Moniek van den Eijnden

Mooi bord en snel geleverd

Flipper88

Bord nog niet in gebruik, redelijk stevig materiaal, vraag me wel af wat een windvlaag gaat doen

Monique Knaepen

Prachtige website met heel veel keuze. Snelle verwerking van de bestelling. Snel geleverd. Netjes ingepakt! Gewoonweg prachtig!
Nu nog eventjes wachten tot de dochter heel binnenkort...
Nu nog eventjes wachten tot de dochter heel binnenkort bevalt(normaal 9 mei) en dan kunnen we de reacties van de andere mensen ook zien.

Martijn Seijkens

Goed en snelle levering

Twan Van der dussen

Veel leuke borden.
Reageren snel, zelfs op zondag een reactie terug gekregen.

Femke Hesseling

Snelle handeling

Daniëlle waalwijk

We hebben een hele mooie vlag ontvangen voor ons meisje
Wij zijn er super blij mee

T Spees

Heel mooi geboortebord ontvangen. Zeer deskundig en snelle levering! Ben er heel blij mee!

leander de brauwer

Snelle reactie en correcte afhandeling

G. Hillege

Leuke en grappige borden. Ons kleinkind gaat met de achternaam de Ruijter heten, precies zoals de muisjes. Toen onze dochter trouwde kreeg iedereen een bedankje van de Ruijter muisjes. Dit... Leuke en grappige borden. Ons kleinkind gaat met de achternaam de Ruijter heten, precies zoals de muisjes. Toen onze dochter trouwde kreeg iedereen een bedankje van de Ruijter muisjes. Dit geboortebord vonden we heel leuk in de traditie