Feedback Company
After sales
SterSterSterSterHalve ster
8,8/10
Bestelgemak
SterSterSterSterHalve ster
9,2/10
Info over verloop order
SterSterSterSterHalve ster
8,8/10
2504 reviews

GamerLe

SterHalve sterLege sterLege sterLege ster
3/10

Producten zijn goed, maar de retourservice is helaas slecht. MGS voor de PS1 bleek een demo te zijn en op mijn retourverzoek krijg ik geen reactie. Voor mij geen volgende bestelling meer.

Verbeterpunten of tips
Reageer sneller
Sterke punten
Verbeter de zwakke punten

Gepubliceerd op

B.S.

SterSterSterSterSter
10/10

uitstekend

Verbeterpunten of tips
Prima zo
Sterke punten
Snelle afwikkeling, bij de foute keuze van mijn kant om de bestelling op te halen ipv te laten bezorgen werd er geen punt van gemaakt en werd de bestelling gelijk opgestuurd. Top !

Gepubliceerd op

D. van Adrichem

SterLege sterLege sterLege sterLege ster
2/10

Ik heb in augustus een bestelling geplaatst die is geannuleerd omdat het niet op voorraad was. Inmiddels probeer ik al 3 weken contact te krijgen met de klantenservice omdat ik mijn geld niet heb teruggekregen. Zowel telefonisch als per mail krijg ik geen reactie. Erg teleurstellend als een bestelling vanuit de webshop wordt geannuleerd en je als klant ook nog eens wekenlang achter de terugbetaling aan moet.

Gepubliceerd op

jesse van zaanen

Halve sterLege sterLege sterLege sterLege ster
1/10

ik had mijn bestelling ge annuleert en toch was het verzonden

Verbeterpunten of tips
beleefder communiceren en een bestelling annuleren als dit gevraagd word
Sterke punten
ze hebben er geen

Gepubliceerd op

Antwoord Game-Outlet.nl

Beste Jesse, Dank voor je review. Voor de volledigheid willen we graag enkele zaken rechtzetten. Je hebt bij ons geen bestelling geannuleerd en er is ook geen bestelling door jou geretourneerd. Wel heb je binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling meerdere berichten gestuurd waarin je aangaf de levertijd onacceptabel te vinden. Daarbij zijn richting ons bedreigende uitlatingen gedaan en werden wij onder andere voor oplichters uitgemaakt, nadat wij hadden aangegeven geen informatie over onze leveranciers met je te delen. Wij vinden het jammer dat de communicatie op deze manier is verlopen, maar herkennen ons daarom niet in het beeld dat in je review wordt geschetst. Gezien de wijze waarop het contact is verlopen, hebben wij besloten in de toekomst geen nieuwe bestellingen meer van je te accepteren. Met vriendelijke groet, Johan Game-Outlet.nl

Geantwoord op

Andrew

SterSterSterSterSter
10/10

Top!

Verbeterpunten of tips
geen
Sterke punten
Snelle levering en product in goede staat ontvangen

Gepubliceerd op

Henk

SterSterSterSterSter
10/10

Positief

Verbeterpunten of tips
Maak geen vergissingen met de bestelling. Lees: verkeerd artikel leveren.
Sterke punten
Goede communicatie

Gepubliceerd op

Barend

SterSterLege sterLege sterLege ster
4/10

Product (Foscam camera) besteld en geleverd gekregen in de omschrijving stond dat het een geretourneerd item was dat gemonteerd is geweest. Dat klopt. wat ze er niet bij bij geschreven hebben is dat de internetkabel een de voeding van de camera ontbreken. Hierover gereclameerd met het antwoord daarop dat het verzuimd was te vermelden. Teleurstellend antwoord. Kon het wel terugsturen maar dat voor mij eigen kosten, een dan maar afwachten of je het hele bedrag nog terug krijgt. Wat een service.

Verbeterpunten of tips
Service
Sterke punten
Geen

Gepubliceerd op

Lars

SterSterSterSterLege ster
8/10

Reactie dat 1 product niet meer leverbaar was duurde lang

Sterke punten
Overzichtelijk site
Verbeterpunten of tips
Snellere reactie dat een product niet meer op voorraad is

Gepubliceerd op

Ralph

SterSterSterSterSter
10/10

Redelijke prijzen, goede omschrijving en uitstekend verpakt

Sterke punten
Goede omschrijving en foto's. Ook duidelijk of games compleet worden geleverd inclusief bijbehorende handleiding / boekje.
Verbeterpunten of tips
Geen

Gepubliceerd op

Frans

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Heel goed geprijsd en goed werkend ,vlot geleverd.

Verbeterpunten of tips
-
Sterke punten
Vlot opgestuurd goed werkend.

