2028 beoordelingen

Verpakkingsmateriaal

2028 Reviews

michel

Goede communicatie, stand van zaken en de klant zo goed mogelijk te willen helpen.

Snelle reactie via mail.
Duidelijke antwoorden op de vragen.

Chris

Zeer snel geleverd en scherp geprijsd

Snelheid

Bas

Uitstekend

Goede levering, betrouwbaar en goede service

Floris

Ik kan niet echt positief zijn aangezien ik eind september een aankoop heb gedaan, een week later na het zelf na te vragen te horen kreeg dat de bestelling langer zou duren voor een onbepaalde tijd... Ik kan niet echt positief zijn aangezien ik eind september een aankoop heb gedaan, een week later na het zelf na te vragen te horen kreeg dat de bestelling langer zou duren voor een onbepaalde tijd maar met de bevesteging dat zodra het er was ik wat zou horen en het meteen naar me verstuurd zou worden. We skippen even naar begin/midden november (heb nog steeds niks gehoord) en ik zelf weer een bericht stuur om te vragen hoe het er nu mee zit te horen krijg dat als ik het artikel nog zou willen het meteen nog die dag naar me toe gestuurd kan worden. Mijn ervaring is dus dat je er zelf volledig achter aan moet gaan als ze iets niet meteen kunnen sturen aangezien de gemaakte belofte van we zullen het meteen sturen als het er is dus niet waar blijkt te zijn.

Als jullie een belofte maken aan een klant is het wel zo netjes je er aan te houden.

Jerry-Lee

Computer gekocht

Mooie prijs en mooie layout van website

Niet dat ik weet

Kevin

Supervriendelijke klantenservice! Top

ruim aanbod

Fam Strootman

Snel

Niets

Het product was niet op voorraad en was tijdens bestellen niet vermeld

Reactie Game-Outlet.nl:

Beste Sacha,
Bedankt voor je reactie. Helaas is je order niet helemaal goed verlopen.
Beste Sacha,
Bedankt voor je reactie. Helaas is je order niet helemaal goed verlopen.
Door de hoge vraag naar het product hebben we binnen een korte periode enorm veel bestellingen binnen gekregen waardoor we sommige orders waaronder deze niet direct uit hebben kunnen leveren. Onze excuses hiervoor.
We hopen je in de toekomst eventueel beter van dienst te kunnen zijn.
Kevin
Game-Outlet.nl

M.

Top

Goede prijs

Ruimer aanbod

Els

Ruime keuze, snelle levering

Doe verder zoals je bezig bent, Top