Ineke Ronde

Van 17 - 7- 2022 tot 20- 7 - 2022 een prachtige tuinreis gemaakt door Vlaanderen onder deskundige en prettige leiding van Flip en ervaren chauffeur Rubin.

Marloes

Prachtige reis met vele interessante tuinen. Vogelexcursie is een leuke afwisseling. Goed hotel in een prachtige omgeving. Leuke groep met topreisleider Jacques.

Nelly

Prachtige reis, mooi hotel met ruime kamer en badkamer en uitstekend eten. Deskundige en aangename reisleider Jacques en niet te vergeten chauffeur Andy die ons veilig naar onze bestemming bracht.

Wilma van Holsteijn

Wij hebben enorm genoten van onze tuinenreis naar Oost-Schotland. Alles was tot in de puntjes geregeld! We hadden een fantastische gids en leuk gezelschap. Het hotel was prachtig en het eten... Wij hebben enorm genoten van onze tuinenreis naar Oost-Schotland. Alles was tot in de puntjes geregeld! We hadden een fantastische gids en leuk gezelschap. Het hotel was prachtig en het eten heerlijk. Behalve mooie tuinen hebben we ook een excursie gemaakt naar Bass Rock, een leuke aanvulling op de reis. Niet alleen voor vogelliefhebbers interessant maar voor iedereen die de natuur een warm hart toedraagt.
Wij kijken terug op een mooie reis en we kunnen niet wachten om volgend jaar weer mee te gaan.

Marjo en José

Geweldig! Echt genieten en ontspannen.

Anneke

Een fantastische reis. We hebben genoten.

René van Oosten

Net terug van een tuinreis naar The Cotswolds,
Wat hebben wij genoten van deze reis.
Prachtige tuinen gezien in een adembenemend landschap.
Wij hadden een geweldige reisleidster die...
Net terug van een tuinreis naar The Cotswolds,
Wat hebben wij genoten van deze reis.
Prachtige tuinen gezien in een adembenemend landschap.
Wij hadden een geweldige reisleidster die heel goed en adequaat op wist te treden, fantastisch.
Bij goede gezondheid gaan wij volgend jaar weer met Garden Tours mee, keus genoeg!
René