Gepubliceerd op

E Beerens

SterSterSterSterSter
10/10

Altijd alles netjes geregelt!

Sterke punten
Altijd behulpzaam!
Verbeterpunten of tips
Geen

Gepubliceerd op

Quintus

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Er werd goede klantenservice verleend, de vrouwelijke collega stond mij goed te woord want ik had een bepaalde vraag over mijn verzending

Verbeterpunten of tips
Je kan niet zien van de tweedehandse producten de staat van gebruikt heid, een mega drive cartridge cover plak hoes was versleten aan de bovenkant
Sterke punten
De prijs en het assortiment

Gepubliceerd op

Dennis Zanten, van

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Super snelle levering!

Sterke punten
Zeer snelle afhandeling en verzending (<24 u in huis). Fijne website
Verbeterpunten of tips
Cardridge werd vies geleverd. Met een doekje snel kunnen schoonmaken. Maar is niet hoe het hoort.

Gepubliceerd op

R Bulterman

SterSterSterSterLege ster
8/10

Goed product netjes afgeleverd

Sterke punten
Top service
Verbeterpunten of tips
Een track and trace op een verstuurde pakketje zou handig zijn

Gepubliceerd op

Berry Speijers

SterLege sterLege sterLege sterLege ster
2/10

Enorm slechte ervaring. Heb 90 euro betaald voor een spel van 30 jaar oud en nog steeds niets ontvangen. Ook lijkt deze "winkel" niet voornemens het op te lossen met de klant. Klantenservice is zo goed als niet bereikbaar, het is elke dag "drukker dan u van ons gewend bent", en dan word de verbinding verbroken. Een grote oplichtingspraktijk!!

Sterke punten
Geen
Verbeterpunten of tips
Lever de gekochte waar, kom je afspraken na, stop met oplichten en zorg dat je bereikbaar bent aan de telefoon.

Gepubliceerd op

Antwoord Game-Outlet.nl

Beste Berry, We vinden het vervelend dat je aangeeft je bestelling niet te hebben ontvangen en dat je het contact met ons als teleurstellend hebt ervaren. Zeker bij een aankoop van € 90 begrijpen we dat je duidelijkheid en een oplossing wilt. Volgens de informatie van PostNL, waaronder de GPS-registratie en de terugkoppeling van de bezorger, is het pakket op jouw adres afgeleverd. Omdat jij aangeeft niets te hebben ontvangen, hebben wij hierover een onderzoek bij PostNL gestart. Dat onderzoek loopt momenteel nog. We hebben hierover inmiddels meerdere keren per e-mail contact gehad en je hebt ons daarvoor aanvullende gegevens verstrekt. We nemen je melding serieus en willen graag achterhalen wat er is gebeurd. De bezorginformatie van PostNL is voor ons dan ook geen reden om jouw melding terzijde te schuiven of het dossier als afgehandeld te beschouwen. Onze telefonische bereikbaarheid is door drukte helaas niet altijd zoals die zou moeten zijn. Daarvoor bieden we onze excuses aan. We begrijpen dat dit extra frustrerend is wanneer je op een oplossing wacht. We proberen e-mails binnen 24 uur te beantwoorden en gemiste oproepen zo veel mogelijk terug te bellen. We blijven je aanspreekpunt tijdens het onderzoek en houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang. Ons doel is om duidelijkheid te krijgen over je bestelling en dit zorgvuldig met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Johan van Game-Outlet.nl

Geantwoord op

Reviews

Game-Outlet.nl verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.

Game-Outlet.nl heeft de volgende resultaten bereikt:

  • checkGemiddelde score: 9/10
  • check2504 verzamelde reviews
  • checkEerste review geschreven op 20 oktober 2014

Game-Outlet.nl

We willen graag iedereen laten beleven waarom gamen zo leuk is. Voor jong en oud, man of vrouw is er namelijk wel een leuke game te vinden. Een leuke race, aktie of avonturen game, of liever een klassiek springspelletje, een nieuwerwets zwiepspel of lekker dansen en muziek maken! Daarom bieden we nieuwe games aan voor eerlijke prijzen en gunnen we gebruikte games een tweede leven. Geen hoge prijzen waar we kortingen op geven maar direct een aantrekkelijke prijs!

