Productinformatie

Slijptechniek Beusichem

Goede en snelle service!

Reactie Gastrodeals:

Hartelijk dank voor de positieve review!

Prima bedrijf, reageert vlot en denkt mee

Reactie Gastrodeals:

Bedankt voor uw positieve beoordeling😃

Maarten Oprins

Fijne snelle levering. Fijn contact en heel blij met de geleverde koelkast!

Reactie Gastrodeals:

Bedankt voor uw positieve beoordeling 😃

van der Meer

Goede nazorg, ( had zelf een fout gemaakt met monteren) prima geholpen met een nieuw onderdeel. Moet echter nog binnen komen, maar heb daar alle vertrouwen in..

Reactie Gastrodeals:

Bedankt voor uw positieve review😀 Ik heb voor u nagevraagd en uw onderdeel komt week 50 a 51 binnen, bedankt voor uw geduld!

Marielle

Goede communicatie | korte lijnen

Reactie Gastrodeals:

Bedankt voor uw positieve review 😀

Benny

Zeer vlotte samenwerking ondanks het feit dat ik kleine problemen ondrvond met de afrekening. Werd deskundig en heel vlot opgelost via de chat.

Full Effect

Sturen naar verkeerde adres en wacht nog steeds op factuur.

Dag Full Effect,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
Excuses voor dat het niet goed gegaan was. We doen er alles aan om dit goed te laten verlopen.
We hopen dat u in ieder geval veel...
Dag Full Effect,
Allereerst bedankt voor uw feedback!
We hopen dat u in ieder geval veel plezier heeft aan uw product. We zullen met deze feedback ons best doen om dit niet nog eens te laten gebeuren.
Team Gastro Deals

L. Houben

Profinox 1200x700x900 RVS werktafel besteld. Snelle levering, de volgende dag. Alles in stevige kartonnen dozen op een pallet.
Bij het monteren van één van de poten bleek dat het frame van het...
Bij het monteren van één van de poten bleek dat het frame van het werkblad niet haaks gemonteerd was, waardoor er aan één kant té weinig ruimte was om de tafelpoot te monteren.
Contact gehad met de klantenservice van Gastrodeals, foto's van de situatie opgestuurd. Tweede mail gestuurd met de vraag wat de vervolgactie van Gastrodeals zou zijn, helaas tot op heden (25 aug 12.45 uur) nog niks vernomen.
De RVS tafel van Profinox is goedkoper dan andere RVS tafels en dat kun je wel zien aan de afwerking. Waar er ruimte is voor 4 blindklinknagels, worden er maar 2 gebruikt. Het frame kan met 8 spaanplaatschroeven aan het werkblad worden bevestigd, maar er worden maar 4 schroeven gebruikt.
Voor mij als particulier gebruiker voldoet de tafel, maar misschien is het voor in een professionele keuken te instabiel.

volgens Gastrodeals krijgen zij de dozen ook gesloten vanaf de fabriek, dus kwaliteitscontrole is alleen in de fabriek van Profinox.

Overigens heb ik het frame zelf losgeschroefd en opnieuw bevestigd, dat kon makkelijk omdat er toch nog 4 "ongebruikte" schroefgaten beschikbaar waren.

maikel janssen

Waardeloos. Slecht product geleverd. Geen communicatie

IL BORGO Ristorante Italiano

Schandalig waardeloos bedrijf

Beste Il Borgo,
U heeft van ons exact de koelkast ontvangen welke u heeft besteld.
Helaas zat er door gezamenlijke inkoop alleen een iets andere logo op.
Dit hebben wij u ook telefonisch...
Beste Il Borgo,
U heeft van ons exact de koelkast ontvangen welke u heeft besteld.
Helaas zat er door gezamenlijke inkoop alleen een iets andere logo op.
Dit hebben wij u ook telefonisch uitgelegd,
De kleur, maatvoering, gehele uitvoering en ieder onderdeel is dan ook exact gelijk.
Wij begrijpen daardoor ook niet zo goed waar deze lage recensie vandaan komt.
Ondanks dit wensen wij u uiteraard veel plezier met uw koelkast,
Met vriendelijke groet
Team Gastrodeals