Koekjes

Chaima

Top

Niks!

Sabina

Super leuk, scheelt een hoop rommel.

My kids clothing

Super lekker en mooii

Nee alles is gewoon perfect

Michelle hoek

Top

M

Heerlijke koekjes alleen had vooraf gezegd zo discreet mogelijk verpakken het is nog geheim dat ik zwanger ben staat er heel groot op de zijkant geboortekoekjes en afzender ook geboortekoekjes..... Heerlijke koekjes alleen had vooraf gezegd zo discreet mogelijk verpakken het is nog geheim dat ik zwanger ben staat er heel groot op de zijkant geboortekoekjes en afzender ook geboortekoekjes.. wordt het door de postbode ook nog op mn werk bezorgd dus je raad al.. daar ging mijn geheim.. na een heel traject etc was dit wel echt zuur..

Als iemand zegt geen naam erop het dan ook niet doen

Reactie Geboortekoekjes:

Beste Melissa,
Het spijt ons verschrikkelijk dat dit niet gegaan is zoals gevraagd.
Beste Melissa,
Het spijt ons verschrikkelijk dat dit niet gegaan is zoals gevraagd.
We hebben hier een steek laten vallen, ook al is het niet met opzet gebeurd. Hoe de doos vervolgens op het werk belandt, is voor ons een raadsel.
Het allerbelangrijkste voor nu is dat je een voorspoedige zwangerschap en bevalling tegemoet mag zien. Dit gunnen we je van harte toe. Hopelijk kunnen we er op enig moment toch nog samen met een positief gevoel op terugkijken. Temeer omdat wij streven naar een 100% tevreden klantbestand.
Hartelijke groeten en alles goeds gewenst,
Sander

Anniek

De koekjes zijn snel verzonden en daarbij mooi en goed verpakt. De koekjes smaken goed.

Het zou fijn zijn als het mogelijk was kleinere porties te bestellen.

Mi

Makkelijke en snelle communicatie. Super snelle levering. Overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen. Koekjes zijn goed en beschermd verpakt. Ze zijn lekker vers en super handig per stuk... Makkelijke en snelle communicatie. Super snelle levering. Overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen. Koekjes zijn goed en beschermd verpakt. Ze zijn lekker vers en super handig per stuk verpakt.

Ga zo door!

Minique Honhoff

Heerlijke koekjes en goed verpakt

Eigenlijk geenntips of verbeterpunten.

Nadia

We zijn er blij mee. Gaan ze uitdelen op school en op het werk.

Nee prima.

Oma