Productinformatie

Boerderij de Meerheuvel

Toen ik wilde bestellen lag de website er uit. Vriendelijke telefoniste die mijn bestelling helaas niet op kon nemen maar ondanks dat toch snel geleverd!

Ronald Buitelaar

Goede ervaring. Netjes afgeleverd.

Noodle Burger BVBA

Heb namelijk een bakplaat besteld

Sm

Product werd afgeleverd in een kapotte doos en piepschuim. Product zelf beschadigd en verroest. Ik heb meteen dezelfde dag melding gemaakt,er werd meteen gemeld dat ze hier niets aan konden en t... Product werd afgeleverd in een kapotte doos en piepschuim. Product zelf beschadigd en verroest. Ik heb meteen dezelfde dag melding gemaakt,er werd meteen gemeld dat ze hier niets aan konden en t viezigheid was en ik t maar moest schoonmaken het was overduidelijk kapot en verroes, foto's waren opgestuurd maar zo gezegt en gedaan schoongemaakt zonder resultaat.
Weer gebeld en vond ze niet klantvriendelijk . Na veel mekker moest ik zelf maar t product terug brengen en omwisselen .

Waardeloos

Reactie Gastrodeals:

Na ontvangst van uw klacht hebben wij geconstateerd dat het apparaat in orde was en geen schade vertoonde.
De schade bleek een afwerkpasta op de las te zijn.
Wij hebben uiteindelijk het...
De schade bleek een afwerkpasta op de las te zijn.
Wij hebben uiteindelijk het apparaat uit coulance omgeruild.

HSU Horeca Uitzendbureau

Goede website waar het makkelijk is een keuze te maken. Snelle levering.

De Lachende Gans

Nette snelle levering

r marissen voetbalvereniging scn

Geen ervaring met dit bedrijf was de eerste bestelling

Danscentrum en Feestzaal Wijgers-Driel

Prima en professionele ervaring met Gastrodeals.. top !

Mike

Duidelijk informatie op hun site over de producten, je word over de levering op de hoogte gehouden (verzending)

MY Snacks

Goede prijs- kwaliteit verhouding. Zeer snelle levering.