Geeektech.com

Geeektech.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Geeektech.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1034
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Geeektech.com met 8.6/10. Gebaseerd op 1034 ervaringen.

Geeektech.com 1 beoordeling

Ik her heel slechte ervaring met geektech product bested wat het diet deed en gelijk teruggestuurd en doen nu al maanden! moeilijk over het retouren van mijn geld.

Miranda

Na levering van mijn bestelling bleek het weegschaaltje niet te werken. mail gestuurd inclusief foto en nadat de weegschaaltjes weer voorradig waren een nieuwe ontvangen.

T. Slagter
T. Slagter
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heeft een overzichtelijke website, waar ik goed kon vinden at ik nodig had. na bestelling is ook de levering goed verlopen.

Goed (8/10)

Snelle service en lage verzendkosten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik bestelde een laptophoes die pas na 5-7 werkdagen geleverd kon worden en lag de volgende dag al in de brievenbus!.

Mortaji
Mortaji

Daadkrachtig, betrouwbaar en helder

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met geeektech is perfect.. zij hielden mij precies op de hoogte van mijn pakket en het pakket kwam precies op tijd zoals het via mail aangegeven is. geeektech komen hun belofte na??.

Glenn Pleunis
Glenn Pleunis

Goede prijs kwaliteit verhouding

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, goede levering en prettige producten voor de prijs.

Wouter Jansen

Zeer, zeer slechte ervaring. het meest onprofessionele en onklantvriendelijke bedrijf waar ik ooit ervaring mee heb gehad. bij klachten telefonisch niet te bereiken en middels mail maarliefst 5 keer de belofte gehad dat het binnen een paar dagen 'echt opgestuurd zou worden' welke tot op heden nog steeds niet zijn nagekomen. na 1,5 maand dan toch maar de order geannuleerd. ik snap niet dat dit soort bedrijven vandaag de dag nog bestaan. echte afrader!!.

Willeke
Onacceptabel (1/10)
Willeke

Geld aannemen, daar zijn ze wel goed en snel in.

Score voor Geeektech.com:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte service, of eigenlijk geen service. pakje is nooit afgeleverd, geen compensatie tot dat met de vervoerder is uitgezocht waar het nu is. tot die tijd ben ik de dupe, terwijl bewezen is dat ik het nooit ontvangen heb. super slechte klanten service. nog nooit zoiets absurds meegemaakt.

Johan
Johan
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en snelle levering. .
een tevreden klant!.

logopedie en dyslexie centrum drinkenburg
logopedie en dyslexie centrum drinkenburg

goede kwaliteit. snelle levering, gratis bezorgen. meer zoek ik niet.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Binnen een dag in huis en gratis verstuurd.

Bedrijfsinformatie

Geeektech.com, gespecialiseerd in Gadgets en Accessoires

Geeektech.com is een webwinkel met een zeer groot assortiment. Ons assortiment bestaat uit de nieuwste en populairste producten, gadgets en accessoires. Dagelijks worden er nieuwe producten toegevoegd. We zijn actueel en bieden een zeer hoge kwaliteit. Daarbij is uw bestelling razendsnel thuis dankzij onze geweldige service.

Voor 17.00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis!

De verzending is te allen tijde kosteloos!
Adres
Trappistenweg 4