Productinformatie

Franny

Uitstekende service! Had wat vragen over een product die ik wilde bestellen en werd zeer goed geholpen hiermee. Ga hier in de toekomst vaker dingen kopen!

Pjotter, De snackshop

Levering ging snel, prijs was goed.
Goed telefonisch contact

Roosjes Tropische Broodjes

Super goed geholpen, snelle levering en een super geweldige koelvitrine gekocht. Heb met de opzetkoelvitrine op de markt gestaan en dat ging hartstikke goed. Zonder jullie hulp en goede kwaliteit... Super goed geholpen, snelle levering en een super geweldige koelvitrine gekocht. Heb met de opzetkoelvitrine op de markt gestaan en dat ging hartstikke goed. Zonder jullie hulp en goede kwaliteit (product) was mijn dag geen succes geweest. Ontzettend bedankt voor jullie goede service.
Groetjes Roos

Mat

Vriendelijk en deskundig geholpen door Paul via de chat! Zeer tevreden met de aankoop, een aanrader!

Johannes

Onlangs hier een glasdeur koelkast besteld, kreeg eerst geen respons op hun Chat maar even later via de telefoon teruggebeld en vriendelijk en snel geholpen.

Esmee Wolters

Goed geholpen via de telefoon en chat bij de aanschaf van een koffiemachine voor ons kantoor. Koffiemachine werd snel geleverd en was eenvoudig aan te sluiten.

Ladylover79

Zeer goed geholpen! Duidelijke uitleg via de mail van adviseur Yordi gehad.

Parochie St. Petrus'Banden

Wij hadden een probleem met het door ons gekochte koffieapparaat
Het is door de firma GastroDeals zeer goed en naar tevredenheid opgelost

Parochie St. Petrus'Banden

Het apparaat die wij aangeschaft hebben werkt niet, wij sturen een deze dagen het apparaat terug.

Reactie Gastrodeals:

Goedemorgen, wij hebben uw review ontvangen.. Wat werkt er precies niet aan de koffiemachine en wat kunnen wij hier voor u aan doen? Ik hoor graag van u.
M.vr.gr.,
Eric