Jacqpoeline

Heerlijk ontspannen reis met deskundige begeleiding

Maria

De tuinen die wij bezochten, waren zonder uitzondering betoverend. Ook waren ze heel verschillend, zodat we telkens aangenaam verrast werden. In ons gezelschap heerste een goede sfeer, wat mede te... De tuinen die wij bezochten, waren zonder uitzondering betoverend. Ook waren ze heel verschillend, zodat we telkens aangenaam verrast werden. In ons gezelschap heerste een goede sfeer, wat mede te danken was aan de enthousiaste, deskundige reisleiding.

Anita liebregts

Ik heb enorm genoten, prachtige tuinen en mooie omgevingen, een heerlijk hotel, fijne reisleidster die voor iedereen klaar staat en alles geweldig heeft geregeld, elke dag weer, een geweldige... Ik heb enorm genoten, prachtige tuinen en mooie omgevingen, een heerlijk hotel, fijne reisleidster die voor iedereen klaar staat en alles geweldig heeft geregeld, elke dag weer, een geweldige chauffeur, wat kon die man goed rijden, de bus was heel comfortabel. Heel fijn reisgezelschap!!
En we hebben mooi weer gehad dat maakte de reis compleet.

Lily Westerveld

Genoten van mijn Jane Austen reis ! Veel gezien, zeer deskundige reisleiding, prima vervoer, goed hotel met mooie kamers en lekker eten ! Kortom, een aanrader !

Janneke Bergmans

Wat een mooie reis! We hebben veel prachtigs gezien, met als hoogtepunten... vrijwel alles. De eerste dag was al een feestje, in de bus, op de boot, en een bezoekje aan het indrukwekkende... Wat een mooie reis! We hebben veel prachtigs gezien, met als hoogtepunten... vrijwel alles. De eerste dag was al een feestje, in de bus, op de boot, en een bezoekje aan het indrukwekkende Goodnestone Park. De tweede dag is geweldig vanwege het huis waar Jane Austen gewoon heeft en het prachtige Chawton House. De derde dag is geweldig vanwege de prachtige Winchester Cathedral en de mooie stad. Het dansen die avond was daar nog eens een hoogtepunt bovenop! De vierde dag naar Stourhead: ik liep er rond met open mond van verbazing, zo mooi. En Bath op de vijfde dag) is natuurlijk een stad die je gezien moet hebben. De terugreis was niet zo'n hoogtepunt, omdat je weer vertrekt uit Jane Austenland. Maar in de bus was het alsnog gezellig. Verder wil ik nog zeggen dat de reisleiding van José en Ingrid weergaloos is en enorm gezellig!

Veronique Stern

Geweldig!

Peter Koster

Een geweldige onderdompeling in de Engelse tuincultuur.

Ellen van Iperen

Wat een fantastische reis was dit! Elke tuin anders, maar op zijn eigen manier adembenemend mooi. Je voelde je je ook enorm welkom, mede omdat we soms persoonlijk werden ontvangen en/of de tuin voor... Wat een fantastische reis was dit! Elke tuin anders, maar op zijn eigen manier adembenemend mooi. Je voelde je je ook enorm welkom, mede omdat we soms persoonlijk werden ontvangen en/of de tuin voor onszelf hadden. Dikke pluim!

Marijke Visser-van Overeem

Erg leuk en mooi