Je aankoop wordt beschermd

h.franken

Geeektech is een bedrijf met een bijzondere service, zonder problemen en of vragen wisselen ze zonder pardon een product wat niet optimaal functioneert.

Jérémy

Draadloze Qi oplader besteld voor mijn iPhone X. Bij aankomst was deze helaas helemaal stuk. Kreeg de doos helemaal beschadigd van PostNL. Contact opgenomen met de klantenservice. Hoefde alleen maar...

* snelle levering (2x)
* TOP service
* Vriendelijke medewerker bij de klantenservice!

T. de Ruyter

Prima, bedrijf met zeer goede afthersales. Gaan serieus om met klachten en komen met oplossingen. Vindt je niet overal meer, ben zeer tevreden en beveel het zeker aan bij anderen.

Komen na wat ze beloven en prima afthersales, zeker aan te bevelen

Drama dit bedrijf. slechte service en slecht goedkoop product.

kan niks bedneken

Goeie ervaring met deze club. Leveren lekker snel, product voldoet aan alle verwachtingen en geven snel antwoord!

* Goede customer service
* Lage prijzen
* Snelle levering

Gisteren een HD Endoscoop van 5 meter besteld. En zojuist al in de bus! Leuke webshop met geweldig leuke gadgets. Supersnelle levering

* snelle levering

Voor mijn zoontje een seascooter besteld. Snel geleverd! Nog enkele vragen gesteld via de mail, kreeg direct antwoord.

* Duidelijke productinformatie
* Overzichtelijke webshop
* Snelle levering en communicatie

B.Th. Hendriks

De producten zijn prima, zeker in relatie tot de hiervoor gevraagde prijs. De contacten zijn vriendelijk en hulpvaardig wanneer iets naar mijn idee niet klopt. Een goede gebruiksaanwijzing zou...

service en verhouding prijs : product.

Contact prima. product was minder

H.Muller

Na een korte mail wisseling, na een defect
Kreeg ik direct antwoord dat er kosteloos een nieuw product werd opgestuurd.
Top😀

Snelle, en goede service( ook na problemen)