Geeektech.com

Geeektech.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Geeektech.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1011
Uitstekend (10/10)
91 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Geeektech.com met 8.7/10. Gebaseerd op 1011 ervaringen.

Geeektech.com 1 beoordeling

Helaas weer een van de webshops die beloofd volgende dag te leveren en het niet waar kan maken. daarnaast ook in dit geval mij de schuld geven dat de betaling niet zou zijn ontvangen, wat niet mogelijk is met online betaling. erg jammer. ik ga er nog wel vanuit dat ik het product verder goed zal ontvangen, want qua prijs zijn ze zeker het overwegen waard. enkel niet als je het morgen wilt hebben.

Annemarie
Prima (7/10)
Annemarie

Had het goedkoopste product.

Score voor Geeektech.com:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

In tegenstelling wat er op de website staat werd de zending niet de de volgende dag geleverd maar pas een dag later opgestuurd.

Gerard1945

Gemakkelijke e-bestelprocedure, zeer snel geleverd. keurig en deugdelijk verpakt en wel dusdanig dat ik het pakket nog niet heb uitgepakt. dit zijn tegelijkertijd dus de sterke punten.

Mxk
Mxk

Leuk assortiment

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Product was prima, levertijd was ook top.

Joshua pisarahu
Uitstekend (10/10)
Joshua pisarahu
Score voor Geeektech.com:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top service snelle levering ik adviseer andere om hier je gekke gadgets te bestellen!.

Prima verzending.

Wilbrink
Wilbrink

Goed verzorgt

Super alles naar wens.

Zeer slecht (2/10)
Score voor Geeektech.com:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Product niet ontvangen. 4 dagen geleden besteld en telefonisch niet bereikbaar!.

Geeektech.com 1 beoordeling

Helaas moet de koper zelf de verzendkosten betalen wanneer een artikel retour gestuurd wordt. ook al zou dit artikel geruild worden voor een ander product. de kosten worden alleen door geeektech betaald wanneer het artikel defect is. dit zou je als koper op een idee brengen. ouderwetse manier van werken.

Matig (5/10)

1. Alert op het moment dat je op de internetsite van Geeektech surft door bijv. vragen te stellen of je ergens hulp bij nodig hebt;
2. Snelle levering van het bestelde.

Score voor Geeektech.com:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Voor de 1e keer een bestelling geplaatst bij deze internetwinkel. het valt me direct op in wat een belabberd nederlands hier geschreven wordt, gaf mij een verkeerd signaal om mee te beginnen. de vertalingen van specificaties bij de diverse gadgets om maar wat te noemen, lijken uit een vertaalrobot te komen: slechte kwaliteit!.
de bestelling op zich: 3 led lampjes, alhoewel van lampjes geen sprake is, het gaat hier om siliciumplaatjes, die bovendien onafgedekt blijken te zijn..
de mi light met afstandsbediening, die ik ook had besteld, blijkt uitsluitend fel wit licht uit te stralen en niet het beloofde kleurenspectrum (rgbw)..
het enige positieve is dat het bestelde inderdaad binnen 1 dag is afgeleverd..
ben benieuwd hoe het met de retourvoorwaarden is gesteld en de geld-terug-procedure.

Bedrijfsinformatie

Geeektech.com, gespecialiseerd in Gadgets en Accessoires

Geeektech.com is een webwinkel met een zeer groot assortiment. Ons assortiment bestaat uit de nieuwste en populairste producten, gadgets en accessoires. Dagelijks worden er nieuwe producten toegevoegd. We zijn actueel en bieden een zeer hoge kwaliteit. Daarbij is uw bestelling razendsnel thuis dankzij onze geweldige service.

Voor 17.00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis!

De verzending is te allen tijde kosteloos!
Adres
Trappistenweg 4