Contact

Game-Outlet.nl

Richterlaan 10-3

9207JV Drachten

Betrouwbaar en transparant

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation
detractors100100%
passives00%
promoters00%
sadface
0
sadface
1
sadface
2
sadface
3
sadface
4
sadface
5
sadface
6
neutralface
7
neutralface
8
happyface
9
happyface
10

Net Promoter Score (NPS)=% Promoters - % Detractors

After sales
SterSterSterSterHalve ster
8,8/10
Bestelgemak
SterSterSterSterHalve ster
9,2/10
Info over verloop order
SterSterSterSterHalve ster
8,8/10
2504 reviews

GamerLe

SterHalve sterLege sterLege sterLege ster
3/10

Producten zijn goed, maar de retourservice is helaas slecht. MGS voor de PS1 bleek een demo te zijn en op mijn retourverzoek krijg ik geen reactie. Voor mij geen volgende bestelling meer.

Verbeterpunten of tips
Reageer sneller
Sterke punten
Verbeter de zwakke punten

Gepubliceerd op

B.S.

SterSterSterSterSter
10/10

uitstekend

Verbeterpunten of tips
Prima zo
Sterke punten
Snelle afwikkeling, bij de foute keuze van mijn kant om de bestelling op te halen ipv te laten bezorgen werd er geen punt van gemaakt en werd de bestelling gelijk opgestuurd. Top !

Gepubliceerd op

D. van Adrichem

SterLege sterLege sterLege sterLege ster
2/10

Ik heb in augustus een bestelling geplaatst die is geannuleerd omdat het niet op voorraad was. Inmiddels probeer ik al 3 weken contact te krijgen met de klantenservice omdat ik mijn geld niet heb teruggekregen. Zowel telefonisch als per mail krijg ik geen reactie. Erg teleurstellend als een bestelling vanuit de webshop wordt geannuleerd en je als klant ook nog eens wekenlang achter de terugbetaling aan moet.

Gepubliceerd op

jesse van zaanen

Halve sterLege sterLege sterLege sterLege ster
1/10

ik had mijn bestelling ge annuleert en toch was het verzonden

Verbeterpunten of tips
beleefder communiceren en een bestelling annuleren als dit gevraagd word
Sterke punten
ze hebben er geen

Gepubliceerd op

Antwoord Game-Outlet.nl

Beste Jesse, Dank voor je review. Voor de volledigheid willen we graag enkele zaken rechtzetten. Je hebt bij ons geen bestelling geannuleerd en er is ook geen bestelling door jou geretourneerd. Wel heb je binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling meerdere berichten gestuurd waarin je aangaf de levertijd onacceptabel te vinden. Daarbij zijn richting ons bedreigende uitlatingen gedaan en werden wij onder andere voor oplichters uitgemaakt, nadat wij hadden aangegeven geen informatie over onze leveranciers met je te delen. Wij vinden het jammer dat de communicatie op deze manier is verlopen, maar herkennen ons daarom niet in het beeld dat in je review wordt geschetst. Gezien de wijze waarop het contact is verlopen, hebben wij besloten in de toekomst geen nieuwe bestellingen meer van je te accepteren. Met vriendelijke groet, Johan Game-Outlet.nl

Geantwoord op

Andrew

SterSterSterSterSter
10/10

Top!

Verbeterpunten of tips
geen
Sterke punten
Snelle levering en product in goede staat ontvangen

Gepubliceerd op

Henk

SterSterSterSterSter
10/10

Positief

Verbeterpunten of tips
Maak geen vergissingen met de bestelling. Lees: verkeerd artikel leveren.
Sterke punten
Goede communicatie

Gepubliceerd op

Barend

SterSterLege sterLege sterLege ster
4/10

Product (Foscam camera) besteld en geleverd gekregen in de omschrijving stond dat het een geretourneerd item was dat gemonteerd is geweest. Dat klopt. wat ze er niet bij bij geschreven hebben is dat de internetkabel een de voeding van de camera ontbreken. Hierover gereclameerd met het antwoord daarop dat het verzuimd was te vermelden. Teleurstellend antwoord. Kon het wel terugsturen maar dat voor mij eigen kosten, een dan maar afwachten of je het hele bedrag nog terug krijgt. Wat een service.

Verbeterpunten of tips
Service
Sterke punten
Geen

Gepubliceerd op

Lars

SterSterSterSterLege ster
8/10

Reactie dat 1 product niet meer leverbaar was duurde lang

Sterke punten
Overzichtelijk site
Verbeterpunten of tips
Snellere reactie dat een product niet meer op voorraad is

Gepubliceerd op

Ralph

SterSterSterSterSter
10/10

Redelijke prijzen, goede omschrijving en uitstekend verpakt

Sterke punten
Goede omschrijving en foto's. Ook duidelijk of games compleet worden geleverd inclusief bijbehorende handleiding / boekje.
Verbeterpunten of tips
Geen

Gepubliceerd op

Frans

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Heel goed geprijsd en goed werkend ,vlot geleverd.

Verbeterpunten of tips
-
Sterke punten
Vlot opgestuurd goed werkend.

