Wil van Echtelt-Mulder

Fantastische reis door Costa Rica. Prachtige tuinen, beplanting, bomen,waterpartijen, paddenstoelen, vogels en andere dieren. De lodges en lunch momenten lagen op verrassende plekken. Vrolijke... Fantastische reis door Costa Rica. Prachtige tuinen, beplanting, bomen,waterpartijen, paddenstoelen, vogels en andere dieren. De lodges en lunch momenten lagen op verrassende plekken. Vrolijke plaatselijke Chaufeur en deskundige reisleider.
Nu met een mooi fotoboek nagenieten

Marijke Schumacher

Ik heb genoten van de reis in Costa Rica! Als je van de natuur houdt is er geen betere reisbestemming. De vele prachtige planten en niet te vergeten de bomen, en alles wat daarin en omheen leeft.... Ik heb genoten van de reis in Costa Rica! Als je van de natuur houdt is er geen betere reisbestemming. De vele prachtige planten en niet te vergeten de bomen, en alles wat daarin en omheen leeft. Lodges midden in de natuur, neusbeertjes spelen voor je veranda, kolibries vliegen af en aan. Het geluid van brulapen in de verte. Een geweldige lokale chauffeur en deskundige reisbegeleiding. Voor mij een droomreis!

Vandeplantjes

Prachtige reis met geweldige tuinen. We hadden geluk met het weer maar ook het (bomvolle) programma zat goed in elkaar, met de mooiste tuinen aan het eind van de dag. Het middaglicht op alle... Prachtige reis met geweldige tuinen. We hadden geluk met het weer maar ook het (bomvolle) programma zat goed in elkaar, met de mooiste tuinen aan het eind van de dag. Het middaglicht op alle siergrassen en kleurrijke najaarsborders was onvergetelijk mooi. Top reis.

Fanny

Wat een geweldige reis!
Om nooit te vergeten!
Mooi programma, leuke en super goede gids en een ervaren buschauffeur!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn blij om te horen dat u een mooie Jane Austenreis heeft gemaakt!

Jet van Vuuren

Het was voor mij de eerste keer dat ik met Garden Tours meeging, maar zeker niet de laatste. Ik had gekozen voor de 'taking it easy reis' en dat beviel me heel goed. Je hoeft niet in een moordend... Het was voor mij de eerste keer dat ik met Garden Tours meeging, maar zeker niet de laatste. Ik had gekozen voor de 'taking it easy reis' en dat beviel me heel goed. Je hoeft niet in een moordend tempo van tuin naar tuin, maar kunt wat langer dwalen door de pracht van wat er geboden wordt, waardoor het meer beklijfd. Ook het gezelschap was prettig, er werd veel gelachen en er kwamen mooie tuinverhalen voorbij. Kortom: een reisje naar mijn smaak!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de review over de gemoedelijke Taking it Een tuinreis op het gemak is precies waarvoor het bedoeld is. Goed om te lezen dat het goed bevallen is.

Miranda Van Pardo

De Jane Austen reis was fantastisch, goed georganiseerd en gezellig met de medereizigers. De tuinen, landhuizen en bezoeken aan de stadjes was top. Met Marieke als reisleidster die alles tot in de... De Jane Austen reis was fantastisch, goed georganiseerd en gezellig met de medereizigers. De tuinen, landhuizen en bezoeken aan de stadjes was top. Met Marieke als reisleidster die alles tot in de puntjes had voorbereid. Echt geweldig!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor deze recensie! Wat leuk om te lezen dat de Jane Austenreis met Marieke goed bevallen is!

Dirk Scholten

"Taking it easy " is een mooie, complete tuinenreis die bovendien ook andere, interessante onderwerpen bevat, zoals landhuizen en een prachtig, uniek kerkje. Het gebied waar de reis heen voert -... "Taking it easy " is een mooie, complete tuinenreis die bovendien ook andere, interessante onderwerpen bevat, zoals landhuizen en een prachtig, uniek kerkje. Het gebied waar de reis heen voert - Kent - is prachtig, met een goed klimaat en boven dien dichtbij. Een aanrader!

Reactie Garden Tours:

Bedankt voor de mooie inhoudelijke reactie. We zijn erg blij om te lezen dat u een mooie Taking it Easy reis heeft gemaakt!

Laura Dingemans

Ik heb erg genoten van deze reis,. De tuinen waren, zonder uitzondering prachtig met hele vriendelijke en aardige eigenaren. Het was bloedheet, maar door al dat moois weinig last van gehad.. De... Ik heb erg genoten van deze reis,. De tuinen waren, zonder uitzondering prachtig met hele vriendelijke en aardige eigenaren. Het was bloedheet, maar door al dat moois weinig last van gehad.. De kwekerijen die in het programma zaten waren snoepwinkeltjes voor mij. Er zijn dus weer heel wat planten richting Brabant gegaan, waar ze een mooi plekje in mijn nieuwe tuin zullen krijgen. De goede en vriendelijke begeleiding van Paulien en niet te vergeten onze chauffeur Klaas, maakte deze reis tot een topper waarvan ik nog lang zal nagenieten.

Reactie Garden Tours:

Wat een mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van een mooie Dutch Wave tuinreis!

Ivonne Streefkerk

Deze tuinen/Jane Austenreis was weer een groot feest (dit was reis nr.3!) Prachtige tuinen, landhuizen, cathedralen en nog veel meer; voor Jane Austen-, fotografen- en/of tuinliefhebbers echt een... Deze tuinen/Jane Austenreis was weer een groot feest (dit was reis nr.3!) Prachtige tuinen, landhuizen, cathedralen en nog veel meer; voor Jane Austen-, fotografen- en/of tuinliefhebbers echt een must! De reis per touringcar was echt luxe met genoeg beenruimte en airco (ivm. juli hittegolf), drinken/toilet aan boord, top! Het hotel was prima in orde met een uitstekend ontbijtbuffet en diners! Reisleiding wist veel te vertellen over de tuinen en Jane Austen. Kortom ; een echte aanrader!!

Reactie Garden Tours:

Wat een leuke review! Een echte Jane Austen fan dus. Bedankt voor het schrijven en tot op de volgende Jane Austen reis!

M

Het was een reis met een thema, er waren veel litteraire personen mee waarvan meerdere schrijfsters,. Ik heb haar boek gekocht, zeer leuk om te lezen als je de auteur kent. Een oud-leraar... Het was een reis met een thema, er waren veel litteraire personen mee waarvan meerdere schrijfsters,. Ik heb haar boek gekocht, zeer leuk om te lezen als je de auteur kent. Een oud-leraar nederlands , Ingrid Tieken leraar op de univ Leiden. Het was dus een bijzondere reis. Veel dames, 3 mannen. De dansavond was zeer geslaagd en bijna iedereen was in Regency-kleding. Je wordt er vrolijk van! Magali

Reactie Garden Tours:

Fijn om te horen dat u vrolijk werd van de reis! Bedankt voor het delen van deze review!