Deskundigheid

Jantine

Snel, duidelijk en goed!

Uitstekende service

Prima helpdesk

Ik werd duidelijk en vriendelijk te woord gestaan. Snel daarna volgde een bevestiging van dit contact en diezelfde dag werd ik nog door een mediator gebeld.

Stefan

Snel en degelijk. Fijne service

Menselijk, meedenkend en meelevend.

Heb ik niet.

Mellie Wissenburg Vaanhold.

Ik was verrast over de snelle reactie en de deskundige hulp. De mediator meldde zich kort op ons tel. g pcesprek. De heer Wigger nam tel. Contact op. Helaas kwam er nog geen afspraak tot staan.... Ik was verrast over de snelle reactie en de deskundige hulp. De mediator meldde zich kort op ons tel. g pcesprek. De heer Wigger nam tel. Contact op. Helaas kwam er nog geen afspraak tot staan. Kort daarna stuurde Dhr Wigger een email. Met vriendelijke groet verblijvend. Mellie Wissenburg.

Nee

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede mediator maar zag door de bomen het bos niet meer. Er zijn gewoon teveel mediators die hun werk er een beetje bijdoen. Maar ik wilde mijn conflict met... Ik was al een tijdje op zoek naar een goede mediator maar zag door de bomen het bos niet meer. Er zijn gewoon teveel mediators die hun werk er een beetje bijdoen. Maar ik wilde mijn conflict met mijn baas professioneel oplossen. Ik belde eerst het landelijke nummer. Die mevrouw zorgde ervoor dat de mediator mij binnen een uur belde. Was allemaal soepel geregeld. De mediator had al meer dan 500 arbeidszaken gedaan en bleek top. Al met aldus zeer tevreden.

Ik zou best direct een afspraak online willen inboeken.