Kees Bakker

Tevreden met levering

Snelle en correcte levering

Verweij

Ben viaGoogle in contact gekomen , en heb tot nu toe niets negatiefs ervaren .

Zeer snelle levering

R.Bos

Goede kwaliteit lampen geleverd

Snelle en goed verzorgde levering

Eric

Duidelijke site. Simpel bestelproces.

Geen specifieke sterke punten

Carel

Goede kwaliteit en snelle bezorging van de bestelde spullen

12 volt verlichting zeer eenvoudig aan te sluiten.

BartyMan

Supergoed en supersnel

Snelle bezorging en doen niet moeilijk bij retouren ouder dan 2 weken

Gertjan

Op zich goed en reageren snel. Bij levering wel teleurgesteld over hetgeen er in de doos zat. Ik had 3 lampjes een transformator en een afstandsbediening besteld en betaald. Bij openen van de doos... Op zich goed en reageren snel. Bij levering wel teleurgesteld over hetgeen er in de doos zat. Ik had 3 lampjes een transformator en een afstandsbediening besteld en betaald. Bij openen van de doos miste de afstandsbediening. Hierover is geen enkel bericht geweest en ook geen melding bij het bestellen. Het was netjes geweest als ik dit bij de bestelling te horen had gekregen of hierover een mail/bericht had gehad. Na zelf een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik te horen dat het deze week komt maar tot op heden nog niks gezien of vernomen van de status.

Reageren relatief snel en leveringen zijn ook snel.

Reactie Garden-lights-kopen.nl:

Beste Gertjan,
Hartelijk dank voor je review.
Beste Gertjan,
Hartelijk dank voor je review.
Standaard wordt de klant geinformeerd indien een artikel onverwachts niet voorradig blijkt te zijn tijdens de verwerking van de bestelling. Door de drukte is dit in jouw geval helaas niet gebeurd. Mijn excuses hiervoor. Ik zie dat het ontbrekende artikel een dag na je review naar je is verzonden.
Ik wens je veel plezier met de tuinverlichting
Groet, Peter
Klantenservice

Richard

Prima bedrijf, duidelijk en snel.

Duidelijkheid, snelle levering.

Chris

Prima afgehandeld. Deel levering was van toepassing hetgeen wel niet op de pakbon te lezen was. Na contact bleek dat dit in het systeem niet kon worden aangegeven. De nalevering was echter prima en... Prima afgehandeld. Deel levering was van toepassing hetgeen wel niet op de pakbon te lezen was. Na contact bleek dat dit in het systeem niet kon worden aangegeven. De nalevering was echter prima en snel geleverd.

Producten

De Dapper-Buysse

We kregen wat we wouden: een mooi sfeervolle tuin, ook bij nacht

Prima kwaliteit, stevige stijlvolle lampen, correct geleverd