1989 beoordelingen

Verpakkingsmateriaal

1989 Reviews

Jos Roz

Goeie site, goede en snelle levering.

Maakt haar beloftes waar

Mobiele site gemak

Harry

Zeer matig

nog niet gevonden

communicatie en afspraken nakomen

Beste Harry,
We begrijpen goed waarom je deze review hebt geschreven. Tijdens de bestelling van je computer, toetsenbord en muis is er het één en ander verkeerd gegaan met de muis.
Door...
Beste Harry,
Door incorrecte informatie over de levering van de muis hebben we jou verkeerde informatie gegeven. Daarnaast zijn er dingen fout gegaan bij de leverancier en ons magazijn. Je had daar beter en eerder over geïnformeerd moeten worden.
Onze excuses voor het ongemak. De credit wordt momenteel verwerkt en kun je binnen 14 dagen retour verwachten. We hopen dat je van de andere producten veel plezier hebt.

Ursla

Te duur en oplichters!

Hallo!
Ik begrijp dat je ontevreden over ons bent. Zou je ons je ordernummer of iets van je gegevens kunnen sturen zodat we kunnen kijken waar het mis gegaan is?
Met vriendelijke...
Hallo!
Kevin
Game-Outlet

k

Ik heb een paar weken terug besteld bij game-outlet. Ik had er nooit eerder van gehoord dus ik koos voor de optie AfterPay. Nadat mijn bestelling geplaatst was duurde het mischien 2 dagen voordat... Ik heb een paar weken terug besteld bij game-outlet. Ik had er nooit eerder van gehoord dus ik koos voor de optie AfterPay. Nadat mijn bestelling geplaatst was duurde het mischien 2 dagen voordat het binnen was. Alleen had ik de verkeerde huisnummer vermeld. Hier begonnen de problemen. Maar game-outlet had me fantastisch geholpen. In de toekomst ga ik zeker weer bij jullie bestellen.

Klantenservice, snelheid, fijne collegas

Niet leverbare artikelen van de website halen

Jor

Prima bedrijf !

Gael N.

HEEL GOED

Snel levering

Vermeulen

Snelle services

Betrouwbare klanten en goede services

Goed kopere aanbiedingen

D Lebens

Zoals beloofd geleverd.

belofte "rond releasedatum" van pre-order was gehouden, op de releasedag verstuurd dag erna ontvangen.

ik had geen bevestigingsmail of verzendmail ontvangen, waardoor ik ging twijfelen of de bestelling goed door was gekomen in eerste instantie. wel snel reactie klantenservice dat alles ok was. ik had geen bevestigingsmail of verzendmail ontvangen, waardoor ik ging twijfelen of de bestelling goed door was gekomen in eerste instantie. wel snel reactie klantenservice dat alles ok was.
en óp releasedag ontvangen zou bij een pre-order wel leuker zijn natuurlijk. al werd er dus niet mee geadverteerd dus is geen klacht of minpunt.

Beste D Lebens,
Dank voor je review.
Beste D Lebens,
Dank voor je review.
Zou je voor mij kunnen kijken of je de order bevestiging niet toevallig in je spambox hebt ontvangen? Het komt vaker voor bij Hotmail/Gmail dat onze mail helaas in de spambox terecht komt. We zijn bezig om onze mailserver te verhuizen om dit probleem op te lossen. In de tussentijd goed de spambox in de gaten houden!
Wat betreft de Pre Orders. We doen altijd ons best om deze op de dag van de release te leveren. Echter komt het sinds de corona uitbraak geregeld voor dat onze leverancier niet op tijd verzend of dat de pakket bezorger niet op tijd levert. Om teleurstellingen te voorkomen hebben we daarom onze leverbelofte (tijdelijk) aangepast. Ook hier zijn we mee bezig om te verbeteren zodat jij weer gegarandeerd op de releasedatum van je nieuwe games kunt genieten!
In ieder geval wensen wij je nog veel Game plezier toe met je nieuwe game en mocht je nog opmerkingen of vragen hebben dan horen wij ze graag =)
Johan van Game-Outlet.nl

Arthur de Rozario