Verpakkingsmateriaal

E. Wolde

Top! heb hier Pokemon Sword ge'pre-ordered', en had de game ruim een dag van te voren in de bus.
De prijs, in vergelijking tot andere verkopers, was dermate lager dat ik het vermoeden had dat er iets niet kon kloppen, heb na het bestellen dan ook een mail erachteraan gestuurd om te vragen of het product een dag eerder verstuurd kon worden om zeker te weten dat ik het product wel voor het weekend in huis zou hebben. Hierop is zeer snel gereageerd en hebben er dus voor gezorgd dat ik de game voor het weekend kon gaan spelen. Zeker een aanrader om games te pre-orderen bij Game-outlet.nl!

Snelle reactie op mails,
Snelle levering van pre-orders,
Goedkope prijzen van nieuwe releases.

Voor pre-orders zou het fijn zijn om een accurater beeld te krijgen wanneer ze de game versturen. Nu wordt er medegedeeld: "minimaal een dag van te voren."

Leonard Ariens

Ik koop al jaren mijn games voor PS - XBOX en Nintendo

Klantvriendelijk, scherpe prijzen en altijd op tijd!!!

Promoot ook de strategy guides!! Voor de complete ervaring koop ik ook graag de bijbehorende boeken bij de game. Bundel game en boek maken?

Koen Joos

Hans

Snel

Niks op aan te merken

Bas te Braak

Top klantenservice. Controller met kapotte trigger werd enorm snel vervangen. Petje af 👍🏻

Prijs, aanbod en servicegericht

Geen.

Versteeg

Een aanrader voor iedereen

Top site en snelle levering

Niks om aan te merken

Richard

Prima game outlet!

Goede prijs, goede services, snelle aflevering

Elroy Rothuizen

Betrouwbaar en snelle levering

Geen verbeterpunten

Johan

Goede ervaring en snel reactie op mijn vragen.

Eerlijk, snel antwoord

Bart Bos

De bestelling liep meerdere vertragingen op door menselijke fouten en systeemstoringen.

Normaal zou dit zeer frustrerend zijn. Maar ik kreeg meteen mail dat er problemen had en op vragen kreeg ik snel antwoord. De klantenservice was zo goed dat ik de vertragingen compleet vergeef.

De klantenservice was top!

De verzending van de bestelling was heel rommelig.

Reactie Game-Outlet.nl:

Fijn om te horen dat we je naar tevredenheid hebben kunnen helpen ook al ging de verwerking van de bestelling wat rommelig door een vergissing van onze kant. Veel plezier met je aankoop!