Productinformatie

Rosier handelsonderneming

Ik had met grote spoed een afzuigkap nodig en om s'middags drie uur betaald en in overleg de volgende dag geleverd hebben echt hun best gedaan!

bestra interbouw bv

Wij zijn ondeskundig in deze materie. Hadden graag meer advies of terugkoppeling gehad op ons bestelde product. komen nu onderdelen tekort wat wij niet wisten om ook te moeten bestellen.

L.Breemer / Tecnika Montage

Dit was de eerste keer dat ik iets bestelde. Maar zal zeker deze site vaker bezoeken als ik iets nodig heb.

V.o.F ons dagelijks kost

Goed bedrijf korte lijnen. Alleen erg spijtig dat er geen ruil en/of retourrecht is

Keizer-Rozema

Goede omschrijving van het product en een snelle levering. Heb het cadeau gedaan dus weet niet hoe het bevalt.

Restaurant Farao

Ik heb een ijskast gekocht en laten bezorgen. Erg goede service!

De oude leest

Goede snelle levering

Smits-Traiteur

Nog nooit eerder besteld , maar prima hoor .

heb geen bedrijf

Ben redelijk tevreden ,maar wat ik zeer, maar dan ook echt heel storend vind, is de slechte verpakking
zodat ieder een kan zien wat ik besteld heb. In mijn geval een bank biljetten teller machine U hebt geen idee hoe erg ik dit vind en wat ik hier van ondervind, langs een zeer drukken kapsalon lopen waar veel mensen buiten staan en de bezorger aan kijken waar hij dit artikel aflevert ik ben hierdoor erg geraakt

nolet fysiotherapie

Via web pagina artikel opgezocht. makkelijk te vinden en duidelijk hoe de bestelling geplaatst kon worden