Productinformatie

Duidelijke en heldere website
Goede prijs/ kwaliteit
Snelle service

CasaSnel

Nette en goede service, met een vlotte levering

Meegel Horeca

Goede snelle service.

transportbedrijf zou wat menselijker Mogen zijn en een dure koelwerkbank niet in de stromende regen neerzetten bij aflevering, maar 1 meter verder naar binnen helpen

Shop Extra Bocksmeulen

Goed had alleen graag bericht ontvangen wanneer bestelling werd geleverd

Aschwin Gulikers

Beste heer/mevrouw,

De gekochte bestekpoleermachine werkt niet naar behoren: bestek komt er stoffig en nog met vlekken uit. Dat is niet de bedoeling van een poleermachine lijkt me. Beste heer/mevrouw,

Zie de omschrijving:

“De bestekpoleermachine droogt en poleert bestekken automatisch. De machine is geschikt voor roestvrijstaal en zilver bestek. Nadat het bestek door de machine is gegaan is het bestek volledig droog en glanzend, zodat napoleren niet noodzakelijk is.”

Dit klopt dus niet. Ik wil deze dus retourneren. Hij werkt niet zoals verwacht mag worden. De folie zit er nog omheen, de originele verpakking is kapot (anders kregen we hem niet uit die kist) en hij is dus een keer gebruikt.

Aschwin Gulikers
Daelhemergroeve

Frank Coppens

Super vriendelijk geholpen door de telefoon, snelle levering, redelijke prijs. Wat wil je nog meer?

Boerderij de Middenhof Nieuwegein

Fijn geholpen en snelle levering, wij zeggen DOORGAAN op deze manier!