Verpakkingsmateriaal

RM

Goede site en game was keurig optijd bezorgd!
En zelfs gratis thumbgrips bij mijn game! Top!

Duidelijk en optijd

Niks ga zo door

Glineke

Na ontvangst contact gehad dat een code niet werkte...
Zeer goede en snelle afhandeling waarna aankoop wel functioneerde

Snelle reactie

Ray

Prima ervaring, duidelijke info en snelle levering

Goede prijzen, snelle levering en goede service.

Website kan beter, denk aan layout en product info en afbeeldingen.

Savion

Prima. Enigste wat ik jammer vond was dat ik bij bestelling bezorging tussen 13.00 en 15.00 aanvroeg en dat helaas later werd, maar dat gebeurt nu eenmaal. Voor de rest was het allemaal goed.

Arthur

Red Dead Redemption 2 besteld, levering was snel en lage prijs. Alleen mis ik gratis achteraf betalen, aangezien ik nog niet bekend was met dit bedrijf.

Lage prijs en snelle levering

Gratis achteraf betalen is wel zo prettig. Zeker aangezien ik nog niet bekend was bij dit bedrijf.

Reactie Game-Outlet.nl:

We bieden sinds kort ook achter-af betalen aan, via Klarna. Hier vragen we wel een kleine vergoeding voor, voor ons zijn hier nl ook kosten aan verbonden en om de prijzen laag te houden willen... We bieden sinds kort ook achter-af betalen aan, via Klarna. Hier vragen we wel een kleine vergoeding voor, voor ons zijn hier nl ook kosten aan verbonden en om de prijzen laag te houden willen we deze kosten niet in onze prijzen verrekenen.

Binx

Goede service, mooie prijs

Goedkoper dan andere winkels

Er stond levering volgende dag wat niet helemaal waar was maar dat kan ook door verzendbedrijf komen. Had het nu met 3 dagen.

Reactie Game-Outlet.nl:

We verzenden dezelfde werkdag als je voor 20:00 hebt besteld. Meestal levert PostNL de volgende dag, zelf geven ze aan 96%+. Dit betekend ook dat een kleine 4% met vertraging geleverd wordt, hier... We verzenden dezelfde werkdag als je voor 20:00 hebt besteld. Meestal levert PostNL de volgende dag, zelf geven ze aan 96%+. Dit betekend ook dat een kleine 4% met vertraging geleverd wordt, hier kunnen we helaas weinig aan doen en hier heeft elke webshop last van die met PostNL verzend. We noteren het in elk geval en als PostNL te veel afwijkt kunnen we ze er op aan spreken. Veel plezier met je aankoop!

Joost

Goede prijs, geen problemen met de verzending.

De goedkoopste

Nvt

Luciano Lopes

Goeie ervaring

Levering is volgens afspraak volgende werkdag binnen gekomen.

Super via marktplaats en stond boven aan