Reviews

9.1 / 10
1939 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
9/10
Verpakkingsmateriaal
9.2/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9.2/10
Informatie op de website
9/10
After sales
9/10

1939 Reviews

HiKiKo

10/10

Ok

Sterke punten

Ok

Verbeterpunten of tips

Ok


WMR

10/10

Snel, niet duur en goed en snel contact.

Sterke punten

Prijs

Verbeterpunten of tips

Geen


Dirkjan

9/10

Xbox One X

Sterke punten

Verzending als vermeld op de website

Verbeterpunten of tips

Goed dat er geen plastic werd gebruikt om de doos te vullen! Wel zou ik er volgende keer iets meer vulling in doen, zodat de inhoud minder bewegingsruimte heeft.


brian

10/10

Snel verstuurd!

Sterke punten

Pre order dat ik plaatste was een week eerder verstuurd.

Verbeterpunten of tips

geen


Arthur

10/10

Betrouwbaar!

Sterke punten

Vriendelijke service, groot assortiment.

Verbeterpunten of tips

Geen.


Lexan Poulina

9/10

Zeer goed

Sterke punten

Snelle levering, redelijke prijzen (soms)

Verbeterpunten of tips

Sommige games overpriced


L ten Boom

10/10

Zeer goed

Sterke punten

Aftersales

Verbeterpunten of tips

Indien iets niet snel leverbaar is dan graag een mail sturen.


Nikos

3/10

Redelijk waardeloos. Had iets besteld met eerst als vermelding dat ik het volgende dag zou geleverd worden en een vervolg mail zou krijgen. Maae helemaal niks. Heb na lange tijd contact opgezocht om... Redelijk waardeloos. Had iets besteld met eerst als vermelding dat ik het volgende dag zou geleverd worden en een vervolg mail zou krijgen. Maae helemaal niks. Heb na lange tijd contact opgezocht om erachter te komen wat de status was en bleek niet in voorraad te zijn. Kan natuurlijk gebeuren maar een op te hoogte mailte zou fijn zijn en niet dat ik na 2weken en een maand! moet bellen hoe het staat. Uiteindelijk pas na 6weken mijn product ontvangen

Sterke punten

-

Verbeterpunten of tips

als er iets is vertraagd of is niet aanwezig zal fijn zijn als ik dit kan zien of op de hoogte gebracht wordt dat het langer zou duren

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Nikos,
Dank voor je review.
Ik kan je frustratie enorm goed begrijpen. Helaas had je de pech een artikel te hebben besteld met een lange levertijd vanuit onze leverancier. We hebben...
Beste Nikos,
Dank voor je review.
Ik kan je frustratie enorm goed begrijpen. Helaas had je de pech een artikel te hebben besteld met een lange levertijd vanuit onze leverancier. We hebben één leverancier er tussen zitten die af en toe de neiging heeft om af te wijken van de gecommuniceerde levertijd. Dit is wel uitzondering op de regel en maakt het daarom jammer genoeg moeilijk voor ons om deze orders er tussenuit te pakken.
Door de grote hoeveelheid bestellingen die we dagelijks binnen komen en de extreem lage marge is het voor ons helaas niet mogelijk om elke order handmatig te controleren op de status. Daardoor is jou order ook gedurende langere tijd niet uitgeleverd geweest. Pas toen je een berichtje onze kant op deed hebben wij direct actie ondernomen door het artikel alsnog elders waar te bestellen.
Wij hopen je volgende keer sneller te mogen helpen aan je bestelde product en wensen je alsnog veel plezier van je aankoop!
Met vriendelijke groet,
Johan van Game-Outlet.nl


Van Heukelen

10/10

Snelle info over bestelling

Sterke punten

Goede website

Verbeterpunten of tips

Nvt


Harmsen

2/10

Na vlotte bestelling raakte mijn order verloren in de communicatie met de leverancier en werd de beloofde levertermijn van 24 uur overschreden. Eea werd gecorrigeerd en beloofd werd dat die vrijdag... Na vlotte bestelling raakte mijn order verloren in de communicatie met de leverancier en werd de beloofde levertermijn van 24 uur overschreden. Eea werd gecorrigeerd en beloofd werd dat die vrijdag geleverd zou worden , respectievelijk een track and trace zou worden gestuurd. Die vrijdag geen T&t. Weer gebeld. Order zou nu direct worden doorgezet en zaterdag zou worden geleverd. Nada. Mail gestuurd, geen reactie. Maandag na 14.00?gebeld. Order kon niet worden doorgezet omdat leverancier geen voorraad had. Wisten niet wanneer het geleverd kon worden. Kreeg woensdag uiteindelijk geleverd.

Sterke punten

Vergeleken met anderen geen

Verbeterpunten of tips

Reëler beeld van levertermijn, voorraad.

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Henk,
Bedankt voor je review. Er zijn inderdaad verschillende dingen verkeerd gegaan tijdens je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We hopen je tijdens een eventuele toekomstige...
Beste Henk,
Bedankt voor je review. Er zijn inderdaad verschillende dingen verkeerd gegaan tijdens je bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We hopen je tijdens een eventuele toekomstige order beter van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Kevin
Game-outlet.nl