Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijke benadering
Duidelijkheid

Zeer goed en duidelijke site en erg tevreden over snelle benadering.

Nee

Zeer fijn

Ik werd snel te woord gestaan, gesprek vond ik meelevend en reactie van de getipte mediator was dezelfde dag. Ik heb geen op of aanmerkingen

Justme

Zeer slecht

Alles

Onduidelijk, wel vlot

Ik ontving een telefoontje van gecertificeerdemediators.nl een uur nadat ik een formulier online had ingevuld. Alleen vermeldde de dame aan de lijn dat ik dat een week eerder al gedaan had. Was wel... Ik ontving een telefoontje van gecertificeerdemediators.nl een uur nadat ik een formulier online had ingevuld. Alleen vermeldde de dame aan de lijn dat ik dat een week eerder al gedaan had. Was wel wat verwarrend. Bovendien was de boodschap alleen maar dat mijn gegevens doorgezet waren naar een specifieke mediator, dus voegde weinig toe. De dag erna belde de mediator in kwestie. Dat was fijn en nuttig.

Judith Caenen

Prima contact

Niet van toepassing, prima

Snelle reactie

Betere vragenlijst bij aanvraag.

Sprong

Geen idee nog in principe

Niets zeggen wat je niet nakomen kan. Ze zouden me 26-2 terugbellen, nu woensdag 26-2 nog niet terug gebeld. Geeft niks, maar zeg dan ook niet dat er teruggebeld wordt, dezelfde dag.

V. Munneke

Niets meer gehoord van ene Robert?

Ik ben snel gebeld en heb een prettig gesprek gehad met ene Robert geloof ik, die mij zijn contactgegevens en tarieven zou sturen. Heb echter niets meer gehoord noch ontvangen.

Veldink & Partners Mediation & Notarieel Advies

Leads aan mij als mediator

aandacht aan alle essentiële punten: willen beide partijen de mediation voor de scheiding, wel/niet gehuwd of samenwonend, met/zonder huwelijkse voorwaarden, partnerschapsvoorwaarden of... aandacht aan alle essentiële punten: willen beide partijen de mediation voor de scheiding, wel/niet gehuwd of samenwonend, met/zonder huwelijkse voorwaarden, partnerschapsvoorwaarden of samenlevingscontract, kinderen en zo ja, leeftijden, eigen woning of huurwoning, wonen partijen nog samen of niet, hebben ze beiden inkomen en is er een onderneming, zo ja, in weke rechtsvorm