Verpakkingsmateriaal

Ronald

Uitstekend, gelijk goed geholpen

snelle levering en makkelijke bestelling, en het product is goed.

geen gevonden.

T. Assink

Desktop gekocht

Via de website gemakkelijk een desktop samenstellen en je hebt zelf de keuze in een kant en klare levering of de desktop in onderdelen thuis geleverd krijgen.
Desktop komt ook echt helemaal...
Desktop komt ook echt helemaal kant en klaar, alles netjes geïnstalleerd en getest!

Ik heb geen verbeterpunten of tips, alles was helemaal naar wens

M. v/d Laan

Helaas de verkeerde switch ontvangen, maar na een telefoontje was dit super snel opgelost.

Snelle en goede service.

Verbeter punt zou wel zijn dat meteen het juiste product wordt toegestuurd.

Rayé

Met een uitzonderlijk tweedehands product ben ik hier UITSTEKEND geholpen! Zeer duidelijke, vriendelijke, en sercive gerichte communicatie en uiteindelijk een prima product van hen ontvangen! Zeer... Met een uitzonderlijk tweedehands product ben ik hier UITSTEKEND geholpen! Zeer duidelijke, vriendelijke, en sercive gerichte communicatie en uiteindelijk een prima product van hen ontvangen! Zeer tevreden.

Helemaal prima

C

Awful and Slow. False information about order delivery times.

Zero Strengths.. Website says "Voor 17:00 besteld, morgen geleverd" order was placed over a week ago. One item said "IN STOCK" on website.

BETTER COMMUNICATION WITH CUSTOMERS AND PROPER DELIVERY

R. In't Hout

Duidelijke website en makkelijk om een pc samen te stellen en te bestellen

Goede service en heel duidelijk uitleg over waarom de monitor niet gelijk geleverd kon worden

Wat mij betreft geen tips

Bart

Switch OLED besteld, werd lekker snel (en naar berichtgeving) verstuurd. Product was prima in orde, maar de doos zag eruit alsof die een paar keer open en dicht was gemaakt.

product was goed, service was snel, verpakking was stevig.

Ik neem aan dat het outlet was vanwege de lichte beschadigingen aan de doos. Dat had er bij moeten staan.

Bijl

Zeer slecht

Reageren op e-mails

R.O.S. Hardenbol

Ontzettend goed, heel goed geholpen en ik had mijn pakketje al de volgende dag 😀👍

Snelle reactie toen ik hulp nodig had

Eridoe

Snel en goedkoop