Gepubliceerd op

E Beerens

SterSterSterSterSter
10/10

Altijd alles netjes geregelt!

Sterke punten
Altijd behulpzaam!
Verbeterpunten of tips
Geen

Gepubliceerd op

Quintus

SterSterSterSterHalve ster
9/10

Er werd goede klantenservice verleend, de vrouwelijke collega stond mij goed te woord want ik had een bepaalde vraag over mijn verzending

Verbeterpunten of tips
Je kan niet zien van de tweedehandse producten de staat van gebruikt heid, een mega drive cartridge cover plak hoes was versleten aan de bovenkant
Sterke punten
De prijs en het assortiment

Gepubliceerd op

Dennis Zanten, van

SterSterSterHalve sterLege ster
7/10

Super snelle levering!

Sterke punten
Zeer snelle afhandeling en verzending (<24 u in huis). Fijne website
Verbeterpunten of tips
Cardridge werd vies geleverd. Met een doekje snel kunnen schoonmaken. Maar is niet hoe het hoort.

Gepubliceerd op

R Bulterman

SterSterSterSterLege ster
8/10

Goed product netjes afgeleverd

Sterke punten
Top service
Verbeterpunten of tips
Een track and trace op een verstuurde pakketje zou handig zijn

Gepubliceerd op

Berry Speijers

SterLege sterLege sterLege sterLege ster
2/10

Enorm slechte ervaring. Heb 90 euro betaald voor een spel van 30 jaar oud en nog steeds niets ontvangen. Ook lijkt deze "winkel" niet voornemens het op te lossen met de klant. Klantenservice is zo goed als niet bereikbaar, het is elke dag "drukker dan u van ons gewend bent", en dan word de verbinding verbroken. Een grote oplichtingspraktijk!!

Sterke punten
Geen
Verbeterpunten of tips
Lever de gekochte waar, kom je afspraken na, stop met oplichten en zorg dat je bereikbaar bent aan de telefoon.

Gepubliceerd op

Antwoord Game-Outlet.nl

Beste Berry, We vinden het vervelend dat je aangeeft je bestelling niet te hebben ontvangen en dat je het contact met ons als teleurstellend hebt ervaren. Zeker bij een aankoop van € 90 begrijpen we dat je duidelijkheid en een oplossing wilt. Volgens de informatie van PostNL, waaronder de GPS-registratie en de terugkoppeling van de bezorger, is het pakket op jouw adres afgeleverd. Omdat jij aangeeft niets te hebben ontvangen, hebben wij hierover een onderzoek bij PostNL gestart. Dat onderzoek loopt momenteel nog. We hebben hierover inmiddels meerdere keren per e-mail contact gehad en je hebt ons daarvoor aanvullende gegevens verstrekt. We nemen je melding serieus en willen graag achterhalen wat er is gebeurd. De bezorginformatie van PostNL is voor ons dan ook geen reden om jouw melding terzijde te schuiven of het dossier als afgehandeld te beschouwen. Onze telefonische bereikbaarheid is door drukte helaas niet altijd zoals die zou moeten zijn. Daarvoor bieden we onze excuses aan. We begrijpen dat dit extra frustrerend is wanneer je op een oplossing wacht. We proberen e-mails binnen 24 uur te beantwoorden en gemiste oproepen zo veel mogelijk terug te bellen. We blijven je aanspreekpunt tijdens het onderzoek en houden je per e-mail op de hoogte van de voortgang. Ons doel is om duidelijkheid te krijgen over je bestelling en dit zorgvuldig met je op te lossen. Met vriendelijke groet, Johan van Game-Outlet.nl

Geantwoord op

Reviews

Game-Outlet.nl verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.

Game-Outlet.nl heeft de volgende resultaten bereikt:

  • checkGemiddelde score: 9/10
  • check2504 verzamelde reviews
  • checkEerste review geschreven op 20 oktober 2014

Game-Outlet.nl

We willen graag iedereen laten beleven waarom gamen zo leuk is. Voor jong en oud, man of vrouw is er namelijk wel een leuke game te vinden. Een leuke race, aktie of avonturen game, of liever een klassiek springspelletje, een nieuwerwets zwiepspel of lekker dansen en muziek maken! Daarom bieden we nieuwe games aan voor eerlijke prijzen en gunnen we gebruikte games een tweede leven. Geen hoge prijzen waar we kortingen op geven maar direct een aantrekkelijke prijs!

Contact

Game-Outlet.nl

Richterlaan 10-3

9207JV Drachten

Betrouwbaar en transparant

Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).

Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.

Data Pro Code
MOA Fair Data keurmerk
Feedback Company
Google Review Partner
Elemental Water Foundation