J.M. Hagen

Ik geef jullie een grote pluim voor de snelle service. Ik ben perfect geholpen door geboorteborden.nl, ondanks ik pas rond 13.00 uur besteld heb werd mijn bestelling toch behandeld.
Ik geef jullie een grote pluim voor de snelle service.
Helaas had DHL een slechte bezorger.
Daarover heb ik jullie gemaild.

Elly

Super mooi bord

Nogal prijzig en heb verkeerde kleur ontvangen. Koos voor mint ( omdat het onbekend is of het een jongen of meisje wordt) maar ontving blauw. Omdat ik het mee naar het buitenland nam, kan ik het... Nogal prijzig en heb verkeerde kleur ontvangen. Koos voor mint ( omdat het onbekend is of het een jongen of meisje wordt) maar ontving blauw. Omdat ik het mee naar het buitenland nam, kan ik het niet meer omwisselen.

Snel en zoals ik het wil hebben

Kim van Rooij

Het heel mooi gewordt en snel binnen

M.R

Blijkbaar was mijn bord zoek geraakt. Ik kreeg een mail of ik hem al binnen had..toen ik aangaf van niet werd er meteen actie ondernomen en de volgende dag hadden wij het bord alsnog binnen. Goede... Blijkbaar was mijn bord zoek geraakt. Ik kreeg een mail of ik hem al binnen had..toen ik aangaf van niet werd er meteen actie ondernomen en de volgende dag hadden wij het bord alsnog binnen. Goede service.

Snelle en goede service!

Leuke borden!

Kim Valckx

Snelle service en aangetekend verzonden wat zeer fijn is! Heel degelijk materiaal, super kwaliteit en prijs. Heel erg tevreden, zeker een aanrader!

Zag er leuk uit.