1915 beoordelingen

1915 Reviews

Assortiment

Zoekfunctie werkt niet goed

Positief, snelle levering.

De website ziet er duidelijk uit. Erg overzichtelijk. Het bedrijf is goed te bereiken en staat evt. klaar om middels een chatgesprek te helpen.

Mijn track en trace werkte niet. Kan ook aan dpd liggen.

Ik heb voor mijn eerste keer een Nintendo Switch Lite gekocht lekker voordelig hier gekocht, vandaag besteld; morgen in huis, alles ging prima, van factuur tot aan informatie verziening.

Het gemak en dat alles gewoon soepel verlopen is

Review via de feedback company mag aangepast worden dat je niet verplicht wordt om alles te antwoorden, ik heb jullie qua klantvriendelijkheid maar 3 sterren gegeven omdat ik iets moest invullen... Review via de feedback company mag aangepast worden dat je niet verplicht wordt om alles te antwoorden, ik heb jullie qua klantvriendelijkheid maar 3 sterren gegeven omdat ik iets moest invullen terwijl dat niet eens van toepassing was

Werd snel in behandeling genomen / opgestuurd, echter niet door bezorgdienst (post)

Alles was prima, behalve de levering, maar dit was niet jullie schuld.

Het contact met de klantenservice gaat zeer moeizaam.

Ik ging hier vooral heen vanwege de scherpe prijs.

Retourprocedure kan veel duidelijker. Met een strenge eis dat het binnen 14 dagen terug moet zijn verwacht je dat snel alle informatie hebt om dat voor elkaar te krijgen.

Melanie

Goede communicatie

Matt

Besteld maar niets ontvangen. Ligt niet aan Game Outlet. Hebben mij keurig geholpen maar PostNL maakt er een potje van

Goedkoop

Geen. Zou verzenden zeggen maar bij iedere bezorgdienst kan het mis gaan.

JC

Goede en snelle ervaring

goedkoper dan andere shops

Prima, geen klachten

Niets

Goede ervaring met Game-Outlet. Ik heb er een refurbished PS4 gekocht. Snelle en nette levering, keurig verpakt. Playstation ziet er nog uit als nieuw. Erg tevreden.

Snelle manier van bestellen, goede producten, goede prijs