Koekjes
Levering

Twan Arnts

Na meerdere malen telefonisch contact gehad zijn we uit eindelijk na 1 week goed geholpen door toch maar ons serieus te nemen en de nieuwe koekjes op te sturen, wel jammer dat wij er telkens achter... Na meerdere malen telefonisch contact gehad zijn we uit eindelijk na 1 week goed geholpen door toch maar ons serieus te nemen en de nieuwe koekjes op te sturen, wel jammer dat wij er telkens achter aan moesten zitten. Ze zijn heerlijk.

Slecht bedrijf!

Reactie Geboortekoekjes:

Beste Twan,
Hartelijk dank voor de herziene beoordeling. Voor ons absoluut een leerpunt, klant is en blijft koning, ongeacht de aanleiding.
Alle goeds gewenst, zeker voor...
Beste Twan,
Alle goeds gewenst, zeker voor thuis!
Hartelijke groeten,
Team Geboortekoekjes - Sander

Nadine

Mijn ervaring is zeer goed. Het bestellen ging makkelijk en snel. De koekjes zijn ook erg lekker.

De order kwam een dag later dan verwacht, maar dat heeft te maken met PostNL.

N.v.t.

Heerlijke koekjes, snel geleverd

Iuliia

Instagram

Arjan

Goede levertijd en smaken top!

Afmeting vermelden op website zou handig zijn.

Elisa dimonte

De koekjes zijn zoooo lekker dat ik de moeite heb genomen een review achter te laten! Ik heb de doos naar mijn schoonmoeder moeten brengen, anders zijn alle koekjes op voor ik beval. Op de foto... De koekjes zijn zoooo lekker dat ik de moeite heb genomen een review achter te laten! Ik heb de doos naar mijn schoonmoeder moeten brengen, anders zijn alle koekjes op voor ik beval. Op de foto leken ze klein, maar dat is niet zo.

Maat van de koekjes vermelden

K. Vd Berg

Vlot geleverd en ze zijn heerlijk!

Nvt

Mireille

Tevreden. Snel de koekjes ontvangen. Ziet er goed uit en maakt lekker

Tot Nu toe niks.

Marissa