Je aankoop wordt beschermd

Verpakkingsmateriaal

Urseldebeer

Goede aanbieding, snelle verwerking en verzending, uitstekend verpakt.

Erg zorgvuldig verpakt

Cira

Lage prijs

Duidelijkheid of je nu voor 21.00 of voor 16.00 moet bestellen voor de dag erna je pakje te krijgen.

Sjurk

Uitstekend en voor herhaling vatbaar.

Alle info was correct, track & trace ontvangen en de levering was zoals de info op de website + t&t beschreef.

Levering 1 dag na bestellen ipv de huidige 2 dagen.

Ikke

Goede opvolging

Geen verouderde uitbreidingen meesturen

Reactie Game-Outlet.nl:

Bedankt voor je beoordeling, dat houdt ons scherp.

We waren niet op de hoogte dat de activatie-code voor de uitbreiding was verlopen, naar aanleiding van je berichtje hebben we dit meteen op onze webshop aangepast zodat andere klanten niet een verkeerde verwachting hebben. Bedankt voor het doorgeven!

Michael van de Laak

Eric

Na een moeilijke start ivm de betaling toch alles vrij snel in orde gekomen

goeie prijzen

betaalsystemen met kosten bij betaling met een bank- of kredietkaart

Reactie Game-Outlet.nl:

Bedankt voor je beoordeling, dat houdt ons scherp.
Mbt de kosten voor creditcard en/of paypal vragen wij hierin idd een kleine bijdrage. Dit komt omdat de betaalmaatschappijen ons hier rond de 3% voor belasten.
In plaats van onze prijzen met 3% te verhogen voor alle klanten vragen we alleen aan de klanten die hier gebruik van willen maken een kleine bijdrage. Andere betaalmethodes bieden we gratis aan.

Qua reactiesnelheid begrijp ik dat we geen 10 scoren als er een paar uur tussen zit.

Kan je ons aangeven hoe we op de after-sales een voldoende hadden kunnen scoren?

Michael van de Laak - "eindbaas" klantenservice.

Anita

De bestelling was de volgende dag in huis

De informatie die van voor 22:00 besteld de volgende dag in huis klopt en na de bestelling direct een mailtje over je bestelling

Erwin

Superaankoop en snelle levering

MakuMaku

Game online besteld en keurig netjes op tijd geleverd

Helder site, niet zoveel reclame.

Abai

Heb bij Game Outlet NL twee collectors edition spellen besteld. Deze kwamen beschadigd aan. Na het plaatsen van dit review ben ik door Game Outlet benaderd voor een vervanging. De aftersales is zeer...

Klantenservice

N.Lz

Ik had een special edition gepreordered die niet op voorraad was op release, maar ik werd goed geinformeerd en kreeg een compensatie waardebon

Goede service en goedkope producten

Een optie om alle accessoires, games, etc. van een console zamen op één scherm te zien