prettig

Koninklijke Eduard van Leer

Prima service en zweer snel acteren met proefmachine en vervolgens nieuwe kort daarop geïnstalleerd

VTG Beton BV

Snelle service, zeer vriendelijk en een prima prijs kwaliteit verhouding

Prima. Installateur voorkomend. Had 10 dezelfde pakken bonen mee. Ik vroeg of hij ook andere smaken mee had. Dat was niet het geval. Was handiger geweest als hij wat verschillende had voor om... Prima. Installateur voorkomend. Had 10 dezelfde pakken bonen mee. Ik vroeg of hij ook andere smaken mee had. Dat was niet het geval. Was handiger geweest als hij wat verschillende had voor om verschil te proeven.

Reactie Geels&Co:

Mocht de koffie die ik mee had genomen niet naar wens zijn dan kan ik dit omruilen hoor, Geen enkel probleem.

Vindorado

Correct en snel

Super service!

Snelle reactie op de aanvraag en snel geplaatst met vriendelijke uitleg.

Helaas ontvingen we het koffiezetapparaat wat gebruiksklaar was gemaakt, maar met een nog volle watertank tijdens verzending. Gevolg: een nat koffiezetapparaat en een natte verpakking. Na snel en... Helaas ontvingen we het koffiezetapparaat wat gebruiksklaar was gemaakt, maar met een nog volle watertank tijdens verzending. Gevolg: een nat koffiezetapparaat en een natte verpakking. Na snel en goed contact met Geels&Co hebben we het apparaat toch in gebruik genomen. Enkele dagen later kregen we nog een lekker verrassing in de vorm van een taart, voor de wateroverlast.

Mijn ervaring met Geels&Co is goed. De communicatie en het contact met de klant is heel goed. De service na de aankoop is ook prima.

JvG Administratie en Advies

Snelle service en prima afwikkeling