Muhammed Angun

Heel goed, snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit

Snelle levering, goede hulp vanuit de klantenservice en de producten zijn van goede kwaliteit.

Don Quaedvlieg

Complete tuinverlichting aangeschaft van GardenLights. Diverse zones met zowel Smartverlichting als de analoge bediend via de Swith.

Heldere website en uitleg. Zeer goede en snelle service en levering. Directe reactie bij vragen. Goed product. Alles Top. Well done.

J. Vrolijk

Zeer klantvriendelijk, en meedenkend bedrijf

Scherp geprijsd, erg klantvriendelijk, en denkt mee met de klant.

b

Snelle service

goede aanbiedingen

Reactie Garden-lights-kopen.nl:

Beste,
Hartelijk dank voor geschreven review.
Beste,
Hartelijk dank voor geschreven review.
Uw eindoordeel is mij echter niet geheel duidelijk en lijkt een misverstand. U beveelt ons bedrijf aan, vermeld snelle service en goed aanbiedingen. Uw eindoordeel is echter een dikke onvoldoende. Ik vraag mij dan ook af of u dit zo bedoelde. Ik vraag u vriendelijk de review nog eens te bekijken en indien van toepassingen aan te passen. Bij voorbaat onze hartelijke dank en wij wensen u plezier met de bestelde tuinverlichting.
Groet, Peter
Klantenservice

JMP

Fijn bedrijf

Goed meegedacht en netjes volgens afspraak geleverd

I’am happy

Snelle levering van een mooi product wat goed aansluit op ons bestaande in-light systeem

B.Kruger

Tuinverlichtingen zijn op internet goed en duidelijk uitgelegd, bestelling en levering heel goed

duidelijke uitleg, filmpjes helpen, goede tips voor tuinverlichting, makkelijke systeem,

Leon Franssen

Zeer correct