Productinformatie

M.Wilders / Novotel Amsterdam City

Voor het eerst zaken gedaan met Gastro Deals. Prima te woord gestaan door eenieder die ik aan de telefoon heb gehad en ben zeer tevereden over de afhandeling van mijn order. Rede genoeg om dus in de... Voor het eerst zaken gedaan met Gastro Deals. Prima te woord gestaan door eenieder die ik aan de telefoon heb gehad en ben zeer tevereden over de afhandeling van mijn order. Rede genoeg om dus in de toekomst vaker zaken te doen met GatroDeals.

heijligers

Makkelijk te bestellen, goede zoekfunctie

stokenco

Uitstekend service, levering zeer snel

Generation ZEN

Bakplaat besteld m.n. vanwege de scherpe prijs en de belofte dat deze snel in huis zou zijn. De bakplaat is keurig op tijd geleverd, was goed beschermd verpakt en doet het uitstekend. Kortom: alle... Bakplaat besteld m.n. vanwege de scherpe prijs en de belofte dat deze snel in huis zou zijn. De bakplaat is keurig op tijd geleverd, was goed beschermd verpakt en doet het uitstekend. Kortom: alle toezeggingen keurig nagekomen en dus zeer tevreden.

Oses

Ik heb het product tijd ontvangen

peterchuah Happy Snack

Happy Snack

Fabbrica del Gusto

Bertram van Beers

Prima producten. Kwaliteit voor een zeer scherpe prijs. Stipte levering. Communicatie inzake de levering perfect!!

Local Heroes

Goed, snelle levering en een goed product voor een scherpe prijs.