Deskundigheid
Snelheid
Persoonlijke benadering
Duidelijkheid

Landelijke dekking was voor ons belangrijk omdat ik in Limburg woon en mijn werknemer in Flevoland. We hadden keus uit een paar ervaren mediators en hebben de mediation uiteindelijk in het midden... Landelijke dekking was voor ons belangrijk omdat ik in Limburg woon en mijn werknemer in Flevoland. We hadden keus uit een paar ervaren mediators en hebben de mediation uiteindelijk in het midden van het land gedaan.

Mediators zouden allemaal onder dezelfde naam kunnen opereren.

Snelheid viel tegen door vakantie van mediator

Duidelijker communiceren als een mediator op vakantie is.

Reactie Gecertificeerde Mediators:

Wat vervelend dat jullie langer hebben moeten wachten dan voorzien. We leren daarvan en danken je voor de tip om hierover duidelijker te gaan communiceren. Dat is uiteraard altijd onze intentie,... Wat vervelend dat jullie langer hebben moeten wachten dan voorzien. We leren daarvan en danken je voor de tip om hierover duidelijker te gaan communiceren. Dat is uiteraard altijd onze intentie, maar daar zullen we nu nóg scherper op gaan toezien.

Snel en duidelijk, geen poespas

Ik zou graag direct op de website een afspraak willen inplannen met een mediator.

Ronald (Zutphen)

Blij dat ons conflict is opgelost

NVT

Herbert (Zutphen)

Dank voor de goeie mediator!

Nee

PP uit Oisterwijk

Jammer dat mediator met vakantie was. Daardoor wat vertraging opgelopen. Verder goed.

Geen vakantie voor mediators ha ha

Reactie Gecertificeerde Mediators:

Beste mevrouw P.P.,
Beste mevrouw P.P.,
Wat verveld dat de mediator niet direct beschikbaar was. Ik heb van har begrepen dat er inmiddels een afspraak is gemaakt. We hebben er alle begrip voor dat u zo snel mogelijk aan tafel wil met de mediator. Soms gaat er een paar dagen overheen voordat dit mogelijk is.
Overigens hebben we altijd een ervaren vervanger in de buurt. Dat hadden we u aan de telefoon moeten melden. Hebben we niet gedaan, waarvoor onze excuses!
We wensen u veel succes met uw mediation.
Met vriendelijke groeten, gecertificeerdemediators.nl

H.P. (Hoogeveen)

Veel waardering voor de gratis kennismaking met de mediator

Rekentools op de website zouden handig zijn!

Van Dam-Versteeghen

Goede service, top mediator