Verpakkingsmateriaal

Robert

Nadat onze bestelling niet geleverd was, heb ik contact genomen via de chat met Michael. Die heeft gezorgd dat er een nieuwe bestelling werd af geleverd. Deze was na 2 dagen thuis.

Snelle afhandeling bij bestelling. Jammer genoeg is er blijkbaar bij mijn eerste bestelling iets mis gegaan bij de levering waardoor ik het niet ontvangen heb.

Zorg dat er moet afgetekend worden wanneer er een bestelling wordt geleverd. Nu zat het pakje gewoon in de brievenbus.
Ik weet uit ervaring dat hier geregeld post in verkeerde brievenbussen wordt gedropt.

Evert

Snelle verzending. Goed verpakt. Prima webshop!

Snelle en correcte verzending.

jonnafraser

Had een spel besteld via de site maar helaas door PostNL niet goed geleverd (ondanks track&trace) maar door hun snel en naar wens opgelost

klantenservice

Jeff

Super, snelle levering

Erwin Knop

Prima transactie. Vlotte afhandeling en snelle levering. De games werden keurig in een doosje geleverd. De steelbook had wat lichte krasjes, wat op zich raar is daar hij nog mooi in de folie zat....

Vlotte afhandeling en snelle levering. Goed en duidelijk opvolgproces. Degelijke verpakking.

Misschien een gelijkwaardige korting op de verzendingskosten (vanaf 25 euro) invoeren voor Belgische klanten.

Sander Ensing

Snelle levering en goede communicatie over de koop van mijn blu-ray

punctueel en snel

???

rana

Prima service vrijdag besteld zaterdag al in huis super !!

de goedkopere prijs !!! 10

geen 10

Ismail F

Goed Positief Resultaatgericht

De prijzen en veel keuze

Monker

Prima prijs en vlot verzonden

Prijs en bezorging