Deskundigheid
Persoonlijke benadering
Duidelijkheid

Beoordeling

Nee

Feedback over de landelijke servicedesk

Wiggers

Citeria onduidelijk

Aangeven wanneer cliënt het beste bereikbaar is. Helaas bel ik me soms suf, omdat cliënten de telefoon niet beantwoorden.

Mediation Brooklyn Bridge

Feedback GM

Doorvragen naar werkelijke (hulp)vraag aanvrager. Moet duidelijker zijn of hij/zij daadwerkelijk een mediator wil en kan inschakelen, of toch mn algemene informatie wil (dan eigenlijk geen lead).

Mediationbureau Midden Nederland: niet doen!

Bij het stellen van een vraag niet iedere keer beginnen over je onpartijdigheid, dat wordt irritant. Meer uitleg geven over de keuzes en de gevolgen. Wij hebben heel veel zelf moeten uitzoeken. En... Bij het stellen van een vraag niet iedere keer beginnen over je onpartijdigheid, dat wordt irritant. Meer uitleg geven over de keuzes en de gevolgen. Wij hebben heel veel zelf moeten uitzoeken. En daar heb ik nu nog de gevolgen van. Positief was dat de scheiding snel geregeld was.

Eerste contact mediator duurt te lang

Wij worden doorverwezen naar een mediator die zelf vakantie/vrij heeft. Hoewel hij snel reageert per e-mail kan hij pas na enkele dagen een eerste afspraak kan maken. Hoewel wij begrip op kunnen... Wij worden doorverwezen naar een mediator die zelf vakantie/vrij heeft. Hoewel hij snel reageert per e-mail kan hij pas na enkele dagen een eerste afspraak kan maken. Hoewel wij begrip op kunnen brengen dat een mediator ook een priveleven heeft, wekt dit toch enig ongenoegen omdat de beslissing om te gaan scheiden zoveel vragen en onrust met zich mee brengt bij ons, dat we liever gisteren dan vandaag antwoord krijgen op onze vragen. Beter zou zijn om in dergelijke gevallen een direct beschikbare mediator contact te laten opnemen. Deskundigheid kunnen we vooralsnog niet beoordelen en vooralsnog kunnen we nog geen positief oordeel geven, maar we zijn altijd bereid om in een later stadium onze mening bij te stellen en of te veranderen.

Guido

Dank voor de goede begeleiding!