Productinformatie

IL BORGO Ristorante Italiano

Schandalig waardeloos bedrijf

Reactie Gastrodeals:

Beste Il Borgo,
U heeft van ons exact de koelkast ontvangen welke u heeft besteld.
Helaas zat er door gezamenlijke inkoop alleen een iets andere logo op.
Dit hebben wij u ook telefonisch...
Beste Il Borgo,
U heeft van ons exact de koelkast ontvangen welke u heeft besteld.
Helaas zat er door gezamenlijke inkoop alleen een iets andere logo op.
Dit hebben wij u ook telefonisch uitgelegd,
De kleur, maatvoering, gehele uitvoering en ieder onderdeel is dan ook exact gelijk.
Wij begrijpen daardoor ook niet zo goed waar deze lage recensie vandaan komt.
Ondanks dit wensen wij u uiteraard veel plezier met uw koelkast,
Met vriendelijke groet
Team Gastrodeals

Fussia

Al meerdere malen producten besteld.
Goede prijs, snelle levering en een goede service op het gebied van vinden van het juiste product voor in uw zaak.

Mij gaat u er vaker zien.

Trading company amsterdam

Ik ben super fijn geholpen door Yordi, hij heeft na gemeten en kwam een uur later met een goede prijs.

Maria

Prachtige Cuppone pizzaoven gekocht! Bijna alle modellen waren op voorraad, dus het kon gelukkig binnen 1 werkdag geleverd worden. Een echte aanrader!

Mat

Top bedrijf! 2e bestelling geplaatst. Dit keer een koelcel laten plaatsen, alles weer super geregeld en keurig geplaatst, binnen een week! Bedankt, tot de volgende.

Sigrid

Grote koel en vriescel gekocht bij Gastrodeals! Draaien perfect en snel geplaatst! Goed advies gehad via telefoon. Tot de volgende keer!

Roos

Waardeloos bedrijf, geen communicatie

Reactie Gastrodeals:

Beste Roos,
Beste Roos,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het jammer om te lezen dat u een negatieve ervaring met ons hebt gehad. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. In verband met de coronacrisis is er sprake geweest van vertraagde levertijden. Jammer genoeg is dat van invloed geweest op uw bestelling, waarvoor onze excuses.
Wij begrijpen uw beoordeling en vinden het jammer dat het zo is gelopen. Wij zullen uw feedback gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
Paul
Vestigingsmanager Gastrodeals

Heslema Horeca Bv / Paviljoen Uit& Meer

Keurig netjes

't Festijn BV

Zeer vlotte begeleiding en bediening